Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beste plaats om vriendin ten huwelijk te vragen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Beste plaats om vriendin ten huwelijk te vragen?

Bericht door Supersups »

Beste,

Welke plaats is het mooiste en beste om mijn vriendin ten huwelijk te vragen? Of welke plaats zou jij graag ten huwelijk worden gevraagd?
Op zich speelt natuur of restaurant geen rol, liefst natuurlijk niet "te veel" volk.
Helemaal alleen hoeft niet percé, maar is natuurlijk wel romantisch... :P

Ik kan niet kiezen tussen volgende plaatsen: (staan in volgorde van de rondtrip)
- Havasu Falls (Supai)
- Zonsondergang Hopi Point (Grand Canyon)
- Horseshoe Bend (Page)
- The Wave (indien tickets via Lottery)
- Observation Point (Zion)
- Angels Landing (Zion)
- Gondeltochtje The Venetian (Las Vegas)
- Panorama Trail (Yosemite)
- Cliff House (restaurant in San Francisco met zicht op zee)
- Yamashiro (restaurant heuvels van LA met zicht op LA)

Alvast bedankt voor de vele reacties, je mag natuurlijk ook zeggen wat je zeker niet zou willen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groeten,

Tom
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Beste plaats om vriendin ten huwelijk te vragen?

Bericht door Martin & Marianne »

Misschien heb je iets aan dit topic: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=48836
Het staat me bij dat er meerdere topics waren, maar die kan ik niet zo snel vinden.

Marianne
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Als je al deze plekken aandoet zou ik zeggen: laat je leiden door het moment. Ik ben onlangs op de knietjes gegaan en kon op een gegeven moment niet meer wachten: die ring brandde in mijn zak. Dus toen werd het ook een ander moment dan ik eigenlijk voor ogen had.

De meeste plekken die je noemt zijn mooi. Hopi point zou ik persoonlijk niet zo snel doen want daar is het beredruk rond zonsondergang. Misschien kun je een of twee uitkijkpunten verder de zonsondergang meepikken. Minder druk.

Dat gondeltochtje vind ik persoonlijk wat cliché (doe het dan echt in Venetië).

Misschien ergens op een verlaten stukje highway...zat mooie stukjes in het zuidwesten. In ieder geval: succes en hopen dat ze JA zegt, anders wordt het nog een awkward stukje vakantie ;)
Groetjes,
Daniel
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Wat een leuke verrassing vvoor je vriendin ( dat hoop ik tenminste ). Bij een ondergaande zon klinkt wel heel romantisch! Waar je ook voor kiest ik zou het niet te dicht bij vertrek doen. Dan hebben jullie tenminste nog lekker de tijd om er samen over kletsen tijdens de vakantie. Veel succes!
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Op de heenweg vanuit de cockpit door de omroepinstallatie, altijd goed voor applause :clap:
Dre
Amerika-ontdekker

Bericht door Dre »

Wij waren vorig jaar getuige van een dolgelukkige vrouw die bij Glacier Point (Yosemite) ten huwelijk was gevraagd tijdens zonsondergang. Prachtig uitzicht op Half Dome en voordeel daar is dat het niet zo druk is (op dat moment in ieder geval). Horseshoe Bend vind ik niet zo "romantisch". Succes met alle voorbereidingen!
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Wij waren een stuk gaan lopen langs de Grand Canyon voor zonsondergang, van het ene viewpoint naar de andere beginnend bij het eindpunt van de shuttle. Bij de viewpoints redelijk druk, maar daartussen was niemand (wij waren er met Memorial Day, moet je nagaan). Hebben een hele tijd op een bankje gezeten langs de rand, helemaal alleen. Dat was zo'n mooi moment dat ik ineens eraan moest denken dat dit een super mooi moment zou zijn om ten huwelijk gevraagd te worden. Stiekem heb ik ook naar mijn vriend zitten loeren :D . Maar bleek nog een paar maandjes geduld te moeten hebben : :lol:.
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Ze heeft absoluut geen idee en aanloggen via dit forum doet ze zeker niet. :lol:
Ik zeg al 8 jaar dat ik niet wil trouwen dus het gaat een complete verrassing zijn.
Volgende punten ga ik al uitsluiten:
- Horseshoe Bend (Page) => Angels Landing, The wave en observation Point specialer
- Gondeltochtje The Venetian (Las Vegas) => is inderdaad mss te cliché
- Panorama Trail (Yosemite) => Vrij laat tijdens de trip en s'morgens dus geen zonsondergang
- Cliff House (restaurant in San Francisco met zicht op zee) => laatste week van de 25 dagen
- Yamashiro (restaurant heuvels van LA met zicht op LA) => laatste week van de 25 dagen

Blijft over:
- Havasu Falls (Supai) => Indien zich een rustig moment zich voordoet (strerrenkijken mss)
- Zonsondergang Hopi Point (Grand Canyon) => ga eens nakijken wat een minder druk punt zou kunnen zijn.
- The Wave (indien tickets via Lottery) => (Zowizo heel speciaal omdat er maar 20 mensen per dag dit mogen bezoeken)

Welk van onderstaande 2 zou het beste moment zijn met het bereiken van de top?: (meningen zijn verdeeld in andere topic) :?
- Observation Point (Zion)
- Angels Landing (Zion)

Groeten,

Tom
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Mij lijkt Observation Point een toplocatie! Heb geen ervaring met Angel's Landing, maar gezien de kettingen en afgronden lijkt het me in verband met knikkende knietjes zowel op de heenweg (jij, van de zenuwen) als op de terugweg (zij, van schrik en blijdschap) beter om het brede pad van Observation Point te nemen :-) En ik vermoed dat het daar ook niet zo druk is als op Angels Landing. Wij waren daar destijds minstens een kwartier alleen, voordat er andere mensen aankwamen.
Silent Dream
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door Silent Dream »

Vlak voor het stuk met de kettingen bij Angel's Landing heb je ook al een prachtig uitzicht. Zelf ben ik niet verder dan die kettingen gegaan en denk dat daarboven ook al echt prachtig is voor een huwelijksaanzoek.

Persoonlijk lijkt de Wave me echt geweldig,inderdaad omdat dat echt een heel speciaal plekje is. Maar aan de andere kant: elke plek zou waanzinnig zijn, zeker omdat ze het niet verwacht :)
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

the wave zou super zijn, en indien dat niet lukt : observation point, mooier kan niet, en jullie kunnen superveilig terug naar beneden wandelen/zweven en beneden op het gras voor de kantine een pijtje ( champagne is daar niet vrees ik) drinken.
Jacques
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Wel zorgen dat je er op gekleed bent http://rlv.zcache.co.uk/game_over_t_shi ... zx_324.jpg
Inyaro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Inyaro »

In 2012 zag ik tijdens ons bezoekje aan the wave plots een jongen op de knieën gaan voor z'n vriendin. Ze stonden een 20-tal meter voor me en ik begon spontaan te :clap: (sorry)
Mooi was dat... en natuurlijk zei ze "yes".
't Was overigens een leuk Brits koppeltje waar we op de heenweg even mee gepraat hadden.

Enkele dagen voordien stonden we bovenop Angels landing. Die plek lijkt me ook geweldig, alhoewel het daarboven wel helemaal niet onopgemerkt zal kunnen gebeuren.
Supersups
Amerika-ontdekker

Bericht door Supersups »

Het zal wss van de moment afhangen, maar ik denk dat het bij de Wave, Observation point of Angels Landing zal gebeuren.
Als ik natuurlijk nog kan wachten... :wink:
Indien er zich een geschikt moment voordoet zal het vroeger gebeuren. :D

Alvast bedankt voor de comments en tips.

Groeten,

Tom
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Succes! :thumbup:
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer