Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Liveverslag Pete.Z: Zuidwesten 15 tot 25 Mei

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Liveverslag Pete.Z: Zuidwesten 15 tot 25 Mei

Bericht door Pete.Z »

Na weer veel te lang vliegen,net aangekomen in Phoenix.
Vanmorgen 6 uur opgestaan,10.00 vliegen naar Minneapolis,11.40 lokale tijd daar.,daarna om 14.30 doorgevlogen op Phoenix.

Net de auto opgehaald,Chevrolet Trailblazer,en de eerste kamer genomen die we vonden in de Temple Inn Best western....

hapje eten zoeken,en dan slapen......

morgen Apachetrail.

Noot van Dennis: dit onderwerp sticky gemaakt zolang de reis duurt. Leuk initiatief!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoi Pete,

fijn om te lezen dat jij en je vader goed aangekomen zijn.

Betekent dit dat jij ook een liveverslag gaat bijhouden? :D Ik heb de titel in ieder geval al even voor je aangepast.

Fijne vakantie in Amerika, geniet ervan!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kwinten
Amerika-newbie

Bericht door kwinten »

Hoe valt de Trailblazer mee? Is het een 4x4? Wij hebben namelijk net dezelfde gehuurd voor deze zomer.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi pete,

Fijn dat de vliegreis goed verlopen is.
Ik wens jullie heel veel plezier de komende tijd.

Marjon
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Daar zijn we weer....

Ik zal proberen iedere dag een klein stukje te posten,als ik internet acces heb in het motel.
De Trailblzaer bevalt prima,is idd een 4x4,fijne grote auto,comfortabel en lekker stil.

We zijn vandaag via de Apache trail gereden,mooi,echt een aanrader!
4x4 is bij droog weer niet nodig,als het regent zal het wel glad zijn denk ik!

We zijn vanf de Apache trail via de 188 en 87 naar Payson gereden,en daar de 260 naar Montezuma's Castle genomen.
Castle natuurlijk even bekeken,blijft indrukwekkend!

Daarna even gestopt in Sedona voor koffie,maar we hadden geen zin om zo vroeg al (15.00) een motel te zoeken,dus via de 89 doorgegaan naar Flagstaff,waar we nu dus in de Comfort Inn zitten.

Morgen Grand Canyon.....

foto's zet ik later wel online.......
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

En let trouwens niet op tikfouten,zo'n iBook heeft akelig kleine toetsjes,en dan mis ik er weleens 1 of draai er wat om...... :?
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Hoi Pete.

Wij zitten ook vlakbij Flagstaff momenteel.
Morgen ook Grand Canyon. Misschien lopen we elkaar wel tegen het lijf.
Het weer valt een beetje tegen he?
Groetjes Bjorn & Elsie
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
theac
Amerika-ontdekker

Bericht door theac »

hoi,

Wij zitten momenteel in Page, komen net uit Bryce Canyon. we blijven hier een dagje en gaan dan overmorgen naar de Grand Canyon!

Het weer is hier goed, we hebben al veel gezien, en kijk uit naar de helikoptervlucht!

ook wij rijden in een splinternieuwe goudkleurige trailblazer. prima auto!

Groeten
Thea en Hank
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ha, 3 forumleden dicht bijelkaar in Amerika! :D

Leuk om te lezen dat het jullie allemaal goed gaat en jullie ons een beetje op de hoogte houden.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rudi
Amerika-newbie

Bericht door Rudi »

Hallo,

Ik vertrek over 2 dagen en zal vrijdagavond aankomen in Las Vegas om 17h00 plaatselijke tijd en zal zaterdagmorgen met auto rijden via Hooverdam naar ons Hotel in Lake Havasu Arizona.En zal er bijna 3 weken verblijven,ik heb er wel geen vakantie moet er vanaf maandag werken.
Groetjes,Rudi
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Allemaal bedankt voor de update! Geweldig alledrie zo dicht bij elkaar. Wie weet ontmoeten jullie mekaar nog.

Keep in touch,,,,, :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Pete,

Leuk om weer wat te horen van je .
Hoelang heb je ongeveer over de Apache trail gedaan. En zijn jullie regelmatig gestopt?
Wij willen onze 2e dag ook vanaf Scottsdale de Apache trail rijden en daarna via Payson naar Flagstaff. Als ik het goed begrijp is deze afstand wel goed te rijden?
Ook jullie morgen veel plezier in de Grand Canyon. Jammer dat er geen AllesAmerika t-shirts zijn, dan konden jullie elkaar herkennen :D :wink:

Marjon
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Hallo,

Geweldig dat jullie daar met zijn alle tegelijk zitten. Nou wij kijken met smart elke keer uit naar jullie verhalen is het net of je ook weer even op vakantie bent.

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
theac
Amerika-ontdekker

Bericht door theac »

nu zitten wij in flagstaff, we ziten in Best western. aan de overkant van de weg zit het spoor, er dendert om de haverklap een goederentrein langs die luidt toetert. niet echt goed voor je nachtrust.
gisteren gevlogen over de grand canyon, echt geweldig!!!
vandaag gaan we terug naar grand canyon om nog wat te wandelen, we gaan een rimtrail lopen vanaf Pima point. we zien wel waar we de bus weer nemen.

kijk voor onze fotos op http://www.harena.nl/amerika.html
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Theac

In dat hotel hebben wij ook gezeten. 's Nachts kwam elk half uur luid toeterend de Santa Fé Express voorbij :D

Nog veel plezier de komende tijd.

Marjon
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

theac schreef:nu zitten wij in flagstaff, we ziten in Best western. aan de overkant van de weg zit het spoor, er dendert om de haverklap een goederentrein langs die luidt toetert. niet echt goed voor je nachtrust.
Zeker een overweg dichtbij, de treinen zijn verplicht om bij het naderen van een overweg te toeteren. :lol:
Rob
theac
Amerika-ontdekker

Bericht door theac »

inderdaad, de overweg is iets verder. ik heb de trein vanacht 1x gehoord dus dat valt mee, ben er wel door gewekt vanmorgen maar dat geeft niet.

vandaag de apache trail, ben benieuwd!, we slapen in phoenix, en blijven daar morgen ( ja het zal er warm zijn) we willen naar de botanische tuin en naar het heard museum

groeten vanuit Flagstaff
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

theac schreef:
vandaag de apache trail, ben benieuwd!, we slapen in phoenix, en blijven daar morgen ( ja het zal er warm zijn) we willen naar de botanische tuin en naar het heard museum

groeten vanuit Flagstaff
Probeer de Botanical Garden 's morgens te doen dan is het nog wel uit te houden en kijk even bij de receptie van het hotel daar kan je mogelijk in de folderstandaard kaarten vinden die je er gratis of voor weinig inlaten.

Persoonlijk vind ik Boyce Tompson Arboretum bij Superior mooier, dat is maar 60 mile van Phoenix over de US-60 oost
Rob
theac
Amerika-ontdekker

Bericht door theac »

bedankt voor de tip Rob, er lag hier in het hotel een kortingsbon.
deze gaf me 1 dollar korting. we vonden de tuin wel leuk, het is er warm maar er zijn heel veel waterkraantjes om water de drinken. wij waren er om 9.00 uur en om 11 uur werd het echt te heet en zijn we weer vertrokken

het heard museum viel ons tegen, omdat we een rustdag hebben ingebouwd vandaag zijn we niet naar het andere museum geweest wat jij hebt aangeraden

fotoos op http://www.harena.nl/amerika.html
vandaag naar josua tree

groeten uit phoenix
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Vandaag kreeg ik bericht uit Phoenix van Harm (hdeweert). Zij hebben een goede reis gehad, het is mooi weer daar (uiteraard) en hij heeft inmiddels zijn 1e liveverslag op zijn weblog geplaatst.

Via Op een rijtje: naar Amerika in 2006 kun je zijn liveverslag aanklikken en vanaf nu ook volgen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer