Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Chauffeurs cafe

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Corinne
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Chauffeurs cafe

Bericht door Corinne »

Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen aan het volgende

Wij zijn bijna klaar met onze route, maar we zouden graag willen weten of er chauffeurs cafe's zijn in het zuid westen en kan je die herkennen of is het gewoon puur geluk als je er een binnen gaat

gr corinne
ejb
Amerika-ontdekker

Bericht door ejb »

Eh, er staat een groot aantal vrachtwagens geparkeerd?
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

ejb schreef:Eh, er staat een groot aantal vrachtwagens geparkeerd?
:beerchug: :doublethumb:
Zuidwesten is een groot gebied, er zullen er genoeg zijn in dit gebied. Noem eens een specifieker gebied, ik weet zeker dat je dan een reactie krijgt.
Mack en Arthur, waar zijn jullie? 8)
- Mike
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

LOL, er zijn wel specifieke hoor, maar je kunt ze inderdaad het beste herkennen aan de enorme aantallen vrachtwagens die er bij staan. Net als in b.v. Duitsland!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Afbeelding
- Mike
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Albert »

Gewoon langs een Interstate bij een truckstop gaan eten! Je vindt de chauffeurs echt langs de grote wegen, daar denderen de grote trucks massaal achter elkaar aan. Vooral de I-40 die van oost naar west (of andersom?) loopt, stikt van de grote truckstops!

Uit ons reisverslag (we zitten nu nog in Amerika, een week of 5 nog):
Dan rijden we door naar Blake Ranch RV Park en zijn de heren blij verrast. Het RV park ligt pal achter een truckstop! Dat wordt dus trucks kijken en een bezoekje brengen aldaar.

Esmee en ik draaien een aantal wassen en ik strijk alles weg. De heren liggen languit trucks te kijken als we terugkomen en wij kruipen achter de PC. Rond 7 uur gaan we op pad naar de truckstop en kijken we rond in de shop. We gaan het restaurant in (een echte Amerikaanse diner) en komen terecht naast een paar truckersechtparen. Stevige vrouwen (formaat ikke) en een hele grote kerel en nog een wat 'normaler' typje. Een van hen heeft het grootste woord over het truckersleven, trucks, ladingen, Amerika en van alles en nog wat. Hij is 125 kg afgevallen door een bypass en moet elke slok eten wegspoelen. Hoe hij het doet weet ik niet, hij praat continu. We hebben een beregezellige avond met ze! Dit vinden wij nou vakantie, Amerika met de Amerikanen en gewoon doen wat zij ook doen. This is life!!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer