Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Flamingo
Flamingo
Dag allemaal,
Ze zijn momenteel bezig om het oude hotel van Bills gamblin Saloon te verbouwen naar een Gansevoort hotel
Ik wil of het Excalibur hotel boeken of het Flamingo hotel voor mijn reis in februari 2014
Weet iemand misschien of je veel last hebt van overlast als je in het Flamingo gaat zitten aangezien deze naast het nieuwe Gansevoort hotel staat?
Kan ik dan beter naar Excalibur?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ze zijn momenteel bezig om het oude hotel van Bills gamblin Saloon te verbouwen naar een Gansevoort hotel
Ik wil of het Excalibur hotel boeken of het Flamingo hotel voor mijn reis in februari 2014
Weet iemand misschien of je veel last hebt van overlast als je in het Flamingo gaat zitten aangezien deze naast het nieuwe Gansevoort hotel staat?
Kan ik dan beter naar Excalibur?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Re: Flamingo
Is er een specifieke reden dat het specifiek tussen deze twee hotels gaat? Voor slechts wat meer dollars kan je in de Monte Carlo, Paris of Mirage terecht vaak en dat zijn m.i. veel betere opties. Maar je zal bij de Flamingo wellicht wel wat last hebben van de verbouwing, al is het maar omdat je misschien het gevoel hebt om naast een afgezette bouwput te verblijven. In het hotel zelf zal het wel meevallen met de overlast.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Flamingo
wij zij de afgelopen zomer daar geweest en hadden geen last vond het een goed hotel en de ligging is ook goed had uitzicht op het balaggio hotel en het ligt een beetje centraal