Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Orangevale, California
Orangevale, California
graag had ik wat info over Orangevale, California
waar ligt orangevale en hoe kan je er geraken?
is er iets te beleven daar,
ik heb een vliegtuigticket gezocht en ook informatie of een reisweg maar niks te vinden , niemand op internet kan me blijkbaar een prijs van een vlucht naar orangevale geven en nergens vind ik een landkaart waar orangevale opstaat...
waar ligt orangevale en hoe kan je er geraken?
is er iets te beleven daar,
ik heb een vliegtuigticket gezocht en ook informatie of een reisweg maar niks te vinden , niemand op internet kan me blijkbaar een prijs van een vlucht naar orangevale geven en nergens vind ik een landkaart waar orangevale opstaat...
hoi 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Toch handig dat ik een goede routeplanner heb...
Orangevale is zo te zien een wijk of buurt in Sacramento (hoofdstad van Californië). Het ligt zo'n beetje in het noord-oosten van de stad. Wil je erheen dan zul je dus een vliegtuigticket moeten nemen naar San Francisco. Er wordt bij mijn weten niet rechtstreeks op Sacramento gevlogen. Je zult het laatste deel (ruim 100 mile) per auto, bus, trein? of binnenlandse vlucht moeten afleggen.
Je maakt mij trouwens wel nieuwsgierig.
Wat is er zo bijzonder aan Orangevale dat je erheen wil? Ik bedoel, als je er zo weinig vanaf weet, waarom wil je daar dan heen?
Succes ermee,
Roland

Orangevale is zo te zien een wijk of buurt in Sacramento (hoofdstad van Californië). Het ligt zo'n beetje in het noord-oosten van de stad. Wil je erheen dan zul je dus een vliegtuigticket moeten nemen naar San Francisco. Er wordt bij mijn weten niet rechtstreeks op Sacramento gevlogen. Je zult het laatste deel (ruim 100 mile) per auto, bus, trein? of binnenlandse vlucht moeten afleggen.
Je maakt mij trouwens wel nieuwsgierig.

Succes ermee,
Roland
-
- Amerikafan
orangevale???
Ben je ondertussen al iets wijzer geworden?
Wij reageren nu pas omdat wij nu pas deze site hebben ondekt.
Wij hebben daar vrienden wonen,en Frank heeft er een paar maandjes gewoond, mocht je nog vragen hebben dan horen wij het wel
groetjes Frank en Anice
Wij reageren nu pas omdat wij nu pas deze site hebben ondekt.
Wij hebben daar vrienden wonen,en Frank heeft er een paar maandjes gewoond, mocht je nog vragen hebben dan horen wij het wel
groetjes Frank en Anice
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 887 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-