Op een filmpje via allesamerika facebook zag ik een gave wandeling, steil smal pad met kettingen als railing.. Alleen geen idee waar dat is en via google kom ik er ook niet. Iemand een idee?
Een steil smal pad met kettingen doet mij aan Angels Landing denken. Maar kan je even zeggen waar in het filmpje de wandeling voorkomt? Dan zal er zeker wel iemand zijn die het herkent.
Grand Canyon + heli vlucht
in de buurt van Monument Valley
Horshoe Bend Page
Lower Antelope Canyon Page
Lake Powell
Bryce Amphitheater
Zion Angels Landing
Las Vegas met Venetian
Death Valley
Tioga Rd
Seqouia's
Yosemite
San Francisco
kustweg naar LA
Los Angeles
New York
Als je de zoekfunctie rechtsboven gebruikt en dan angels landing ingeeft en dan zoekt op onderwerpen ipv alle berichten krijg je nog iets van 10 topics waar je meer info kunt vinden over deze wandeling.
Erg leuke wandeling. Het 1e deel is flink steil maar niet echt spectaculair. Dan ga je een bruggetje over en loop je een stuk door de canyon. Daarna krijg je een soort van wenteltrap steil omhoog en dan kom je op een soort van plateau. Hier begint het laatste stuk wat goed steil omhoog gaat en waar je de kettingen kunt gebruiken ter ondersteuning. Links en Rechts heb je dan gapende afgronden. Duur is ongeveer 4u voor de complete trip. Heb je hoogtevrees, dan zal het op sommige stukken billenknijpen zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.