Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar boodschappen doen bij verblijf op campings?
Waar boodschappen doen bij verblijf op campings?
Hallo
Over drie weken gaan wij beginnen aan onze rondreis wij hebben ook een aantal campings geboekt
Grand canyon (Mather campground )
Yosemite (north pine)
Zion (Watchman )
Mijn vraag is zijn er in de buurt of op deze campings winkels waar je boodschappen kunt doen?
Alvast bedankt.
Over drie weken gaan wij beginnen aan onze rondreis wij hebben ook een aantal campings geboekt
Grand canyon (Mather campground )
Yosemite (north pine)
Zion (Watchman )
Mijn vraag is zijn er in de buurt of op deze campings winkels waar je boodschappen kunt doen?
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door markro op 03 aug 2013, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: Boodschappen
Ik ben nog niet in Zion geweest dus daarvan moet ik je het antwoord schuldig blijven maar zowel Yosemite (in Yosemite Village) als de Grand Canyon (de zuidkant) hebben een klein supermarkt-achtig winkeltje voor de dagelijkse dingen, naast alle toeristen items natuurlijk
.

Never give up!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yosemite Village heeft een redelijk grote winkel, en een kleinere supermarkt in Curry Village. Voor Zion kun je in Springdale boodschappen halen (niet op zondag), zie hier. In Grand Canyon Village is een goed gesorteerde winkel (Canyon Village Marketplace).
Je vindt dit soort informatie op de NPS-site (zoals hier voor de GC) en ook in het krantje dat je bij de ingang van het park krijgt. Zie hier voor de Yosemite guide.
Marianne
Je vindt dit soort informatie op de NPS-site (zoals hier voor de GC) en ook in het krantje dat je bij de ingang van het park krijgt. Zie hier voor de Yosemite guide.
Marianne
Ok duidelijk
Dank jullie wel
Ik neem alleen wel aan dat je daar de hoofdprijs betaald?
Dank jullie wel
Ik neem alleen wel aan dat je daar de hoofdprijs betaald?

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je komt onderweg ook genoeg tegen, de winkels bij de benzinepompen zijn vaak goed uitgerust!
Groet rieky
Groet rieky
Als we veel nodig hebben slaan we de boodschappen meestal in een grotere plaats in zoals Williams voor GC, Page Kanab of St. George voor Zion en Bishop, Fresno etc voor Yosemite. Het helpt als je bv kortingkaarten voor hebt voor Safeway of Vons (zelfde keten).
Hoe kom je aan die kortingskaarten?Yeehaw schreef:Als we veel nodig hebben slaan we de boodschappen meestal in een grotere plaats in zoals Williams voor GC, Page Kanab of St. George voor Zion en Bishop, Fresno etc voor Yosemite. Het helpt als je bv kortingkaarten voor hebt voor Safeway of Vons (zelfde keten).
Gewoon even vragen bij customer service in de supermarkt zelf. Onze kaarten zijn al vele jaren oud en werken nog steeds.
-
- Amerika-expert
Wel opletten met die kaarten want sommige winkels hebben ook een creditcard en als je die verkeerd gebruikt kan het heel erg oplopen. Bij Winn Dixie gebeurt dat soms blijkbaar. Maar voor de meeste winkels is zo'n kaart heel handig en scheelt aardig als je op de aanbiedingen let. Bij Ikea ook trouwens maar je kan een Duitse kaart niet in Amerika gebruiken.
Dank jullie wel voor de reacties.
René
René
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die is zo aangemaakt. Afgelopen vakantie ook gedaan toen we van een IKEA family aanbieding gebruik wilden maken.LittlePhoenix schreef:Bij Ikea ook trouwens maar je kan een Duitse kaart niet in Amerika gebruiken.
Staat een automaat waar je wat gegevens dient in te vullen. Zorg ervoor dat je adres enigszins Amerikaans lijkt en het apparaat spuugt daarna een mooi pasje uit.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- bedeve
- Amerika-expert
Heb jij die kaart wel eens gebruikt om te tanken ?Yeehaw schreef: Het helpt als je bv kortingkaarten voor hebt voor Safeway of Vons (zelfde keten).
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
Lol, een Amerikaans adres is op het moment makkelijker dan een Nederlands lijkend adres. De zeldzame keren dat ik met online Nederlandse formulieren te maken heb kost het me de grootste moeite om ons adres in te voeren.Njit schreef: Zorg ervoor dat je adres enigszins Amerikaans lijkt en het apparaat spuugt daarna een mooi pasje uit.
Ik vond het gewoon vreemd dat Ikea Familien niet hetzelfde is als Ikea Family.
Tanken betalen we altijd contant.
Dat kan echt veel schelen. Ik had laatst een dollar korting per gallon, dat tikt lekker aan. Wel alleen bij Exxon, en niet vergeten eerst boodschappen te doen en daarna pas te tankenbedeve schreef:Heb jij die kaart wel eens gebruikt om te tanken ?Yeehaw schreef: Het helpt als je bv kortingkaarten voor hebt voor Safeway of Vons (zelfde keten).

