Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met kids 4 en 6 naar: U-studio's, knott's berry farm of Disney?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
melanieW
Amerika-ontdekker

Met kids 4 en 6 naar: U-studio's, knott's berry farm of Disney?

Bericht door melanieW »

hallo, tijdens ons verblijf in LA willen we 1 van de parken bezoeken maar welke is het leukst voor kinderen van 4 en 6 jaar oud.
ik heb al gegoogled en ze mogen bij universal studio's in bijna geen attracties omdat ze te klein zijn. Onze kids zijn klein voor hun leeftijd namelijk.
gr melnanie
Dedert
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Met kids 4 en 6 naar: U-studio's, knott's berry farm of Disney?

Bericht door Dedert »

Beste melanieW,

Vorige maand hebben wij beide parken van Disney en Universal bezocht. Ik zelf zou adviseren Disney Calafornia Adventure te bezoeken met 2 kinderen van 4 en 6. Volgens mij mogen zij daar bijna in alle attracties, daarbij komend zijn er veel kleinere attracties waar nauwelijks rijen stonden (bugs land bijvoorbeeld). Cars land was daarintegen wel druk, dus ga hier begin van de dag heen voor een fast-pass.
Knott's berry heb ik geen ervaring mee.

Gr. Dedert
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Legoland lijkt mij voor deze leeftijd ook zeker een aanrader, naast Disney.
Universal studio's zou ik zeker met oudere kinderen bezoeken. ( heb je nog een reden om later terug te gaan :) ).
melanieW
Amerika-ontdekker

Bericht door melanieW »

bedankt, we verblijven een aantal dagen in carlsbad omdat daar familie woont en dan gaan we idd een dag naar legoland!
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

knott's berry farm is zeker een aanrader voor kleine kinderen, ze zullen er meer kunnen ,,doen" dan in disneyland ( dat natuurlijk andere troeven heeft....). universal zeker niet, zijn er heel streng op de lengte voor de attracties ( kindje voor ons was 1 cm te klein, niks aan te doen, verzekering zeker )

jacques
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer