Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachten voor Death Valley
Overnachten voor Death Valley
Wij willen vroeg in de ochtend vertrekken in de buurt van Death Valley en dan gelijk doorrijden naar Las Vegas.
Is dit te doen en wat is een goede plaats om de avond ervoor te slapen. We rijden die dag vanuit Yosemite richting Death Valley.
Is dit te doen en wat is een goede plaats om de avond ervoor te slapen. We rijden die dag vanuit Yosemite richting Death Valley.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Furnace Creek is leuk. Losse cabins met airco op een campingachtig geheel. Neem wel oordopjes mee, de airco's zijn wat luidruchtig. Dat zwembad moet je jezelf meer als een heel groot bad voorstellen alleen dan zonder badschuim.
Ja, zo warm is het water.....
Sávonds niet vergeten te gaan wandelen en naar de sterren te kijken!!!
Ja, zo warm is het water.....
Sávonds niet vergeten te gaan wandelen en naar de sterren te kijken!!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marielle,
Furnace Creek Ranch is een prima plek om te overnachten. In 2004 heb ik er ook geslapen in een cabin.
Hieronder 2 foto's hoe e.e.a. eruit ziet daar.

Toen wij er waren (ik sliep er samen met Marjan en Jan) was het 's avonds rond 22.00 uur nog steeds ruim 35 graden Celsius buiten, maar dat was dan ook begin juli. Ik vond het wel wat hebben dat het 's avonds laat nog steeds zo warm was. 's Nachts heb ik de airco wel uitgezet in de cabin, die maakte mij iets teveel lawaai. 's Ochtends werden we verrast door 3 Coyotes die over het terrein liepen!
Veel plezier bij Furnace Creek Ranch!
Roland
Furnace Creek Ranch is een prima plek om te overnachten. In 2004 heb ik er ook geslapen in een cabin.
Hieronder 2 foto's hoe e.e.a. eruit ziet daar.
Toen wij er waren (ik sliep er samen met Marjan en Jan) was het 's avonds rond 22.00 uur nog steeds ruim 35 graden Celsius buiten, maar dat was dan ook begin juli. Ik vond het wel wat hebben dat het 's avonds laat nog steeds zo warm was. 's Nachts heb ik de airco wel uitgezet in de cabin, die maakte mij iets teveel lawaai. 's Ochtends werden we verrast door 3 Coyotes die over het terrein liepen!
Veel plezier bij Furnace Creek Ranch!
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Furnace Creek
Wij sliepen in Stovepipe Wells. Of je in Furnace Creek even lekker kan eten en poolen in de bar, weet ik niet. Maar Furnace Creek is wel perfecte plek om enkele toppers aan te doen: Zabriskie Point, Badwater en voor Artist Drive. http://www.americansouthwest.net/califo ... _park.html
Een voorstel: sta vroeg genoeg op voor een zonsopgang (Zabriski?), ga dan naar Badwater en pik onderweg Devils Cornfield mee. Je zal nog koel kunnen rijden want je rijdt in de schaduw van het bergmassief. En op de terugrit neem je langs die weg Golden Canyon en zeker The Artists Drive mee. Hallucinant mooi en na The Artists Palette waan je je even op de maan.
Tegen de tijd dat de rest goed wakker is, heb jij een prachtig stuk Death Valley ervaren en kan je spoorslags naar Vegas...[/img]
Een voorstel: sta vroeg genoeg op voor een zonsopgang (Zabriski?), ga dan naar Badwater en pik onderweg Devils Cornfield mee. Je zal nog koel kunnen rijden want je rijdt in de schaduw van het bergmassief. En op de terugrit neem je langs die weg Golden Canyon en zeker The Artists Drive mee. Hallucinant mooi en na The Artists Palette waan je je even op de maan.
Tegen de tijd dat de rest goed wakker is, heb jij een prachtig stuk Death Valley ervaren en kan je spoorslags naar Vegas...[/img]
- BaconPopper
- Amerikafan
Je hebt ook nog de upmarket Furnace Creek Inn maar die is zomers gesloten.
Voor prijzen en nadere info: http://www.furnacecreekresort.com
Het is verder( en neemt een paar uur extra) maar je kan ook nog Scotty's Castle en Ubehebe Crater bezoeken en de korte rit naar de sanddunes bij Stovepipe Wells is aanbevolen.
Ik ben het met de andere poster eens: Lone Pine is een zeer goede overnachtingsplaats.
YH
Voor prijzen en nadere info: http://www.furnacecreekresort.com
Het is verder( en neemt een paar uur extra) maar je kan ook nog Scotty's Castle en Ubehebe Crater bezoeken en de korte rit naar de sanddunes bij Stovepipe Wells is aanbevolen.
Ik ben het met de andere poster eens: Lone Pine is een zeer goede overnachtingsplaats.
YH
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
In 2004 betaalde ik begin juli ± $ 95,00 voor 1 nacht (incl. TAX)BaconPopper schreef:Hoeveel betaal je gemiddeld voor zo'n overnachting in een Cabin in Furnace Creek?
De tip van Yeehaw voor Ubehebe Crater kan ik van harte aanbevelen. Ben er in 2000 geweest en vond het heel apart. Was de enige destijds. Veel bezoekers komen hier niet. Op onderstaand kaartje kun je zien waar het ligt:

Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 236 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-