- bedeve
- Amerika-expert
Ik heb mijn kaart gekoppeld aan een online Safeway account.dimona schreef:
Dat kan echt veel schelen. Ik had laatst een dollar korting per gallon, dat tikt lekker aan. Wel alleen bij Exxon, en niet vergeten eerst boodschappen te doen en daarna pas te tanken
Daardoor zie ik van tijd tot tijd die kortingsaankondiging.
Afgelopen maart liep dat aardig op.
Vooral omdat mijn rondreis tijd een beetje voorbij is en ik nu meer bij dezelfde winkel ga kopen vroeg ik mij af hoe het werkt.
Volgende maand ben ik weer een paar weken Safeway klant.
Hoe werkt het Dimona ?
Tanken, Safeway pas laten scannen en dan minder betalen ?
Kijk uit naar je info !

Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Re: Waar boodschappen doen bij verblijf op campings?
Als je je kaart laat scannen bij het afrekenen bij Safeway, dan worden de punten er automatisch bijgeschreven (en meestal zeggen ze er ook gelijk bij hoeveel gas points je hebt). Vervolgens ga je tanken, en swipe je als eerste je Safewaykaart. De pomp vertelt je vervolgens wat je korting is en je kunt verder gaan met het normale riedeltje (creditcard swipen en tanken). De punten blijven ongebruikt een maand geldig en vervallen dan, maar bij iedere keer boodschappen doen krijg je dus weer nieuwe punten. Hoe meer punten, des te hoger je korting.
Giant heeft trouwens hetzelfde systeem, maar dan met Shell.
Giant heeft trouwens hetzelfde systeem, maar dan met Shell.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij hebben het in het verleden ook wel eens gedaan, een nadeel vond ik dat de pompen maar tot een bepaald bedrag gaan (was toen $ 75,00) en dat is met een camper te weinig, als je dan vol wil tanken krijg je voor de resterende gallons geen korting meer.
- bedeve
- Amerika-expert
Ik zie het nu pas voor het eerst.; het staat gewoon op je kassabon.dimona schreef:Als je je kaart laat scannen bij het afrekenen bij Safeway, dan worden de punten er automatisch bijgeschreven (en meestal zeggen ze er ook gelijk bij hoeveel gas points je hebt).
een dollar per gallon is wel een hele fijne als je in California tankt.
Dank je wel Dimona.
@Yeehaw ; jouw cash tanken levert je ook al korting op.
Maar je Safeway pasje maakt het nog leuker.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Maar ja, dan heb je altijd nog meer korting te pakken dan iemand die in een auto met klein formaat benzinetank rondrijdt. Eigenlijk heb je met een camper juist het voordeel dat je de maximaal haalbare korting pakt. De beperking verschilt overigens per tankstation. Wij hebben op onze camperreizen regelmatig een limiet van 100 dollar gehad, maar we hebben ook wel eens kunnen tanken zonder limiet. Ik geloof dat de tankstations in onze regio hier geen limiet hanteren, maar ik ben nog niet over de 100 dollar gegaan, dus helemaal zeker weet ik het niet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 800 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 29 Reacties