Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken en hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.
's Morgens vertrekken wij vanuit San Francisco naar Yosemite. Hoe laat weten we nog niet percies dat hangt een beetje af wat we nog niet gezein hebben daar. Naar verwachting rijden we om 10 uur aan.
Maar ik weet niet wat nu de gunstigste weg is om dit park in te rijden. We hebben geen motel geboekt maar we vinden het niet erg om buiten het park te slapen. Nou had ik zelf de volgende opties bedacht maar ik weet niet welke de beste is.
* Overnachting in Merced maar dat lijkt mij een beetje ver weg van het park dus zou dat dan Mariposa of El Portal kunnen zijn?
* Of helemaal naar zuiden en dan een slaapplaats zoeken in Oakhurst. Maar hoe kunnen we dan het beste rijden? Via merced of door Yosemite.
* Of is het beste om in Groveland (of in de buurt) iets te zoeken. Maar volgens mij is daar niets te beleven.
Mij leek de tweede optie (en via Merced) het beste en het makkelijkst om in Oakhurst een motel te vinden. Ik schat dat dit dan ongeveer 4.30 uur rijden is.
HELP HELP HELP!!!!!!!!!!

(Misschien wel handig om te weten, we willen graag naar Mariposa Grove, Glacier point, en de watervallen. We verlaten de Yosemite via de tiogo pas. We komen aan op een donderdag)