Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wedstrijd San Francisco Giants (Baseball)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
McMathieu
Amerika-ontdekker

Wedstrijd San Francisco Giants (Baseball)

Bericht door McMathieu »

Gegroet alle,

Op 6 juni hebben we het geluk dat tijdens ons bezoek aan SF de SF Giants een thuismatch spelen tegen de Mets. :lol: :lol: :thumbup: :thumbup:
ik heb reeds vernomen dat dit toch wel een unieke belevenis is en da thet stadion een mmoi zicht op de Bay heeft.

Zijn er in dat opzicht reeds mensen die in dit stadion een wedstrijd hebben meegemaakt? Bij de ticketverkoop zie ik dat je heel diversie locaties en prijsklasses van tickets hebt.
Zijn er bepaalde vakken die we moeten mijden of adviezen welke plaatsen een mooi zicht hebben?

Alvast bedankt.
Groeten Mathieu
Eerste Amerika reis: 15 mei 2014 - 9 juni 2014 (Rondreis Zuid-West USA)
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Wedstrijd San Francisco Giants (Baseball)

Bericht door Edman! »

Vorig jaar een Giants wedstrijd meegemaakt. Echt een aanrader om mee te maken, beleef je ook meteen een stukje Amerikaanse cultuur! :D
We zaten in vak "View Reserve Right Field 304", hoog vak met een mooi zicht op de baai en op de SF skyline.
2 kaartjes voor in totaal $23.64 hebben we gekocht via stubhub.com (lastminute=goedkoper).
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Edman! op 17 feb 2014, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
JantienB
Amerikafan

Bericht door JantienB »

Super, bedankt voor de tip! Wij zijn op 6 juni ook in SF en zo een wedstrijd lijkt me wel tof om mee te maken :)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wanneer je "tussen het derde en eerste honk" kaartjes zoekt, kun je de wedstrijd altijd goed zien. Dat je hoog zit, maakt dan niet eens zoveel uit!

Stadion in SF is een van de leukste stadions waar ik geweest ben, uitzicht maakt het extra leuk!
McMathieu
Amerika-ontdekker

Bericht door McMathieu »

Top, bedankt voor de reacties.
Mooie foto trouwens edman, ik zie het al helamaal zitten :D
Prijzen vallen trouwens heel goed mee vind ik. Bestel je zo een tickets dan best op voorhand of kan je wachten tot last minute?

mathieu
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Wij zijn vorige zomer in juni naar een wedstrijd van de SF giants gegaan en het is zeker een belevenis. Wij hebben de kaartjes gewoon een dag van te voren gehaald bij het stadion. We hebben 58 dollar betaald voor 2 kaartjes bovenaan in het stadion. Let er wel op dat het heel anders is dan een voetbal wedstrijd; mensen zien een honkbalwedstrijd als een familie uitje. Er zaten overal om ons heen dus ook mensen die andere dingen aan het doen waren zoals bijpraten en foto's laten zien aan elkaar op een iPad. Ook kunnen de wedstrijden erg land duren (meer dan 4 uur), maar je kunt gewoon in en uit lopen wanneer je wil.

Om een beetje aan de sfeer te proeven:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Josje99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Josje99 »

Wij zijn ook vorig jaar naar een baseball wedstrijd in SF geweest.
Echt geweldig om dat mee te maken. Super mooi stadium...
We hebben eerst een heel rondje gelopen binnen en alles bekeken en gezien voordat we naar onze plaatsen gingen.
Het werd wel best fris 's avinds dus een lekkere warme trui is geen overbodige luxe!
De kaartjes hadden we vantevoren besteld via de officiële site van de Giants.
Het leuke is ook als je voor het eerst gaat, je een certificaat mag halen in het stadium waarop dat staat met je naam!
Leuk souveniertje! En natuurlijk hebben we een oranje Giants vinger gekocht!
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Ik heb de kaartjes 2 dagen voor de wedstrijd gekocht via stubhub.com. Dit is een betrouwbare kaartjes handel-website waar de gekochte kaarten meteen te downloaden en te printen zijn.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
dirkt
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkt »

NenN ik van de mooiste en best gemaakte filmpjes ooit gezien.Steengoed gedaan. Giants wedstrijd is heel leuk om te bezoeken overal goed zicht en lekker ook de mensen bekijken.
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

@dirkt
Thanks!
Tamarahh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Tamarahh »

Superleuk om alle enthousiaste reacties te lezen. Wij hebben de tickets al binnen via de website van de Giants en gaan 23 mei a.s. ook een wedstrijd bijwonen. Krijg er helemaal zin in!
2014: Zuidwesten
2015: NY en Florida
2016: Zuidwesten
2016: Orlando
2017: Noordwesten

Onze reisverslagen: https://daantamara.wordpress.com/homepage/
jdeinum
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jdeinum »

Wij gaan in mei naar de Giants tegen Miami marlins, hoe kunnen we daar het beste heen gaan? Kan je er goed parkeren of kan je beter met het openbaar vervoer?
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2014 Zuid West VS http://jeremydeinum.wordpress.com
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Er is genoeg parkeergelegenheid, maar het is duur, het verkeer is hopeloos na de wedstrijd, en het OV is op loopafstand (muni, caltrain). Je kunt ook naar BART lopen (Market) maar dat is wat verder. Wel rustiger dan muni.

Komend vanuit het zuiden nemen we richting Golden Gate Park meestal de auto, richting downtown parkeren we in Mibrae en pakken BART, en richting SOMA / AT&T Ballpark nemen we Caltrain. Opties genoeg :thumbup:
McMathieu
Amerika-ontdekker

Bericht door McMathieu »

Bedankt goldenhills voor deze nuttige info :thumbup:
Yuur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Yuur »

Zeker een aanrader, mijn vriendin vroeg zich af of er wel wat te eten was in zo'n stadion. :lol: die mensen doen niet anders!
Ik had overigens plekken met de rug naar de Bay toe (2e en 3e honk plekken zullen we het maar noemen), maar goed, dat koste dan ook maar $10,- per stuk gekocht bij het stadion zelf. De plek van NenE (goprofilmpje) lijkt mij ultiem :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer