Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Page of omstreken
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hotel Page of omstreken
Op 23 juli willen we (2volw en 2 kids van 12 en 16) 2 nachten verblijven in de buurt van Page voor een bezoek aan Antilope Canyon, Horseshoe Bend , .... De hotels in Page zelf zijn rond die periode vrij duur. Iemand een tip voor een hotel / motel ? Hoeft niet perse in Page zelf te zijn, dient enkel als uitvalsbasis. De dag voordien zitten we in Mexician Hat
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel Page of omstreken
Er is niet echt iets in de buurt. Je kunt de Motel6 proberen, of de Knights Inn. Wij hebben een paar keer in de Days Inn overnacht. Erg prettig, met een gratis ontbijt, maar niet goedkoop.
Afhankelijk van waar je daarna naar toe gat zou je ook voor 1 nacht Page en bijvoorbeeld 1 nacht Kanab kunnen kiezen.
Ik geloof dat ik hier ook wel eens heb gelezen dat iemand in Big water overnachtte maar ik weet niet wat daar de mogelijkheden zijn.
Kijk ook eens naar de reviews op de AA-site (zie de link bij Hotels & Campings hierboven).
Marianne
Afhankelijk van waar je daarna naar toe gat zou je ook voor 1 nacht Page en bijvoorbeeld 1 nacht Kanab kunnen kiezen.
Ik geloof dat ik hier ook wel eens heb gelezen dat iemand in Big water overnachtte maar ik weet niet wat daar de mogelijkheden zijn.
Kijk ook eens naar de reviews op de AA-site (zie de link bij Hotels & Campings hierboven).
Marianne
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Stom van mij, had de link nog niet zien staan, zal nog een bril moeten bijkopen 
Bedankt voor de tip !!

Bedankt voor de tip !!
Wij zijn net als Marianne in The Days Inn in Page geweest.
Supergoed adres, alles picobello in orde en netjes. Het is misschien niet het goedkoopste adres, maar je krijgt er wel een prima ontbijt bij.
Toch een absolute aanrader....think it over
Supergoed adres, alles picobello in orde en netjes. Het is misschien niet het goedkoopste adres, maar je krijgt er wel een prima ontbijt bij.
Toch een absolute aanrader....think it over

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij zitten dit jaar in Page in het Page Boy Motel. 7 jaar geleden heb ik hier oo kal eens 2 nachten geslapen. Ideaal motel met goeie ligging. Niks bijzonders, gewoon goed en niet te duur.
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan Motel 6 Page aanraden. De locatie is prima: 5 mins van Horseshoe Bend, een Walmart en tankstations om de hoek evenals een Denny's, dichtbij Glen Canyon Dam...
De kamers zijn zoals je ze altijd ziet in een Motel 6 en de douches zijn zeer ruim! Verder een klein zwembadje. Wij kozen dit motel vooral omdat de prijs ten opzichte van andere locaties erg voordelig was.
De kamers zijn zoals je ze altijd ziet in een Motel 6 en de douches zijn zeer ruim! Verder een klein zwembadje. Wij kozen dit motel vooral omdat de prijs ten opzichte van andere locaties erg voordelig was.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij logeerden met onze kinderen in Holiday Inn Express, hier is ook ontbijt inbegrepen en prima service verder. Wij zouden er zo terug logeren.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Ik zit altijd in de Days Inn and Suites Page/ Lake Powell.
Big Water heeft Dreamkaches B&B Maranne maar die zal zeker niet goedkoop zijn. We hebben ook wel eens bij Linda in de condo's gezeten (niets bizonders trouwens). Je kan ook Lake Powell Motel proberen (vroeger Bashfull Bob's)
Daar zaten wij ook. Helemaal prima inderdaad. En een pancakemaker bij het ontbijtkatrienenluc schreef:Wij logeerden met onze kinderen in Holiday Inn Express, hier is ook ontbijt inbegrepen en prima service verder. Wij zouden er zo terug logeren.

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Knights Inn en Super 8 zijn de goedkoopste rond die datum, ongeveer 110 dollar.
Travelodge Page kan ik ook aanbevelen, vaak de goedkoopste, maar niks beschikbaar op die dagen.
Travelodge Page kan ik ook aanbevelen, vaak de goedkoopste, maar niks beschikbaar op die dagen.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dat laatste vind ik fijn om te horen Pete z! Wij hebben het travelodge via hotwire (achteraf niet eens veel goedkoper dan het hotel zelf aanbood, beginnersfoutje) en ik las alleen maar slechte recensies. Jij hebt daar ook geslapen en dus goede ervaringen? (wij zagen ons al terplekke halsoverkop iets anders moeten gaan regelen)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Lake powell motel zaten wij vorig jaar voor 79 $, volgens mij is het nu wel wat duurder. Wel een heel leuk adres met een suoer aardige eigenaar en een heel appartement ter beschikking.
Sabrina
Sabrina
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Quality inn, met 's ochtends een magnifiek panoramisch uitzicht vanuit de ontbijtzaal!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij sliepen in de courtyard by marriott voor een verrassend lage prijs (lager dan heel wat van de normaal gezien goedkopere keten motellen). Is trouwens een heel mooi hotel met mooi zwembad en sjieke kamer. ook een aanrader hoor!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben 2 nachten gereserveerd in het Lake powell motel voor $99 per nacht in een weekend, in mei.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
butterfly schreef:Dat laatste vind ik fijn om te horen Pete z! Wij hebben het travelodge via hotwire (achteraf niet eens veel goedkoper dan het hotel zelf aanbood, beginnersfoutje) en ik las alleen maar slechte recensies. Jij hebt daar ook geslapen en dus goede ervaringen? (wij zagen ons al terplekke halsoverkop iets anders moeten gaan regelen)
Absoluut geen slechte ervaring, schoon, vriendelijk personeel, goeie bedden.
Het is geen 5 sterren hotel, maar een prima plek om te overnachten, in mijn ogen niks mis mee.
Ontbijt wat er bij zit stelt weinig voor, maar als ik koffie heb ben ik blij.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dat is ook alles wat we verwachten. We betaalden 170 dollar voor 3 nachten, dus ca 43 euro per nacht, dan verwacht ik natuurlijk ook geen luxe. Dus, bedankt voor je reactie 

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen geld, wij betaalde ter plaatse volgens mij iets van 70 euro, in 2012 of 2013.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Travelodge is prima, wij hebben daar ook overnacht.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht