Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar overnachten tussen Grand Canyon en Monument Valley
Waar overnachten tussen Grand Canyon en Monument Valley
Wij zitten met een vraagje:
Waar kunnen we best (zo goedkoop mogelijk) overnachten tussen de Grand Canyon en Monument Valley?
alle tips zijn welkom. Thanks!
Waar kunnen we best (zo goedkoop mogelijk) overnachten tussen de Grand Canyon en Monument Valley?
alle tips zijn welkom. Thanks!
Re: Waar overnachten tussen Grand Canyon en Monument Valley
Het is 'maar' 3,5 uur rijden, ik zou gewoon bij Monument Valley zelf gaan overnachten als ik jullie was en niet iets er tussenin gaan zoeken. Dat kan relatief goedkoop als je in één van de drie cabins op Gouldings Campground gaat slapen. Andere opties zijn Mexican Hat of Kayenta, maar ik weet niet hoe duur dat is.
Je verliest wel een uur tussen GC en MV (van maart tot november) maar dan nog zou ik gewoon rechtstreeks naar MV rijden. De enige plek tussen GC en MV voor een overnachting zou voor mij het Moenkopi hotel in Tuba City zijn. Er is ook een motel niet zo ver van de uitgang van GC in Cameron. Andere motels zou ik niet aanraden. In Kayenta vind je ook overnachtingsmogelijkheden. je kan natuurlijk ook eerst naar Page waar je gemakkelijk enkele dagne kunt blijven.
Yeehaw
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je bij de GC en in MV ook een overnachting? Hoe ziet je route er uit? En wat voor eisen stel je aan een overnachting? Je kunt zo'n vraag eigenlijk beter in je route-topic stellen, dan is de context ook duidelijk.
Marianne
Marianne
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als ik even het reistopic opzoek zitten ze momenteel aan de Grand Canyon en vertrekken ze morgen naar Monument Valley en gaan ze de dag nadien naar Page.
Ik zou ook zeggen, zoek ik iets in de buurt van Monument Valley. Al lijkt de kans me wel groot dat alles daar wel eens volzet kan zijn.
Nog mogelijkheden: The View hotel, Gouldings, of anders iets in Mexican Hat? Al is dat laatste wel meer uit de richting voor de volgende dag natuurlijk.
Ik zou ook zeggen, zoek ik iets in de buurt van Monument Valley. Al lijkt de kans me wel groot dat alles daar wel eens volzet kan zijn.
Nog mogelijkheden: The View hotel, Gouldings, of anders iets in Mexican Hat? Al is dat laatste wel meer uit de richting voor de volgende dag natuurlijk.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
The view behoort dan wel zeker niet tot de categorie 'zo goedkoop mogelijk'.Nog mogelijkheden: The View hotel, Gouldings, of anders iets in Mexican Hat? Al is dat laatste wel meer uit de richting voor de volgende dag natuurlijk.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
We hebben in een keer gereden van Grand Canyon naar Mexican Hat en daar overnacht. We hebben bijnde San Juan Inn een yurt geboekt en dat was wrg leuk en bijzonder, met prachtig uitzicht. De volgende dag zijn we via de oostkant monument Valley in gereden en bij milemarker 13 gestopt voor mooie foto's. Hierdoor kwamen mooi vanuit de goede kant aan (zon in de rug) en konden mooie foto's maken.
Ik vond de hotels direct bij MV erg duur
Zie ook ons reisverslag. Dag 6 en 7.
Ik vond de hotels direct bij MV erg duur
Zie ook ons reisverslag. Dag 6 en 7.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Heb je de yurt rechtstreeks bij San Juan Inn geboekt?
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
2015: Zuid-Westen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1215 Weergaves
-