Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog 9 dagen en dan vliegen we er in ...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jamie oliver
Amerika-newbie

Nog 9 dagen en dan vliegen we er in ...

Bericht door jamie oliver »

Hallo best forum bezoekers,

Aan eenieder die hier zijn vragen beantwoordt krijgt beseft het gemak van deze site .Wat een hulp aan kleine en grote tips die je hier opdoet !
26augustus vertrekt eindelijk onze vlucht van Brussel naar LA en oh hebben we nu al spijt dat we op 15 september hier reeds terug zullen terugstaan .Een weekje er aan bij breien had mooi geweest ,maar helaas te laat en te duur!
Vorige week toch eens geprobeert ,na het zien van al die schitterende live verslagen , zelf een live verslag in elkaar te boxen , zodat ook wij het thuisfront wat op de hoogte kunnen houden ...

vandaar vanaf 26 augustus hopelijk Jamie & Olivier (not the cook!) live te volgen op wat voor ons een avontuur wordt .

Wat voor velen van jullie al prachtige herinneringen zijn moet voor ons nog komen ,dus...
Tips en hints op onze route zijn meer dan welkom en zullen dankbaar overwogen worden !

Aan iedereen die nog moet vertrekken , prettige reis !!Voor zij die al terug zijn ...geniet nog goed na!

Groetjes,

Olivier en Jamie

http://users.telenet.be/tripwestamerika/
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Mooi,weer een live verslag! 8)

Route is erg mooi,maar misschien ook erg vol?

Ik zou persoonlijk er hard over denken om Page en Monument Valley te schrappen,en wat langer bij de Grand Canyon en Yosemite te blijven,en monument valley voor een volgende keer te bewaren.

Ook San Jose zou ik opofferen om wat langer over de kustroute te kunnen doen,aangezien daar erg veel te zien is.

Ik denk dat je anders weinig tijd hebt om overal iets meer te zien dan alleen een eerste indruk.

Hoe dan ook,goeie reis,en ik ga zeker jullie verslag lezen!
tiggerific
Amerika-ontdekker

Bericht door tiggerific »

Beste Oliver en Jamie,
Heel erg veel plezier. Jullie gaan hele mooie dingen zien en de route is wel vol, maar als jullie de dagen goed benutten (op tijd opstaan!!) dan is het goed te doen. Een week langer was natuurlijk mooi geweest!!
Leuk dat jullie een reisverslag maken!
Veel plezier :D
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Jullie site ziet er leuk uit, ik heb 'm al toegevoegd. Nu er al weer een aantal forumleden die een liveverslag bijhouden terugkomen, ben ik blij dat we weer nieuw leesvoer krijgen! Een hele fijne vakantie gewenst!

Groetjes Elly
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Nog 9 dagen en dan vliegen we er in ...

Bericht door hekkie »

jamie oliver schreef:Vorige week toch eens geprobeert ,na het zien van al die schitterende live verslagen , zelf een live verslag in elkaar te boxen , zodat ook wij het thuisfront wat op de hoogte kunnen houden ...

vandaar vanaf 26 augustus hopelijk Jamie & Olivier (not the cook!) live te volgen op wat voor ons een avontuur wordt .

http://users.telenet.be/tripwestamerika/
Hoi Olivier en Jamie,

Jullie zijn al toegevoeg aan mij favorieten. Weer een liveverslag, heerlijk!

Misschien is het een idee om jullie schema in dit topic te plaatsen. Wij zorgen er dan voor dat je in "Op een rijtje naar Amerika in 2006" wordt geplaatst met daarbij de link naar jullie weblog.

Iedereen kan dan zo zien wie op dat moment in Amerika verblijft en wie een liveverslag bijhoudt.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jamie oliver
Amerika-newbie

Bericht door jamie oliver »

Hoi allen ,

Het is inderdaad een druk programma , maar we hebben slecht de eerste nacht in LA en de 2 nachten in Vegas geboekt om toch wat vrijheid te hebben .Waar we wat langer willen blijven doen we dat gewoon zolang we op 4 september maar in Vegas zitten en de 14de september op tijd aan de incheck balie staan .
Page zal waarschijnlijk wel ingekort worden , zolang ik die Antilope canyon maar gezien heb ben ik happy !en dan de Grand Canyon Hmm ja , het zal een beetje afhangen hoe Jamie er op reageert, Jamie kijkt nl liever naar boven , dan naar het diepe beneden , dus daar houden we natuurlijk rekening mee . Monument Valley is een te grote kinderdroom ,daar laat ik eigelijk Bryce canyon al voor vallen ,maar dat zal dan ,wie weet , een volgende keer moeten ...
In San Jose woont een vriend die we even opzoeken , da's dan ook de enige reden voor die tussenstop , naar die kustroute van SF naar LA kijken we zo uit , ik wil daar ook echt tijd voor hebben net zoals Yosemite , zonde dat het uitkijken naar de reis ellenlange maanden zijn , en eens ter plaatse de tijd zo hard vliegt ...

Zo wij zijn blij aan de laatste voorbereidingen te kunnen beginnen !
Alvast bedankt voor jullie reactie !!

groetjes Jamie & Olivier
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Helder!

Niks vooraf geboekt is prettig,kan je inderdaad ter plekke nog je schema aanpassen,zo doen wij het ook altijd.

Monument Valley is zonder meer mooi,ook ik heb afgelopen Mei een gigantische omweg gemaakt,omdat mijn vader,waar ik mee reisde dat perse wilde zien.

Grand Canyon zal je inderdaad wel zien als je daar bent,probeer in ieder geval minimaal de bus naar Hermit's Rest te nemen,dan heb je toch een groot aantal uitzichtpunten gezien.Reken op een uur of twee met wat uitstappen.

De kustroute is echt mooi,een dag of 3 kan je makkelijk er voor nemen,en langer ook als het moet.

Nogmaals,prettige vakantie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer