Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bellen vanuit Amerika naar mobiel nummer in Nederland
Bellen vanuit Amerika naar mobiel nummer in Nederland
wie heeft er tips voor me voor het bellen vanuit Amerika naar een mobiel nummer in Nederland? Mijn ouders (en wijzelf ook overigens) hebben alleen een mobiel nummer, onze vaste nummers hebben we opgezegd.
Maar wat is nou de beste (en natuurlijk goedkoopste) manier om naar huis (gsm nummer dus!) te bellen vanuit de USA?
Anita[/b]
Maar wat is nou de beste (en natuurlijk goedkoopste) manier om naar huis (gsm nummer dus!) te bellen vanuit de USA?
Anita[/b]
Hoi Anita,
Er is een lange draad aanwezig in "Reizen Algemeen", misschien dat je daar wat antwoorden kunt vinden: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=274
Suc6!
gr. Redneck
Er is een lange draad aanwezig in "Reizen Algemeen", misschien dat je daar wat antwoorden kunt vinden: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=274
Suc6!
gr. Redneck
Georgia on My Mind
Thanks Redneck, maar daar gaat het over het bellen naar vaste nummers. Ik moet voornamelijk naar een mobiel nummer bellen, en ik hoopte daar dus nog (aparte?) tips voor te krijgen.
Zou dat bijvoorbeeld te doen zijn met een telefoonkaart voor in de telefooncel? Of is het juist beter om vanuit de hotelkamer te bellen?
Anita
Zou dat bijvoorbeeld te doen zijn met een telefoonkaart voor in de telefooncel? Of is het juist beter om vanuit de hotelkamer te bellen?
Anita
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4413 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-