Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shoppen in Las Vegas of LA?
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Shoppen in Las Vegas of LA?
Hallo,
Wij (gezin met 2 tienerdochters 14j en 16j) plannen een reisje door ZW Amerika en eindigen onze 25 daagse trip met 2 of 3 nachten Las Vegas en 3 of 4 nachten LA.
Onze dochters kijken natuurlijk ook erg uit naar een beetje shopavontuur. (Hollister, abercrombie, american apparel, ...)
Mijn vraag... doen we dit best in LV of in LA? In LA staan Warner bros, Universal Studios, Griffith observatory, Santa Monica en Venice al op het programma.
Alvast bedankt!
Eva
Wij (gezin met 2 tienerdochters 14j en 16j) plannen een reisje door ZW Amerika en eindigen onze 25 daagse trip met 2 of 3 nachten Las Vegas en 3 of 4 nachten LA.
Onze dochters kijken natuurlijk ook erg uit naar een beetje shopavontuur. (Hollister, abercrombie, american apparel, ...)
Mijn vraag... doen we dit best in LV of in LA? In LA staan Warner bros, Universal Studios, Griffith observatory, Santa Monica en Venice al op het programma.
Alvast bedankt!
Eva
- Bushmaster
- Amerika-expert
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Shoppen in Las Vegas of LA?
In Las Vegas kan je goed shoppen maar ook in LA.
Bijvoorbeeld als je toch Santa Monica op de planning hebt staan dan is 3 th Street Promenade leuk om te winkelen.
Bijvoorbeeld als je toch Santa Monica op de planning hebt staan dan is 3 th Street Promenade leuk om te winkelen.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
In Las Vegas heb je twee grote Outlet Malls waar een hele berg a-merken winkels hebben en tegen weinig geld hun kleren etc verkopen. Wij zijn naar deze geweest en kwamen met enkele tassen vol terug.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik stem ook voor Vegas. Je hebt inderdaad de Fashion Show Mall en de North en South premium outlets. Mocht je er toevallig langs komen, dan is het ook leuk om even te stoppen bij de Outlet in Primm.
North of South in Las Vegas voor tienermeiden?
Ik zou toch ook zeker 'the grove' in LA niet overslaan. Mi een heel gezellig shoppingcenter dat Europees aanvoelt, en waar ge ook gezellig kunt tafelen (op de hoek tegenover de ingang van de cinema).
Regelmatig komen er ook wat celebs.
De vorige reis zijn wij er zelfs tweemaal geweest.
Regelmatig komen er ook wat celebs.
De vorige reis zijn wij er zelfs tweemaal geweest.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Als het aan mij ligt helemaal niet shoppen, maar ja, dat was de vraag niet 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik 1x omdat mijn koffer niet mee was gekomen, maar wat een drukte in 'the grove' zeg. Ook bij de naastgelegen Farmers Market een grote mierenhoop.
Las Vegas vond ik persoonlijk een stuk minder druk.
Afhankelijk waar je overnacht in LA (en je er 4 dagen bent) zou je ook een half dagje uit kunnen trekken om op en neer te rijden naar Camarillo. Daar is ook een hele grote outlet store.
Las Vegas vond ik persoonlijk een stuk minder druk.
Afhankelijk waar je overnacht in LA (en je er 4 dagen bent) zou je ook een half dagje uit kunnen trekken om op en neer te rijden naar Camarillo. Daar is ook een hele grote outlet store.
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bedankt iedereen!! 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Las Vegas! Je betaalt in Nevada ook minder tax dan in CA..
- buur
- Amerikakenner
Nog een tip: Er is een goede outlet in Primm, aan de Interstate 15 tussen Las Vegas en Los Angeles, direct bij de grens Nevada - California.
Groetjes, Thomas.
North, deze heeft toch betere winkels.toetjero schreef:North of South in Las Vegas voor tienermeiden?
Ook kun je bij de Premium Outlets een couponboekje kopen ($10) en kun je nog meer korting krijgen.
Zie hier wat de kortingen zijn.
Ligt er maar net aan waar je naar op zoek bent.
Check even de website die ^^ gelinkt wordt. Registreren op de site (ja, gratis) en je krijgt ook al extra toegang tot coupons.
Check even de website die ^^ gelinkt wordt. Registreren op de site (ja, gratis) en je krijgt ook al extra toegang tot coupons.
- RiverCola
- Amerika-expert
Let op dat de bekende tienerketens zoals Abercombie, Hollister en American Apparel ( vind zelf alleen die laatste te pruimen en wat zijn die zaken duur!) niet te vinden zijn in de outlet-malls, dus ook niet in Vegas. Voor dergelijke zaken, en ketens als Forever21, zullen jullie echt naar LA moeten.
Abercrombie & Fitch hebben drie vestigingen in Las Vegas, bij twee daarvan zit ook een Hollister. Geen outlets inderdaad, maar Amerikaanse modezaken hebben werkelijk altijd uitverkoop. Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik bij Gap of Abercrombie ergens de volle prijs voor betaalde.
Maar dat neemt niet weg dat ik voor de winkelervaring naar L.A. zou gaan. The Grove, of 3rd St. Promenade in Santa Monica: allebei zeldzame openlucht malls. Prijzig, maar een stuk beter te doen dan die deprimerende indoor malls.
Dat gezegd hebbende: in LA kun je ook nog naar het Del Amo Fashion Center. Die laatste is de op vier na grootste shopping mall van de VS (230.000 m2 met meer dan 300 winkels), gevestigd in Torrance (niet ver van Redondo Beach). Ze zijn dit jaar aan het verbouwen, omdat Nordstrom (een soort V&D/Bijenkorf-mix) zich er ook gaat vestigen.
Maar dat neemt niet weg dat ik voor de winkelervaring naar L.A. zou gaan. The Grove, of 3rd St. Promenade in Santa Monica: allebei zeldzame openlucht malls. Prijzig, maar een stuk beter te doen dan die deprimerende indoor malls.
Dat gezegd hebbende: in LA kun je ook nog naar het Del Amo Fashion Center. Die laatste is de op vier na grootste shopping mall van de VS (230.000 m2 met meer dan 300 winkels), gevestigd in Torrance (niet ver van Redondo Beach). Ze zijn dit jaar aan het verbouwen, omdat Nordstrom (een soort V&D/Bijenkorf-mix) zich er ook gaat vestigen.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
En dan heb je natuurlijk ook nog The Americana at Brand in Glendale met de buitenlucht en met net als in The Groove het treintje... (Begrijpt iemand waarom die treintjes met hun spoor van nog geen 500 meter zo populair zijn?).bello schreef: Maar dat neemt niet weg dat ik voor de winkelervaring naar L.A. zou gaan. The Grove, of 3rd St. Promenade in Santa Monica: allebei zeldzame openlucht malls. Prijzig, maar een stuk beter te doen dan die deprimerende indoor malls.
Americana is tegenover de Glendale Galleria voor als je nog geen winkels genoeg gevonden hebt, en voor het hollandse: Parkeren is gratis bij GG, dan oversteken naar de Americana.
Ook in LA, iets ander kaliber, maar wel een leuke ervaring: Santee Alley in the LA Fashion District.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
-
- Amerikakenner
Wij zijn de vorige keer in Las Vegas naar de Outlet Mall south gegaan. Dat viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Eigenlijk alleen maar winkels met restpartijen, die dan goedkoop verkocht worden. Weinig bekende merken.
Over een paar weken zijn we weer in LV, en we willen dan naar de Outlet Mall north gaan. Klopt het dat deze veel leuker is, met meer winkels van bekende merken?
Over een paar weken zijn we weer in LV, en we willen dan naar de Outlet Mall north gaan. Klopt het dat deze veel leuker is, met meer winkels van bekende merken?
-
- Amerikakenner
Wij vonden North veel leuker dan South, die viel ons ook tegen.
Wij gaan ook altijd naar de North outlets in Las Vegas. Meer grote kledingmerken en prettiger shoppen (ondanks dat het buiten is zonder airco). Verder staat de Fashion Show Mall altijd op ons programma. En natuurlijk de Ross Dress for Less. Wij nemen dan wel die bij de Riviera en niet die aan midden van de strip. Die laatste is zo druk en groot (maar wel met kleine gangpaden) dat ik het daar heel snel heel erg benauwd krijg.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3646 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties