Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie deal Encore Las Vegas (en andere LV hotels)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
carooltje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Mooie deal Encore Las Vegas (en andere LV hotels)

Bericht door carooltje »

Op http://www.cheaptickets.com krijg je met promocode CHEAPVEGAS tot maandag 25% korting op een aantal Las Vegas hotels, waaronder de Encore. Zo zag ik voor in maart kamers voor USD 150 per nacht (ex tax en resort fee) en bij een verblijf van drie of meer nachten krijg je ook nog eens 150 USD food & beverage credit :thumbup:

Actie is geldig tot en met maandag en voor verblijf tot 30 juni. Wellicht dat iemand op het forum hier nog gebruik van kan maken. Zelf twijfelen we nog: ik vind het een mooie deal, maar.... we hebben ook bij de Cosmo een reservering staan voor een one bedroom suite met fountain view voor USD 145 per nacht (ex tax en resort fee). Tijdens een vorig verblijf hadden we deze kamer ook en dat is erg goed bevallen, vooral het balkon was erg fijn. In de Ecore hebben we nog nooit overnacht. Wat zouden jullie doen?
RmR_Photography
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Mooie deal Encore Las Vegas (en andere LV hotels)

Bericht door RmR_Photography »

Bedankt voor de tip. Zojuist Encore geboekt voor een nette prijs. Top!
Gr. Ronald

2012: LA-SF-LV
2014: LV-Moab-Grand Teton-SF
2020: New York (cancelled)
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Bedankt voor je suggestie . Wij zijn pas weg eind augustus...dus jammer!

Maar hoe ben je aan die deal in de Cosmo geraakt?? Dat zou me ook wel interesseren :lol:
carooltje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door carooltje »

bibitv schreef:Bedankt voor je suggestie . Wij zijn pas weg eind augustus...dus jammer!

Maar hoe ben je aan die deal in de Cosmo geraakt?? Dat zou me ook wel interesseren :lol:
Kreeg de aanbieding als Marriott Rewards gold member.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Bedankt...leuk voor jou, ik ben helaas geen Marriott gold Member!
Het was de moeite om het och even te vragen :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer