Ik zie dat je bij de Hoover dam 2 verschillende tours kan doen. Via hun website de tours zitten vergelijken maar zie weinig verschil, de langere tour is dubbel zo duur. Bij de duurdere tour zit een afdaling dieper in de dam, die er bij de goedkopere tour niet zit. Verder zie ik geen verschil.
Heeft er iemand ervaring met 1 van deze tours en weet iemand of er nog meer verschil is tussen deze 2 ?
Ik heb deze zomer de goedkopere tour gedaan, die ik zeer volledig vond. Het enige verschil dat ik zag, was dat toen onze rondleiding af was, een groep nog verder door mocht lopen door de dam. Ik weet niet wat zij nog te zien kregen, maar wij hebben de buizen waar het water doorheen stroomt gezien en de turbines. We hadden niet het idee dat we iets misten, maar misschien kan iemand anders iets vertellen over de andere tour.
Als ik op de website van de Hoover Dam Tours kijk, denk ik dat wij de korte tour hebben gedaan. Dat vonden wij de moeite waard, toch interessant om het inwendige van zo'n grote stuwdam eens te bekijken.
Lees over ons bezoek aan de dam in ons reisverslag 2007 (klik hier) en dan op dag 11.
Of de langere tour zoveel interessanter is, dat weet ik niet.
Vorig jaar de goedkope tour gedaan (die online besteld kan worden).
Deze vond ik op zich wel uitgebreid genoeg: film, visitor center en (beperkt) tourtje in de dam.
De duurdere tour is niet online te bestellen en o.b.v. first come first served, maar daar heb ik dus geen ervaring mee.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.