Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The View Hotel premium cabins

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
joost12
Amerika-newbie

The View Hotel premium cabins

Bericht door joost12 »

Hallo allemaal!

Voor onze vakantie in september zijn we nog op zoek naar een mooie plek om te overnachten in Monument Valley. We zagen dat the view hotel ook premium cabins aanbiedt. Aangezien het hotel zelf al vol zit, lijkt dat ons ook een mooie optie. Echter kan ik op internet alleen ervaringen vinden over het hotel zelf en niet over de cabins. Iemand van jullie hier toevallig al ervaring mee?

Link naar de cabins:
http://monumentvalleyview.com/premium-cabins/

Alvast bedankt!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: The View Hotel premium cabins

Bericht door PSVwally »

Volgens mij is het iets nieuws. Ik zie ineens ook een RV campground.
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: The View Hotel premium cabins

Bericht door Petticoat »

Volgens de homepage van het View hotel zijn de cabins inderdaad nieuw. Ben benieuwd naar je ervaringen, misschien ga ik mijn al gereserveerde hotelkamer voor volgend jaar nog wel omzetten in een cabin. Zo op de foto te zien, ziet het er best goed uit.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer