Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

boeken hotels via www.priceline.com

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
akire
Amerika-ontdekker

boeken hotels via www.priceline.com

Bericht door akire »

Wij gaan aankomende zondag op vakantie naar West Amerika en willen gaan kamperen.
Echter willen we in een hotel in Las vegas boeken via internet.

Nu is de vraag, wie heeft er weleens een hotelovernachting geboekt via http://www.priceline.com?
Koekjo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Koekjo »

Ik zou het rechtsreeks bij het hotel doen, dit is over het algemeen $10,- goedkoper.
1995 Cal-Nev
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Als je geen gebruik maakt van de optie “ Name Your Own Price “ ben je zeker duur uit bij priceline. Als je er gebruik van maakt ben je een stuk goedkoper uit. Je bent alleen niet zeker welk hotel je toegewezen krijgt. Dat zal zeker geen hotel aan de strip zijn. Als je een goedkoop hotel aan de strip wilt, zijn Circus Circus en de Stratosfeer de goedkoopste. Dit afhankelijk van de dag waarop je arriveert.
Harm
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

sahara, frontier
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

hdeweert schreef:Als je geen gebruik maakt van de optie “ Name Your Own Price “ ben je zeker duur uit bij priceline. Als je er gebruik van maakt ben je een stuk goedkoper uit. Je bent alleen niet zeker welk hotel je toegewezen krijgt. Dat zal zeker geen hotel aan de strip zijn. Als je een goedkoop hotel aan de strip wilt, zijn Circus Circus en de Stratosfeer de goedkoopste. Dit afhankelijk van de dag waarop je arriveert.
Harm
Dit is niet altijd waar. Mijn schoonouders boeken eigenlijk exclusief via Priceline en af en toe krijgen ze ook een hotel op de strip. Ze betalen zelden meer dan $70.00. Het ligt er helemaal aan hoelang van te voren je een hotel zoekt. Hoe langer je wacht, hoe beter de deals via Priceline.

Aan de andere kant heb ik graag de zekerheid van een schoon sloop, dus boek ik meestal direct bij het hotel.... :)

Margaret
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

Priceline adverteert in de USA steeds meer op radio en teevee en daarmee zijn de boekingskosten die er per reservering bijkomen een stuk hoger dan een paar jaar terug. Ook lijken de prijzen van de kamers wat verhoogd. Ook kan je niet wijzigen of bijboeken voor dezelfde prijs, dus het goedkope prijskaartje heeft ook zijn nadelen. Vliegreizen vond ik de laatste paar keren ook niet zo goedkoop en werd mijn bod steeds afgewezen. Voor autohuur dacht ik eens een goedkoop dag tarief te hebben en kwamen er een wir war aan toeslagen , taxen en heffingen aan te pas.

Toch heb ik met Name Your Own Price voor hotels tot een jaar geleden altijd heel veel success gehad. Ik boekte zowat elke hotel overnachting via priceline. Je geeft aan met welke klasse je genoegen neemt en in welk gebied en dan is het afwachten. (Als je een voorkeur hebt voor een bepaald hotel dan kan dat geloof ik ook)
Tot nu toe altijd goede kamers in hotels die ik anders never nooit zou kunnen veroorloven. In Chicago had ik een kamer in het Hyatt voor $45.00. Ik betaalde$40 in St louis in Millenium gedurende een Baseball game. Vegas was een iets minder mooi hotel maar toch voor $55.00 per nacht onderdak gehad. ( Bourbon Street hotel) en allemaal redelijk kort van te voren geboekt ( twee weken tot een dag van te voren)

Probeer het eens. Vooral in gebieden waar veel hotels zijn kun je rustig 40 tot 50% onder de "adviesprijs" gaan zitten.
Was that for us?
akire
Amerika-ontdekker

Bericht door akire »

Oke, Bedankt allemaal voor de reactie.
The Editor1
Amerika-ontdekker

Bericht door The Editor1 »

Al een oude topic, maar toch nog een vraagje over het 'priceline systeem'.
- wat is de beste strategie om te boeken, een hele tijd op voorhand of juist op het laatste nippertje?
- ten tweede volgende situatie: ik wil een driesterrenhotel 'proberen' voor pakweg 100 dollar in een welbepaalde buurt, in een tweesterrenhotel heb ik geen interesse. Stel dat bod wordt niet aanvaard en de 'rebid' ook niet. Ben je dan verplicht dat bod op één of andere wijze te spenderen en een categorie lager te gaan of eventueel een andere buurt te kiezen, of kan je gewoon je bod of één op andere wijze 'terugtrekken'.
sjurrels
Amerika-ontdekker

Bericht door sjurrels »

Ik heb op priceline Courtyard San Francisco Downtown geboekt. Bij name your price heb ik 100 dollar ingevuld en als buurt Union square. In eerste instantie heb ik aangegeven een 4* hotel te willen, maar toen kreeg ik geen resultaat. Toen veranderd naar 3* en kreeg deze eruit. Is dan ook meteen geboekt en niet meer te annuleren. (Maar deze krijgt prima recenties en kost normaal volgens mij bijna 200 dollar per nacht.)

Nadeel is wel dat de parkeerkosten erg hoog zijn, dat weet je dus niet van te voren.

Als je geen resultaten krijgt, kun je afbreken en wordt er niets in rekening gebracht.
The Editor1
Amerika-ontdekker

ok thx
ga ik onmiddellijk eens proberen ;-)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

The Editor1 schreef:ok thx
Kijk op biddingfortravel.com voor de prijzen die anderen recent gelukt zijn. En welke hotels bij een bepaalde klasse horen. Dan kan je de beste prijs halen.

Voor mijn trip (overmorgen weg) hebben we:
- Westin LAX $ 71
- InterContinental LA Century City $ 92
- Embassy Suites SF $ 73
- Doubletree LV Airport $ 51

Dat zijn echt absurd lage prijzen voor dit soort hotels. Komt nog wel kleine administratie fee bij (per boeking) en belasting (maar die ben je anders ook kwijt).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
The Editor1
Amerika-ontdekker

hm idd wel heel mooie prijzen
heb je op het laatste moment geboekt of al een hele tijd vooraf?
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

MattRob schreef:
The Editor1 schreef:ok thx
Kijk op biddingfortravel.com voor de prijzen die anderen recent gelukt zijn. En welke hotels bij een bepaalde klasse horen. Dan kan je de beste prijs halen.

Voor mijn trip (overmorgen weg) hebben we:
- Westin LAX $ 71
- InterContinental LA Century City $ 92
- Embassy Suites SF $ 73
- Doubletree LV Airport $ 51

Dat zijn echt absurd lage prijzen voor dit soort hotels. Komt nog wel kleine administratie fee bij (per boeking) en belasting (maar die ben je anders ook kwijt).
Westin is altijd zalig om in te verblijven. Wij hebben in die downtown la gezet (Bonaventure), echt een prachtig hotel.

Doubletree vond ik ook heel goed, maar vond die in SF wel wat aan renovering toe, maar dat was dan ook volop aan de gang op sommige verdiepingen.
panita
Amerika-ontdekker

Bericht door panita »

Heb verleden jaar met priceline 55dollar betaald voor de Golden Nugget
was volgens mij niet echt een deal maar toch een goed hotel.
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Kijk ook 's op http://www.hotwire.com
Hebben wij een aantal hotels bij geboekt vorig jaar voor leuke prijzen.
Je weet van te voren niet welk hotel je krijgt, maar je kan aangeven in welke buurt je wilt zitten en hoeveel sterren je wilt enzo.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

The Editor1 schreef:hm idd wel heel mooie prijzen
heb je op het laatste moment geboekt of al een hele tijd vooraf?
Alles ongeveer 2 weken terug geboekt. En het InterContinental LA is voor 1 september a.s. Dus dat is zeker niet vlak van te voren. De Embassy Suites in SF is voor 26 tm 29 aug, dus ook niet vlak van te voren. Westin LAX is voor a.s. donderdagavond, dus dat is 2,5 week van te voren.

Heel verschillend dus !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

panita schreef:Heb verleden jaar met priceline 55dollar betaald voor de Golden Nugget
was volgens mij niet echt een deal maar toch een goed hotel.
Daarom is voorbereiding ook best belangrijk. Dan kan je ECHT goede deals scoren. Maak dus gebruik van biddingfortravel.com (en eventueel betterbidding.com). Daar staat veel uitleg en ook welke prijzen je moet bieden !!
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

J&W schreef:Kijk ook 's op http://www.hotwire.com
Hebben wij een aantal hotels bij geboekt vorig jaar voor leuke prijzen.
Je weet van te voren niet welk hotel je krijgt, maar je kan aangeven in welke buurt je wilt zitten en hoeveel sterren je wilt enzo.
Is inderdaad ook aardig. Ik gebruik de site vaak om te kijken of ik via priceline een mooie deal kan krijgen. Priceline ligt namelijk altijd onder deze prijzen. Je kan namelijk via verschillende fora (o.a. betterbidding.com) toch al te weten komen om welke hotels het gaat. Het is dus iets doorzichtiger dan priceline, en geeft dus iets meer zekerheid (bij priceline weet je het echt niet), maar dus iets duurder.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Wij hebben de afgelopen vakantie 3x via Priceline geboekt. (Via bieden)

1 nacht bij aankomst in Phoenix voor $36 (Homewood Suites by Hilton)
2 nachten voor vertrek in Phoenix voor $35 (Extended Stay America)
3 nachten in Albuquerque voor $33 (Plaza Inn)
Komen dan nog wel reserveringskosten en tax bij.

Allemaal 2,5 á 3 *** hotels.
Je moet bij het bieden er wel bij vermelden dat je bv. 2 bedden wilt hebben, anders kan het zijn dat je 1 king size bed krijgt.

Volgens mij krijg je dit soort h/motels nergens goedkoper.

Voor Las Vegas hebben we rechtstreeks via het hotel geboekt en hebben voor het Orleans gekozen (niet op de Strip maar op Tropicana)
Via hun website waren die $60 voor de donderdag en $80 voor de vrijdag.
Bij het vertrek nog even gevraagt wat de prijzen waren bij inloop en die lagen toen op $130. Vooruit boeken heeft hier dus zin.

Groetjes

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Pixiedust
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Pixiedust »

Hallo,

Ook wij hebben een aantal keren van Priceline gebruik gemaakt tijdens onze afgelopen trip. Is ons ontzettend goed bevallen!! We hadden:

* 2 nachten Mariott San Francisco airport voor $50 per nacht
* 2 nachten Venetian Las Vegas voor $105 per nacht
* 1 nacht Westin Las Vegas voor $55 per nacht
* 3 nachten Doubletree Anaheim voor $60 per nacht
* 3 nachten Crown Plaza San Francisco Airport voor $65 per nacht

Alle hotels waren helemaal okay...en de Venetian was echt super!!! Het is dat ik vooraf niet teveel hotels wil vastleggen (sommige hotels hebben we terwijl we al op reis waren geboekt), maar anders zou ik vooraf alle nachten via Priceline vastleggen. Ik ga het voor onze volgende trip zeker weer gebruiken!

groeten,
silvia
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer