Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route/hotels vanaf Bryce

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Muncky
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Route/hotels vanaf Bryce

Bericht door Muncky »

Hi!

Ik ben nu zover om voor onze reis de overnachting eens te bekijken vanaf Bryce Canyon. Wat ik mij afvraag:
Is de weg (de 9) die tussen de 17 (La Verkin) en 89 loopt gewoon helemaal toegankelijk voor verkeer / eigen auto? Er staat mij iets bij dat e.e.a. gesloten is om door te rijden.

Dan nog een vraag m.b.t. een overnachting bij Bryce, Page, Monument Valley en Grand Canyon. Bij GC overnachten we 2 nachten. Wat is wijsheid? Ik wil sowieso nog even het stukje Muley Point, Goosenecks en Valley of the Gods meenemen.

Bryce: heb nu een optie op Ruby's Inn bij Bryce. Zijn er betere alternatieven, bijv. in Kanab, of is dat af te raden?
Page: nog niet naar gekeken, wat is aan te raden?
Monument Valley: Mexican Hat of Kayenta?
Grand Canyon: nog helemaal blank.. wat is aan te raden?

Bedankt voor de tips! :)
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Route/hotels vanaf Bryce

Bericht door Yeehaw »

Hi
Ut9 kan je helemaal rijden. je gaat op een zeker moment door een tunnel (Zion Mt Carmeltunnel) Je rijdt door Zion waar je je National Parks Pass kan gebruiken. Heb je die niet dan moet je $ 25,-- betalen bij de ingang van Zion. Bij Bryce kan je idd best in een van Ruby's logeren (Ruby's Inn. Bryce View Lodge, Best Western Grand)
Voor Muley Point, Valley of the Gods. Moki Dugway en Gooseneck SP mag je gerust een halve dag tellen als extra vanaf MV en terug. Muley Point en Valley of the Gods zijn dirtroads.
Page heeft 25 motels. Enkele daarvan zijn Days Inn, Quality Suites, Comfort Inn, Courtyard by Marriott en een paar Best Westerns. Enige hotel meteen langs Lake Powell is het Lake Powell Resort.
In MV slaap je hebt best in Goulding's Lodge of The View. Geen goedkope opties. tenzij voor een van de cabins bij Goulding's Kayenta en Mexican Hat hebben ook wat motels. San Juan Inn in MH vonden we wel aardig langs de rivier. Hampton Inn in Kayenta is een goede keus.
Voor GC: http://www.grandcanyonlodges.com Vlak buiten dit NP vind je motels in Tusayan http://www.tusayanhotels.com Onze favoriet bij GC is Kachina Lodge. Zal niet de goedkoopste optie zijn.
Yeehaw
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Wij hebben vorig jaar ook bij Ruby's Inn overnacht, geen super geweldig hotel maar wel fijne locatie. Voor de deur van het hotel vertrekken de gratis shuttle bussen. Het restaurant is niet geweldig, maar goed. Ik zou niet in Kanab overnachten, is toch wel ver van het park af.

We zijn vorig jaar vanuit Page naar Bryce gereden en nergens iets gezien dat de weg niet open was.
In Page zelf heb je verschillende hotels/motels. Wij hebben in het Travelodge geslapen en dat was schoon, fatsoenlijke kamers en een redelijk ontbijt. Ik kan het aanbevelen.
Bij Monument Valley hebben wij in Mexican Hat geslapen, de Mexican Hat Lodge, zeker een aanrader! Dat scheelde een 50 euro in prijs tov Kayenta.
In Grand Canyon hebben wij in de Yavapai Lodge geslapen in het park zelf. Qua prijs viel dat mee, de locatie was helemaal geweldig, maar de kamers waren het slechtste van alle hotels waar we geslapen hebben. Beetje Centerparcs in de jaren 70 en de bedden waren helemaal niet fijn. De keer ervoor hebben wij in de Red Feather Lodge geslapen in Tusayan. Dit ligt dichtbij de ingang en was veel beter.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Dan heb je waarschijnlijk een Yavapai West Room genomen... Klopt dit? Yavapai East hebben wel goede bedden en een aardig moderne inrichting, vond ik.
Mijn favoriet in Page is de Days Inn. Een bezoek in Page zou ik niet op vrijdag-zaterdag plannen ivm drukte.
Bryce: de Bryce Grand Best Western Plus. Goede ervaringen mee. Al heb ik in een ander log gevonden dat mensen dit geen gezellig (?) en schoon hotel vonden, althans dat baseerden ze ook op hun kamer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Days Inn in Page is ons ook goed bevallen. Wij zaten dit jaar in de Yavapai Lodge en dat was een van de betere kamers tijdens onze reis, zie hier voor een foto. Ik zou echter proberen om de Bright angel Lodge of Maswik Lodge te reserveren, die zijn goedkoper en beter gelegen.
Kijk ook eens naar de rest van ons 2013-verslag en naar mijn 2011-verslag voor accommodaties op je route.
Bij MV is een cabin bij Goulding's inderdaad de goedkoopste optie, en prima gelegen.Zie onder http://www.gouldings.com en dan onder campground reservations.

Marianne
rdesmense
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door rdesmense »

Tijdens onze laatste reis in juli zaten wij ook in San Juan Inn in Mexican Hat. Is ons goed bevallen! The valley of the Gods ligt zo'n 10 km ten noorden van Mexican Hat, maar dit is een dirt road en dat doe je niet zomaar even.

Enkele jaren terug verbleven wij in Ruby's Inn. Voordeel is de ligging tov het park, ik vond het er wel druk!

Tusyan is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de Grand Canyon.
Wij bezochten dit jaar overigens de north rim van Grand Canyon, een aanrader!

Groet Rieky
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Wij reizen in oktober.
Ondertussen heb ik zowel op Yelp als op Tripadvisor flink wat research gedaan en wij boekten:

Page: Days Inn (ook dankzij goede referenties van Marianne en Yeehaw :-)
MV: The View - is wel aan de prijzige kant, maar we gaan er vanuit dat dit een unieke ervaring zal zijn.
Bryce: zonet BW Grand geboekt. Deze zit al aardig vol...in sept en okt.

Capitol Reef: we zoeken nog een hotelletje. Austin's Chuckwagon krijgt positieve, maar toch ook heel wat negatieve recensies. Iemand al eens in de B&B Torrey School house gelogeerd? Lijkt wel wat te hebben....of andere suggesties misschien?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij vonden Austin's Chuckwagon niet slecht. Niets bijzonder, maar het was een ruime kamer.
Die B&B ziet er wel heel leuk uit, ik weet niet waarom wij dat niet hebben gedaan. Je kunt eens de zoekfunctie op het forum gebruiken voor ervaringen (hij staat niet bij de beoordelingen op de AA-site zie ik).
Misschien is de beoordeling van Austin's afhankelijk van wat voor type kamer je hebt. Wij zaten er voor 85 dollar + tax (standard room), wellicht zijn de goedkopere kamers wat minder.

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij vonden Austin ook geschikt en veel locals daar ook. Het andere hotel waar we in de buurt logeerden is best Western Capitol reef. de rustiger kamers zijn aan de westzijde van het hotel. BW Grand konden we gewoon op de bonnefooi heen in october. Was helemaal niet vol maar dat kan elk jaar verschillen natuurlijk. We hadden er trouwens sneeuw die tijd va het jaar maar dat verhoogde alleen maar de feestvreugde voor Bryce.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

bibitv schreef:Capitol Reef: we zoeken nog een hotelletje. Austin's Chuckwagon krijgt positieve, maar toch ook heel wat negatieve recensies. Iemand al eens in de B&B Torrey School house gelogeerd? Lijkt wel wat te hebben....of andere suggesties misschien?
Kijk eens bij de beoordelingen gegeven door de forumleden, link bovenaan de pagina.
Voor het gemak voor Torrey: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... y&staat=UT

Torrey Schoolhouse B&B Inn staat er niet tussen. Heeft op Tripadvisor goede beoordelingen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
gwenny
Amerikafan

Bericht door gwenny »

waren begin augustus in het View Hotel in Monument Valley, niet om te slapen maar onze tour begon daar. Prachtig uitzicht, mooie lobby en ik ga er van uit dat de kamers ook wel prima zijn. Zelf hadden we geslapen in het San Juan Inn in Mexican Hat, vond het prima.
Maswick Lodge op 500 meter van de Rim in GC is ons prima bevallen. Je kan dan de Bright Angel Trail lopen of langs de Rim en met de verschillende shuttlebussen ben je snel op andere plaatsen!
Bryce View Lodge is goed maar heeft geen faciliteiten, die vind je, op loopafstand bij Ruby's Inn.
Gast

Bericht door Gast »

Wat betreft Zion, het regent er flink de laatste paar dagen, en de canyon en wegen (inclusief UT9) zijn daarom soms tijdelijk gesloten. Kijk op het twitter account van Zion voor actuele informatie: https://twitter.com/ZionNPS
RonV
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door RonV »

Wij zijn net een week terug en wij hebben overnacht in Cedar City in het Abbey Inn hotel. Vanuit Cedar City is het prima rijden naar Zion of naar Bryce. Vanuit Bryce reden we naar Page, waar we in het Quality Inn hebben overnacht. Het Abbey Inn in Cedar City is een zeer net hotel met een overdekt zwembad erbij.
Het is wel opletten als je vanuit Page naar de Grand Canyon wilt rijden, want de 89 is daar vanwege een wegverzakking afgesloten en de omweg duurt zo'n anderhalf uur langer.

Groeten, Ron
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Vanaf Labor day gaat de nu verharde Coppermine rd (IR20, nu tijdelijk 89T) open vanaf Page in zuidelijke richting. Ik kan op de website niets vinden over een eventueel gesloten ut9. En ook niet op andere Zion forums.
Muncky
Amerika-ontdekker

Bericht door Muncky »

bibitv schreef:Wij reizen in oktober.
Ondertussen heb ik zowel op Yelp als op Tripadvisor flink wat research gedaan en wij boekten:

Page: Days Inn (ook dankzij goede referenties van Marianne en Yeehaw :-)
MV: The View - is wel aan de prijzige kant, maar we gaan er vanuit dat dit een unieke ervaring zal zijn.
Bryce: zonet BW Grand geboekt. Deze zit al aardig vol...in sept en okt.

Capitol Reef: we zoeken nog een hotelletje. Austin's Chuckwagon krijgt positieve, maar toch ook heel wat negatieve recensies. Iemand al eens in de B&B Torrey School house gelogeerd? Lijkt wel wat te hebben....of andere suggesties misschien?
Ik heb net Days Inn ook even bekeken maar vind deze nog wel aan de dure kant. :) Maar veel soeps en betaalbaar is er verder eigenlijk niet in Page geloof ik!
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

In october zou ik gewoon zonder reservering gaan. We zaten ooit in Days Inn een paar jaar geleden eerste week november en betaalden iets van $ 70,-- als ik mij goed herinner. Kamer met balkon. Als het stil is kan je echt wel korting bedingen.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Heb ondertussen toch de BW Capitol Reef in Torrey gereserveerd en hoop wel een beetje op een room with a view in het gerenoveerde gedeelte!
Wait and see...
Bedankt iedereen voor de tips!
Muncky
Amerika-ontdekker

Bericht door Muncky »

bibitv schreef:Heb ondertussen toch de BW Capitol Reef in Torrey gereserveerd en hoop wel een beetje op een room with a view in het gerenoveerde gedeelte!
Wait and see...
Bedankt iedereen voor de tips!
Topickaper! ;-)

Gisterenavond nog even Lake Powell Motel vastgelegd. Gewoon gemaild en voila, ze hadden nog ruimte. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... izona.html.

Helaas is Gouldings helemaal vol, deze heb ik ook even gemaild.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Lake Powell motel heette vroeger Bashful Bob's maar Bob is overleden en het motel is verkocht. De nieuwe eigenaren krijgen hoge waarderingen. Verwacht geen luxe maar dat hoeft ook niet denk ik.
Muncky
Amerika-ontdekker

Bericht door Muncky »

Yeehaw schreef:Lake Powell motel heette vroeger Bashful Bob's maar Bob is overleden en het motel is verkocht. De nieuwe eigenaren krijgen hoge waarderingen. Verwacht geen luxe maar dat hoeft ook niet denk ik.
Dat had ik al begrepen inderdaad.. Ben eigenlijk allang blij dat ik iets heb kunnen vastleggen voor $79 ex. TAX.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer