Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pawnstars in las Vegas.
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Pawnstars in las Vegas.
Hallo allemaal,
Wie is er wel eens bij de bekende pawnstars in las Vegas geweest? Wat moeten wij ons daarbij voorstellen?
Is er kans dat je Rick en consorten kan ontmoeten / zien? Is het er druk en kan je makkelijk parkeren in de omgeving?
Grz
Ton
Wie is er wel eens bij de bekende pawnstars in las Vegas geweest? Wat moeten wij ons daarbij voorstellen?
Is er kans dat je Rick en consorten kan ontmoeten / zien? Is het er druk en kan je makkelijk parkeren in de omgeving?
Grz
Ton
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
- guido09
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Pawnstars in las Vegas.
Wij zijn er in 2013 geweest op een vrijdag.
Rick en consorten waren er niet en er werd verteld dat ze alleen nog maar op donderdag aanwezig waren.
Leuk om een kwartiertje door te brengen want de zaak is niet bepaald groot.
Er word ook voor gezorgd dat er maar een x (schat 15 personen) aantal mensen tegelijk in de winkel zijn.
Dus als je toch in las vegas bent is het wel leuk om even te zien.
Rick en consorten waren er niet en er werd verteld dat ze alleen nog maar op donderdag aanwezig waren.
Leuk om een kwartiertje door te brengen want de zaak is niet bepaald groot.
Er word ook voor gezorgd dat er maar een x (schat 15 personen) aantal mensen tegelijk in de winkel zijn.
Dus als je toch in las vegas bent is het wel leuk om even te zien.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik vond het nogal een deception. Lang in de rij gestaan voordat we naar binnen mochten. De zaak is inderdaad klein, en de helft is merchadicimg. Wij moesten na 10 min. weer naar buiten omdat ze weer gingen filmen. Het enige leuke daaraan was dat we die restaurateur en zijn zoon gezien hebben, die nu ook een eigen programma hebben.
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Afgelopen september geweest, ligt vlakbij de Fremont Street.
Ik vond het een afknapper.
Ik vond het een afknapper.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik ben er al een paar keer langs gereden, maar heb nog steeds niet de behoefte gehad om in de (vaak lange) rij aan te sluiten om naar binnen te gaan.
Wat ik wel erg leuk vond was 'Rick's Restoration' van het programma 'American Restoration'. Ze zijn ook wel eens te zien in Pawnstars. Het bedrijf ligt een klein eindje bij Pawnstars vandaan in Commerce Street, op de hoek van Charleston Blvd. Toen ik er was konden we aansluiten bij een rondleiding door het bedrijf. Na afloop verschenen Rick en zijn vrouw om handtekeningen uit te delen en ze namen ruim de tijd om met iedereen op de foto te gaan.
Wat ik wel erg leuk vond was 'Rick's Restoration' van het programma 'American Restoration'. Ze zijn ook wel eens te zien in Pawnstars. Het bedrijf ligt een klein eindje bij Pawnstars vandaan in Commerce Street, op de hoek van Charleston Blvd. Toen ik er was konden we aansluiten bij een rondleiding door het bedrijf. Na afloop verschenen Rick en zijn vrouw om handtekeningen uit te delen en ze namen ruim de tijd om met iedereen op de foto te gaan.
Je kan (betaald) parkeren in de omgeving, maar niet op het grote parkeerterrein dat je altijd tijdens opnames ziet. Wij waren er doordeweeks in september en konden zo naar binnen lopen, maar er is eigenlijk niks te zien. Het is piepklein (zeg maar Albert Heijn To Go groot), met voorin de bekende hout/glazen toonbanken en achterin een paar schappen met posters, t-shirts en mokken. Het enige personeel was een uitsmijter in uniform bij de ingang en een meisje dat de merchandisekassa bediende. Maar goed, we kwamen er bij toeval langs op weg naar iets anders, dus geen al te grote teleurstelling 

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Vorig jaar konden we daar gewoon gratis parkeren. Inderdaad niet de moeite waard. geldt trouwens ook voor de acrylic tank company.
- Bushmaster
- Amerika-expert
ik sluit me aan bij bovenstaande, niet de moeite waard om extra liters benzine aan te verspillen,
wel leuk als je toch richting Fremont street rijd.
De shop is 24 uur per dag open, 's nachts om 3 uur staan er geen rijen meer voor
wel leuk als je toch richting Fremont street rijd.
De shop is 24 uur per dag open, 's nachts om 3 uur staan er geen rijen meer voor

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar dan is de shop ook niet meer open. Dat 24 uur open geldt voor het luik in de muur. Want het is nog steeds een pandjes winkel. De winkel zelf is echt wel gesloten 's nachts. Ik weet niet hoelaat ze precies dichtgaan maar ze gaan om 9.00 uur op 's morgens. Eigen ervaring 

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rick van Rick's restauration en zijn zoon. En de rij waar we s morgens vroeg dus al in stonden 

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij zijn er ook geweest. Konden gratis parkeren naast de shop en geen rij gezien. Ook geen bekende van de TV gezien. Maar als je toch in Vegas bent zou ik wel even gaan kijken. Wij waren er rond 17.00 uur.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heb wel die gast van Counts Customs daar
voor de deur gezien (ligt ook in de buurt).
voor de deur gezien (ligt ook in de buurt).
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties.
We kijken wel of het druk is. Indien niet hoppen we even binnen
Grz
Ton
We kijken wel of het druk is. Indien niet hoppen we even binnen
Grz
Ton
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
-
- Amerikafan
Niks the zien van de shark tanker guys?eddepet71 schreef:Vorig jaar konden we daar gewoon gratis parkeren. Inderdaad niet de moeite waard. geldt trouwens ook voor de acrylic tank company.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij zijn er in september 2012 geweest, de eerste keer mochten we niet naar binnen omdat er gefilmd werd, maar toen we een paar uurtjes later terugkwamen (romd etenstijd) konden we gratis parkeren op het parkeerterrein wat je altijd ziet, dus naast de deur en we konden zo naar binnen. Maar het viel tegen, erg klein en geen bekenden te zien. Maar we vinden het wel leuk dat we er geweest zijn dus als je er langs komt zeker even naar binnen gaan 

Heimwee naar Amerika !
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Op de terugweg van de Freemont Experience (of de mall in het noorden), kwam ik er toevallig langs.
Ook ik vond het een teleurstelling. De winkel staat bomvol koffie mokken, sleutelhangers en andere rommel. Leuk voor een foto, daarna snel weer weg.
Ook ik vond het een teleurstelling. De winkel staat bomvol koffie mokken, sleutelhangers en andere rommel. Leuk voor een foto, daarna snel weer weg.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Wij zijn er twee keer geweest waarvan de laatste keer afgelopen november.
De eerste keer moesten we buiten wachten omdat er gefilmd werd. Toen we naar binnen mochten waren de bekenden al gevlogen uiteraard. Ze waren nog wel wat shots aan het draaien van een mickey mouse schilderij/poster. Heb dit nooit in een aflevering gezien.
De tweede keer was er geen rij buiten en konden we zo naar binnen maar ook toen geen bekenden gezien. Ik denk ook dat het voor hen niet meer mogelijk is omdat het meeste publiek dat nu nog binnen komt alleen voor handtekeningen komt en niet om te kopen of verkopen. De helft van de winkel is nu volgehangen met t-shirts, mokken en andere merchandise met de heren erop. Voor de rest ligt er niet veel in de winkel. Denk dat het meeste online te zien is ofzo.
Op de parkeerplaatsen rechts en links van de winkel kun je gewoon gratis parkeren.
De eerste keer moesten we buiten wachten omdat er gefilmd werd. Toen we naar binnen mochten waren de bekenden al gevlogen uiteraard. Ze waren nog wel wat shots aan het draaien van een mickey mouse schilderij/poster. Heb dit nooit in een aflevering gezien.
De tweede keer was er geen rij buiten en konden we zo naar binnen maar ook toen geen bekenden gezien. Ik denk ook dat het voor hen niet meer mogelijk is omdat het meeste publiek dat nu nog binnen komt alleen voor handtekeningen komt en niet om te kopen of verkopen. De helft van de winkel is nu volgehangen met t-shirts, mokken en andere merchandise met de heren erop. Voor de rest ligt er niet veel in de winkel. Denk dat het meeste online te zien is ofzo.
Op de parkeerplaatsen rechts en links van de winkel kun je gewoon gratis parkeren.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
- Fab-ian
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
vorige keer geweest en was niet de moeite waard!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3854 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties