Vervolgens willen we via stovepipe wells naar Bakersfield. Ook dan de vraag: pakken we de 190 en dan de 395 óf pakken we de panamint valley road (178) ?
Hoop dat iemand ons verder kan helpen!! ALvast dank voor de reacties

Kan allebij, de 190 en 395 als je tijdgebrek hebt de CA 178 als je tijd genoeg hebt dit is een hele mooie route di al meerdere keren hier genoemd en besproken is (zoekfunctie gebruiken en dan Lake Isabella ingeven) in ons reisverslag van 2001 kan je er ook over lezen.esther-mark schreef: En heeft iemand misschien ook antwoord op mijn vraag:pakken we na stovepipe wells de 190 en dan de 395 óf pakken we de panamint valley road (178) naar Bakerfield ? Heeft iemand ervaring met één van deze routes????
Die weg lijkt mij gewoon te rijden, Mapquest geeft hem ook aan als je Las Vegas-Shohone ingeeft (2 uur rijden).esther-mark schreef:Dank voor je reactie! Ik heb even meegekeken op de kaart, maar ik weet echter nu nog niet goed of jullie eerst dantes vieuw gedaan hebben óf eerst langs bad wather? Als ik op de kaart van Hallweg kijk, lijkt het alsof jullie een eind zijn omgereden. Op deze kaart ligt nl. tussen de 160 en de 127 nog een grijs weggetje (of is deze weg heel beroerd te rijden??? :yuk:
Geen ervaring, het lijkt me allemaal wel erg ver worden op 1 dag. Het nadeel van Death Valley midden op de dag is dat het zo mogelijk nog heter is dan aan het begin en eind van de dag en dat alle kleuren ook minder mooi zijn. Als jullie tijd hebben zou ik overwegen om in DV te overnachten.esther-mark schreef: En heeft iemand misschien ook antwoord op mijn vraag:pakken we na stovepipe wells de 190 en dan de 395 óf pakken we de panamint valley road (178) naar Bakerfield ? Heeft iemand ervaring met één van deze routes????
Hoi,esther-mark schreef:Hoeveel tijd moeten we uittrekken als we over het de 178 naar Bakersfield gaan???Dan kunnen we, als we op dat punt zijn (395, afslag 178) nl. uitrekenen in tijd wat het meest handige is om te doen.