Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overnachting in/bij Yosemite, Sequoia en Grand Canyon
overnachting in/bij Yosemite, Sequoia en Grand Canyon
Wie weet een leuke, voordelige familievriendelijk hotel of hostel bij Yosemite, Sequoia en de Grand Canyon?
Is het beter om in het park of er buiten te overnachten? We blijven op alle plekken 2 nachten.
bedankt voor je tips!
Maria
Is het beter om in het park of er buiten te overnachten? We blijven op alle plekken 2 nachten.
bedankt voor je tips!
Maria
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: overnachting in/bij Yosemite, Sequoia en Grand Canyon
Hallo, welkom op het forum!
Wat zoek je precies, wat bedoel je met familievriendelijk? In principe is een hotel op een rondreis alleen een plek om te slapen, je zult er overdag niet zijn.
Je zou eens in ons 2006-en 2013-verslag kunnen kijken voor accommodatie in Yosemite en Sequoia. Wij geven de voorkeur aan overnachten in de parken. Dat scheelt vaak veel reistijd. Voor de Grand Canyon is een plek aan de rim erg mooi. Zie daarvoor http://www.grandcanyonlodges.com. Buiten het park zou Tusayan een mogelijkheid kunnen zijn.
Marianne
Wat zoek je precies, wat bedoel je met familievriendelijk? In principe is een hotel op een rondreis alleen een plek om te slapen, je zult er overdag niet zijn.
Je zou eens in ons 2006-en 2013-verslag kunnen kijken voor accommodatie in Yosemite en Sequoia. Wij geven de voorkeur aan overnachten in de parken. Dat scheelt vaak veel reistijd. Voor de Grand Canyon is een plek aan de rim erg mooi. Zie daarvoor http://www.grandcanyonlodges.com. Buiten het park zou Tusayan een mogelijkheid kunnen zijn.
Marianne
bedankt voor je welkom. Wat een geweldig forum! Ik ga in juli en augustus 3 weken met mijn 3 kids trekken van LA, via Sedona, Grand Canyon, Las Vegas naar Sequoia, Yosemite, SF en rustig afzakken naar LA.
Met familievriendelijk bedoel ik relaxed en gezellig, goed bed, schoon en redelijk betaalbaar (120/130 euro per nacht). De lodges via de link zijn mooi en ook wel prijzig. Moet je dan ook toegang tot de parken betalen of volstaat de overnachting in het hotel?
Er staat een leuke combi op met het Railway hotel in Williams, de trein naar de Canyon, een overnachting in een lodge en weer terug. Heb je hier ervaring mee?
Ik ben ook nog op zoek naar waar ik het best tickets voor Alcatraz kan kopen?
alvast bedankt voor je tips!
Met familievriendelijk bedoel ik relaxed en gezellig, goed bed, schoon en redelijk betaalbaar (120/130 euro per nacht). De lodges via de link zijn mooi en ook wel prijzig. Moet je dan ook toegang tot de parken betalen of volstaat de overnachting in het hotel?
Er staat een leuke combi op met het Railway hotel in Williams, de trein naar de Canyon, een overnachting in een lodge en weer terug. Heb je hier ervaring mee?
Ik ben ook nog op zoek naar waar ik het best tickets voor Alcatraz kan kopen?
alvast bedankt voor je tips!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij 2+2 kinderen) zaten Augustus vorig jaar in Maswik Lodge Grand Canyon Village voor $92 dus best wel te betalen. Je moet uiteraard ook voor het park betalen maar als je 3 parken of meer gaat bezoeken kan je beter een jaarkaart nemen, ik dacht iets van $80. In Williams hebben we ook wel eens geslapen, in 2004, maar dat is nog wel een eind er vandaan. Maswik Lodge ligt 300 meter van de Canyon!
2004 - California, Nevada, Utah, Arizona
2013 - California, Nevada, Utah, Arizona
2015 - Florida, Georgia, North/South Carolina, Tennessee, Virginia, West Virginia, Pennsylvania, Maryland, New Jersey, New York, Delaware, Washington DC
2016 - .......
2013 - California, Nevada, Utah, Arizona
2015 - Florida, Georgia, North/South Carolina, Tennessee, Virginia, West Virginia, Pennsylvania, Maryland, New Jersey, New York, Delaware, Washington DC
2016 - .......
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Yosemite kun je redelijk goedkoop overnachten in Housekeeping Camp of een tent in Curry Village. Geen idee of er nog iets beschikbaar is, maar er zijn tenten in CV die geschikt zijn voor 5 personen. Ook de tenten in HKC zijn geschikt voor 5 personen. Onze kinderen vonden het daar geweldig, zie bijvoorbeeld ons 2006-verslag (laatste dagen yosemite).
Marianne
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Alcatraz tickets zijn hier te bestellen: http://www.alcatrazcruises.com/
(kan vanaf 90 dagen voor datum bezoek, check regelmatig want soms is het ook 100 dagen voor datum)
Alcatraz Cruises zijn de enigen waarbij je op het eiland kan gaan. (anderen varen gewoon rond het eiland)
Groetjes,
Ingrid
(kan vanaf 90 dagen voor datum bezoek, check regelmatig want soms is het ook 100 dagen voor datum)
Alcatraz Cruises zijn de enigen waarbij je op het eiland kan gaan. (anderen varen gewoon rond het eiland)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Is een tent geen optie? Wij hebben vorig jaar gekampeerd in de parken. Vonden wij geweldig! En goedkoop! Het was 20 dollar per nacht voor 5 personen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Als je Alcatraz wil bezoeken is het verstandig om de ticket voor de boot te bestellen van te voren, dit omdat de overtochten vaak vol zitten.
\Wij hebben deze reis in 2011 gemaakt met twee kinderen. Wij hebben wel in hotels buiten de parken overnacht. Bij de meeste hotels zaten zwembaden, zodat de kinderen zich even konden uitleven na een dag natuur snuiven.
Gr. Miranda
\Wij hebben deze reis in 2011 gemaakt met twee kinderen. Wij hebben wel in hotels buiten de parken overnacht. Bij de meeste hotels zaten zwembaden, zodat de kinderen zich even konden uitleven na een dag natuur snuiven.
Gr. Miranda
Die trein naar GC is een dure optie en onderweg zie je niets van de GC. Is meer iets voor echte trainbuffs. Om meer van de GC te zien zou ik ook in het park overnachten.
bedankt voor jullie waardevolle tips. uiteindelijk heb ik een hostel van HIUSA vlakbij Yosemite gevonden. Maswik was vol maar yavapai is een goede vervanger bij de canyon zelf. Nu nog Alcatraz boeken (onze data waren nog niet beschikbaar), Universal studio's en een kaart voor de parken regelen. Alleen de voorpret om deze vakantie te regelen is al geweldig!
groet
Maria
groet
Maria
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is dat hostel de Yosemite Bug? Dat is in Mid Pines, en je zit dan nog wel een uur rijden van de vallei vandaan. Ik zou eens kijken of er niet iets in de vallei is, zie daarvoor http://www.yosemitepark.com.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1481 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne