Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Langer blijven in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Langer blijven in Las Vegas

Bericht door Family5 »

We zijn nog maar net terug uit de USA of ik lees hier over een goede aanbieding voor vliegtickets naar Las Vegas in de zomer van 2014. :lol:
Stel...dat we toehappen voor 14 dagen, zouden wij het dan twee weken kunnen uithouden in die waanzinnige stad? Ik denk van wel. Of zou dat gaan vervelen? Misschien is een combinatie beter: 1 week luxe verblijf in een LV hotel en 1 week rondreis of anders: 1 week LV en 1 week LA. Wie heeft hier ervaring mee?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Langer blijven in Las Vegas

Bericht door PSVwally »

Persoonlijk vind ik 2 weken wat veel, maar in combinatie met wat dagtochtjes in de stad zelf en omgeving zou het wel kunnen. Een hotel met goed zwembad lijkt me dan wel een vereiste. Uitstapjes naar shopping malls, downtown Vegas,death valley/mohave Desert, red rock park, mt charleston, extraterestial highway (area 51 al is er weinig te zien), valley of fire, lake mead, hoover dam, westkant grand canyon , snow canyon state park en evt Zion zijn te doen.
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Las Vegas is een goeie uitvalsbasis om vanalles te doen in de omgeving. En als het zo'n goeie deal is zou je kunnen zeggen dat je nog ergens anders een overnachting boekt, bv bij de Grand Canyon of Bryce Canyon.
Ik persoonlijk vind 2 weken in Vegas ook wel erg lang!
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Er zijn er genoeg die twee weken naar Vegas gaan (vooral Britten), maar het zou voor mij ook te veel zijn, hoe gek ik ook ben van die waanzinnige stad. Mijn banksaldo zou het ook niet aankunnen trouwens, ik hou wel van een gokje en met al die verleidingen om de hoek zou ik hoogstwaarschijnlijk bankroet zijn binnen een week. Persoonlijk zou ik 4-5 dagen Vegas doen en dan verder richting Grand Canyon / Bryce / Zion gaan.
estherdgeus
Amerika-ontdekker

Bericht door estherdgeus »

Ik sluit me aan bij de voorgangers. Wij hebben een citytrip geboekt naar Las Vegas. Totaal ongeveer 10 dagen. Was echt de moeite waard en we hebben ons met daguitstapjes niet verveeld, maar ik zou ook aanraden een dag of 5 Vegas en daarna dan met een auto de omgeving verkennen.
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Wij hebben deze zomer ook een super deal gevonden en zijn voor 9 dagen (7 nachten) in Vegas geweest?
Wij zijn een dag naar Death Valley geweest.
Een dag naar de shopping centra.
Een dag Vegas strip hotels.
Een ochtend op naar LA, de dag erna savonds weer terug. (dit zou ik volgende keer op 9 dagen niet meer doen).
We zijn een keer naar Lake Mead geweest, een jetskit gehuurd en naar de hooverdam gevaren.
Eigelijk hadden we nog tijd te kort, we wilden nog naar Freemont maar zijn daar niet meer geraakt.
In elk geval, op 2 weken tijd zou ik 1 week in Vegas blijven, en 1 week rond rijden.
Grand Canyon, Monument Valley, Page, Brice, Zion, en weer terug naar Vegas...
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
Family5
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Bedankt allemaal voor de snelle reacties. Dat wordt dus Viva las Vegas...maar dan wel voor 1 week en daarna 1 week rondreis :clap:
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Je weet dat Las Vegas niet echt is ingericht op kinderen?
Family5
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Family5 »

De indruk dat kinderen niet echt welkom zijn in Las Vegas hadden wij eerst ook. We zien nu dat daar langzaam verandering in komt. We zijn net terug van een paar dagen in Las Vegas waar we in het Trump Hotel verbleven aan het eind van onze rondreis. Ze doen daar behoorlijk hun best voor families. Heb ook begrepen dat het stadsbestuur meer een familie oord wil maken van Las Vegas. Een Nederlands architecten bureau, ik geloof dat ze 'Milk' heten, is aangetrokken om van de hele Strip een soort autovrije wandelboulevard te maken. Binnen 10 jaar moet de klus geklaard zijn.

Ik kan me voorstellen dat Las Vegas anders is tijdens de periodes van conferenties, waar volwassenen de kans grijpen om even los gaan in het buitenland. In de zomer is het echter best rustig overdag. Daarnaast denk ik dat onze puber dochters niet met ons het nachtleven willen verkennen. Dat doen ze later maar met hun eigen vrienden :wink: . Het leven overdag beviel ons daar wel. Shoppen, shows bekijken, lekker uit eten, zwemmen, zonnen en uitstapjes maken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer