Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat voor slaapzak nodig?
Wat voor slaapzak nodig?
Hoi hoi,
Druk aan het inpakken, bedenk ik me net dat onze slaapzak misschien wel te warm is voor onze reis van LV-yellowstone- denver.
Hoe zijn de nachten over het algemeen in juni? Koud? Vorst in yellowstone of de rockies?
Bedankt,
Chrisje
Druk aan het inpakken, bedenk ik me net dat onze slaapzak misschien wel te warm is voor onze reis van LV-yellowstone- denver.
Hoe zijn de nachten over het algemeen in juni? Koud? Vorst in yellowstone of de rockies?
Bedankt,
Chrisje
Re: Wat voor slaapzak nodig?
Okeeee..vier graden snachts.. Toch maar die warme meepakken hahaha!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hoor, een warme slaapzak lijkt me geen overbodige luxe. Het kan ook wel warm zijn, maar dan is een lakenzak wellicht voldoende.
Marianne
Marianne
Vergeet niet goede warme kleding mee te nemen.
S'morgens is het koudste moment van de dag.
S'morgens is het koudste moment van de dag.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Je kunt tussen Las Vegas en Yellowstone en Denver ongeveer alle temperaturen tussen ('s nachts) 30 en tegen het vriespunt en overdag 40 tot, met wat pech een graad of 6 tegenkomen. Ik zou zeker een slaapzak meenemen en net als met kleding in laagjes denken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht