Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in Oakland en met de Ferry naar San Francisco
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hotel in Oakland en met de Ferry naar San Francisco
Hoi forum leden,
Jullie hebben ons super geholpen met het plannen van onze reis, maar nu heb ik een andere vraag.
We gaan van 17 okt 2013 t/m 20 okt 2013 naar San Francisco.
Nu hebben we de prijzen gezien van de hotels maar die liggen een stuk hoger dan die in Oakland.
Wij zitten er nu aan te denken om een hotel in Oakland te boeken en dan evt met Ov. Naar San Francisco te reizen.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Bedankt.
Gr.
Kim en Niek
Jullie hebben ons super geholpen met het plannen van onze reis, maar nu heb ik een andere vraag.
We gaan van 17 okt 2013 t/m 20 okt 2013 naar San Francisco.
Nu hebben we de prijzen gezien van de hotels maar die liggen een stuk hoger dan die in Oakland.
Wij zitten er nu aan te denken om een hotel in Oakland te boeken en dan evt met Ov. Naar San Francisco te reizen.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Bedankt.
Gr.
Kim en Niek
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Hotel in Oakland en met de Ferry naar San Francisco
Ik zou dan eerder een hotel kiezen in een (voor)stad die aan de BART ligt. Met BART ben je zo in hartje SF, een ferry gaat niet zo frequent, duurt veel langer en is waarschijnlijk nog duurder ook....
http://www.bart.gov/stations/index.aspx
Het is ook maar net wat voor eisen je stelt aan het hotel. Ik heb vorig jaar voor <$70/nacht in het Astoria en Grant Plaza geslapen.
Eenvoudig maar een ideale locatie. http://goo.gl/maps/uX03i
http://www.bart.gov/stations/index.aspx
Het is ook maar net wat voor eisen je stelt aan het hotel. Ik heb vorig jaar voor <$70/nacht in het Astoria en Grant Plaza geslapen.
Eenvoudig maar een ideale locatie. http://goo.gl/maps/uX03i

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
In oakland kun je toch ook de Bart nemen....
2013; westkust USA
2015; Florida
2015; Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zaten ook aan deze oplossing te denken voor volgend jaar september bv Marriot city Centre ligt tegenover de Bart en is niet erg duur alleen schijnt Oakland volgens de Amerikaanse vriendin van mijn zoon wel in de top van gewelddadige steden van de VS te staan maar volgens mij geldt dit niet voor het centrum van de stad .
Bertus
Bertus
Oakland staat inderdaad op 3 wat dat betreft, maar hoeveel tijd verbreng je er effectief en het is toch alleen maar een plek om te slapen, toch. Let alleen dat je niet te afgelegen ligt en niet in donker alleen over straat gaat als je snel angst zou hebben
2013; westkust USA
2015; Florida
2015; Florida
- Neede-Radicals
- Amerika-ontdekker
Wij hebben in de La Quinta Inn Oakland Colliseum gezeten tijdens ons bezoek aan SF.
Daar hebben ze een shuttle naar het BART station (Colliseum).
Is ons prima bevallen. We namen de shuttle naar de BART en bij terugkomst pakten we een taxi die bij het BART station staat. 6 dollar kost dat ongeveer.
In de buurt van de La Quinta heb je een MAc D,Burger King, Dennys en een grote supermarkt.
Moet er wel bijzeggen dat mocht je 's avonds in het donker terugkomen op het BART station, je beter alvast de shuttle geregeld hebt voor de terugweg.
Het kan zijn dat er dan geen taxi's meer zijn en het is in het donker niet de meest fijne plek om te vertoeven
Daar hebben ze een shuttle naar het BART station (Colliseum).
Is ons prima bevallen. We namen de shuttle naar de BART en bij terugkomst pakten we een taxi die bij het BART station staat. 6 dollar kost dat ongeveer.
In de buurt van de La Quinta heb je een MAc D,Burger King, Dennys en een grote supermarkt.
Moet er wel bijzeggen dat mocht je 's avonds in het donker terugkomen op het BART station, je beter alvast de shuttle geregeld hebt voor de terugweg.
Het kan zijn dat er dan geen taxi's meer zijn en het is in het donker niet de meest fijne plek om te vertoeven

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Beste Andys je hebt gelijk ik zie zo een hotel echt als een slaapplek en Het Marriot zit tegenover de Bart en wij zijn ook niet zo bang aangelegd werk zelf vaak niet altijd in de beste wijken van Amsterdam (niet te vergelijken uiteraard met de echte achterstand wijken in de VS)
Waarschijnlijk probeer ik toch wat in SF zelf te vinden we hebben bv een aanbieding van €450 voor 4 nachten in het Beresford Arms van Jan Doets gehad wat volgens mij voor midden in de stad geen gekke aanbieding is.
Bertus
Waarschijnlijk probeer ik toch wat in SF zelf te vinden we hebben bv een aanbieding van €450 voor 4 nachten in het Beresford Arms van Jan Doets gehad wat volgens mij voor midden in de stad geen gekke aanbieding is.
Bertus
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht