Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel in SF

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pabloxl
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

hotel in SF

Bericht door Pabloxl »

Hallo,

Wij gaan in de zomer 2015 een rondje zuid-west maken en starten in SF.
De prijzen van de hotels zijn daar nogal hoog.
Is het dan aan te raden om een hotel in de buurt van de luchthaven te nemen ( bijvoorbeeld "Best Western plus el racncho in")
Of toch maar even te slikken en een hotel in het centrum te nemen?
Volgens mij ben ja al gauw €200,- per nacht kwijt in het centrum, behalve dan een 1 * of in een slechte buurt zoals Tenderloin
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
mtl
Amerika-expert

Re: hotel in SF

Bericht door mtl »

Hotel bij luchthaven is prima. Kijk wel of er een BART-station in de buurt is als je met OV naar SF wil.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De El Rancho Inn is mooi maar ook niet goedkoop. Heb je al een auto of haal je die later op? Parkeerkosten kunnen aardig oplopen in de stad. Goed gelegen en redelijk betaalbaar is het Townhouse Motel.

Marianne
Pabloxl
Amerika-ontdekker

Bericht door Pabloxl »

Hoi Marianne,

Als we aankomen nog niet, die haal ik wel op de dag dat we verder rijden.
Ik ben benieuwd hoi snel je met de metro/bus vanaf vliegveld down town bent.
Als dat ongeveer een half uurtje is dan heb ik dat er wel voor over.
En el rancho is ook niet echt goedkoop, maar ik wil nog wel iets redelijks hebben, zeg maar een 3sterren hotel.
Ik zal wel even kijken naar townhouse motel.
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Zelf zou ik toch aanraden om voor een hotel in het centrum van de stad te kiezen. San Francisco is niet zo heel groot en veel bezienswaardigheden zijn te voet te bezoeken. Zelf verbleef ik in het Vertigo hotel, een prima boutique hotel op een goede locatie voor een nette prijs, ik kan het van harte aanbevelen.
jessicaenfam
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jessicaenfam »

Wij hadden in het Townhouse motel overnacht, dat is goed gelegen en vergeleken met de andere hotels betaalbaar.
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Wij hadden 2 nachten geboekt in de hostel aan Fisherman's Wharf. Dit was de enige hostel met gratis parking. Als je niet teveel belang hecht aan een slaapplaats, is dit een mooi en goedkoop alternatief. Er zijn aparte kamers mogelijk. De douche en toiletten zijn gemeenschappelijk en in dezelfde ruimte, dus geen privé. Er is een volledig uitgeruste keuken waar je vrij gebruik van mag maken en je hebt ook wasmachines en drogers ter beschikking. Je was moet wel voor elf uur klaar zijn. Vanaf dan gebruiken ze die zelf. Ontbijt was inbegrepen, maar daar moet je niet teveel van verwachten. De ligging is ideaal! Bij Fort Mason. Wij zijn vanuit de hostel tevoet naar de fietsenverhuur gegaan. De hop-on-hop-off is ook op wandelafstand. Evenals de oude trams. Leuke uitvalbasis, maar wel met weinig luxe.
M&MgoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door M&MgoesUSA »

Wij zaten in Best Western The Tuscan, erg goed hotel, in Fisherman Wharf, vonden wij erg leuk buurtje. Alles op loopafstand (stukje kabeltram naar Union Sq, terug gelopen). Prijs viel ons erg mee, 100e per nacht maar dat was volgens mij een aanbieding.
Syllvia
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Syllvia »

wij zaten in juni 2014 in de Coventry Motor Inn, prima hotel...en belangrijk....voor iedere hotelgast een gratis P-plaats :)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In dezelfde serie als de Coventry Inn: de Columbus Motor Inn. Wij zaten daar in 2008, zie daarvoor ons verslag.

@Pabloxl: in je routetopic heb je zowel aan het begin als aan het eind een dag SF. Is dat nog steeds de bedoeling? Het lijkt me niet zo handig. Als je de auto ophaalt bij vertrek uit SF is het handiger om daar meteen 2 dagen te blijven, dat scheelt in autohuur en het is makkelijker om een hotel te vinden zonder parking. De laatste dag rij je dan meteen naar SFO en hoef je niet meer de stad in en uit te rijden.
Maar goed, dat had ik al gezegd.

Marianne
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SarahB »

Wij hebben gelogeerd in The Grant Hotel. Goede ligging (dichtbij Union Square en vlak naast een halte van de kabelbaan), niet te duur, heel proper. Weinig luxe (geen airco bijvoorbeeld, geen mooi uitzicht, ...), maar dat was voor ons niet belangrijk, zolang het maar netjes en proper was en we onze eigen badkamer hebben.
LeenG
Amerika-expert

Bericht door LeenG »

wij verbleven in 2009 ook in de Coventry Motor inn, ook tevreden!
Je kan ook eens kijken bij airbnb in SF? Daar kan je ook wel wat goedkopers vinden. Ik zou toch ook aanraden om in het centrum te verblijven
Bianca89
Amerikafan

Bericht door Bianca89 »

Iemand ervaring met "La Luna Inn" aan de Lombard Street (Marina District)? Deze hebben wij geboekt voor SF en ben benieuwd naar ervaringen.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
Pabloxl
Amerika-ontdekker

Bericht door Pabloxl »

Hallo Marianne,
Het schema gaat nog een beetje wijzigen. Ik denk nu aan 1 overnachting in SF aan het begin, om dan aan het eind 3 overnachtingen te doen.
Dan zit de rondreis erop en hebben we een paar rustige dagen zonder veel km rijden op het eind, dat lijkt ook wel mooi.
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Wij zitten volgend jaar begin augustus in de Chelsea Motor Inn (Lombard Street) voor 126 euro per nacht. Goede recensies, goed gelegen, .... dus met goede hoop
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Koen70 »

LeenG schreef:wij verbleven in 2009 ook in de Coventry Motor inn, ook tevreden!
Je kan ook eens kijken bij airbnb in SF? Daar kan je ook wel wat goedkopers vinden. Ik zou toch ook aanraden om in het centrum te verblijven
Hier nog een tevreden Coventry Motor Inn gast. Kijk maar even in ons verslag voor foto's.
frederick1984
Amerikafan

Bericht door frederick1984 »

2 jaar geleden verbleven we drie nachten in het Edwardian Hotel op Market Street. Leuk klein hotelletje in het centrum met vriendelijk personeel. Dit kostte ons toen 321 dollar. Onze kamer lag op de bovenste verdieping en had een eigen badkamer wat ook niet zo gewoon is in San Fransisco :)
Tram 2 stopt bijna recht voor de deur en hiermee kan je tot aan The Waterfront. bushaltes zijn er ook in de buurt.
We namen een gezamelijke shuttlebus aan de luchthaven (en werden als eerste afgezet) naar ons hotel.
Onze huurauto haalden we downtown op toen we SF gingen verlaten. Dit is een paar haltes met de tram maar was ook te voet te doen. Onze bagage lieten we even staan in het hotel en haalden we daarna op met onze auto.

Een aanrader dus

https://www.booking.com/hotel/us/edward ... 6b2;dcid=2
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
1 ste x USA
Amerikafan

Bericht door 1 ste x USA »

Hey Arlette wij zitten volgend jaar in juni in datzelfde hotel,zal laten weten hoe de ervaring was.
RobB
Amerika-ontdekker

Bericht door RobB »

Wij hebben van 1 tot 4 juni het San Remo hotel geboekt. Dit is wel met gedeelde badkamer op de gang maar ik heb over dit hotel al veel goeds gelezen. Net geen 200 euro voor drie overnachtingen. Lijkt me héél goedkoop voor SF.
RmR_Photography
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door RmR_Photography »

Chelsea Motor Inn op Lombard. Door de weeks $100-120 /nacht. Prima verblijf vlakbij Marina district. Gratis parkeren bij hotel. Lijnbus naar centrum 1 blok verwijderd op Chestnut.
Ontbijt: Bay watch
Super pizza's: Patxi's
Fiets verhuur: Bike & view
Alles hierboven binnen enkele minuten lopen.

Bij een volgend verblijf in SF zou ik zo weer dit hotel boeken.
Gr. Ronald

2012: LA-SF-LV
2014: LV-Moab-Grand Teton-SF
2020: New York (cancelled)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer