Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets? Bart? en Cd's mee? nationale park pass?
Vliegtickets? Bart? en Cd's mee? nationale park pass?
Hallo allemaal,
Ik heb deze site al honderd keer doorgelezen en over 3 weken is het zover dan gaan we naar san fransisco en gaan we reizen door het zuidwesten.
mijn vraag is: waar kan ik in yoshue tree park een nationale park pass kopen?
vraag 2: wij hebben via hertz een huurauto gehuurd, maar mag je gekopieerde of eigen gemaakte cd's meenemen??
vraag 3: je moet je vliegticket (terugreis) bevestigen, wie weet hoe lang dat van te voren kan? en het nummer van airport van SF??
vraag 4: wij hebben uitgezocht dat we met de BART naar S.F. kunnen maar we moeten helemaal naar lombert street wie kan ons helpen om daar te kopen, tips zijn welkom of verwijzingen.
Bedankt alvast,
liefs Joyce
Ik heb deze site al honderd keer doorgelezen en over 3 weken is het zover dan gaan we naar san fransisco en gaan we reizen door het zuidwesten.
mijn vraag is: waar kan ik in yoshue tree park een nationale park pass kopen?
vraag 2: wij hebben via hertz een huurauto gehuurd, maar mag je gekopieerde of eigen gemaakte cd's meenemen??
vraag 3: je moet je vliegticket (terugreis) bevestigen, wie weet hoe lang dat van te voren kan? en het nummer van airport van SF??
vraag 4: wij hebben uitgezocht dat we met de BART naar S.F. kunnen maar we moeten helemaal naar lombert street wie kan ons helpen om daar te kopen, tips zijn welkom of verwijzingen.
Bedankt alvast,
liefs Joyce
- Bushmaster
- Amerika-expert
Javraag 2: wij hebben via hertz een huurauto gehuurd, maar mag je gekopieerde of eigen gemaakte cd's meenemen??
Dit was ooit zo, hoeft nu niet meervraag 3: je moet je vliegticket (terugreis) bevestigen, wie weet hoe lang dat van te voren kan? en het nummer van airport van SF??
http://www.sftravel.com/lombard-crooked-street-map.htmlvraag 4: wij hebben uitgezocht dat we met de BART naar S.F. kunnen maar we moeten helemaal naar lombert street wie kan ons helpen om daar te kopen
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Vliegtickets? Bart? en Cd's mee? nationale park pass?
Joyce,Joyce schreef:mijn vraag is: waar kan ik in yoshue tree park een nationale park pass kopen?
de nationale park pass koop je gewoon bij de ingang van het park. I.p.v. de entree koop je de pas en kun je er gelijk gebruik van maken.
Fijne vakantie!
Roland
Wij hadden na een lange reis geen zin meer om met Bart naar SF te reizen en hebben vanaf het vliegveld een shuttlebus genomen. Voor 15 dollar per persoon werden we voor het hotel afgezet.
We zijn wel (zonder bagage) naar de Lomberd Street gelopen en het is daar erg steil in die omgeving. Was zonder koffers al vermoeiend
.
We zijn wel (zonder bagage) naar de Lomberd Street gelopen en het is daar erg steil in die omgeving. Was zonder koffers al vermoeiend

Vorig jaar bij Delta moest ik 72 uur van te voren mijn terugreis telefonisch bevestigen en dit jaar bij United moest ik dat 48 uur van tevoren doen.vraag 3: je moet je vliegticket (terugreis) bevestigen, wie weet hoe lang dat van te voren kan? en het nummer van airport van SF??
Dit was ooit zo, hoeft nu niet meer
Dus naar mijn mening moet dat nog altijd.
16x USA / 30 staten
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Terugreis herbevestigen is iets achterhaalds uit een grijs veleden.
Tegenwoordig hoef je bij geen een mij meer je vlucht te bevestigen.
Ik vlieg 2 a 3 x per jaar de grote plas over, en heb inmiddels KLM, Continental, United, Delta en Icelandair gehad, en nergens is het nodig.
Op de meeste luchthavens is een 'ground transportation desk', daar kun je info halen over de diverse shuttlebusjes.
Als je met 4 personen bent is een taxi trouwens vaak goedkoper dan een busje.
Eric
Tegenwoordig hoef je bij geen een mij meer je vlucht te bevestigen.
Ik vlieg 2 a 3 x per jaar de grote plas over, en heb inmiddels KLM, Continental, United, Delta en Icelandair gehad, en nergens is het nodig.
Op de meeste luchthavens is een 'ground transportation desk', daar kun je info halen over de diverse shuttlebusjes.
Als je met 4 personen bent is een taxi trouwens vaak goedkoper dan een busje.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
1. Reeds beantwoord. Het is Joshua Tree NP
2. Als je pech hebt heeft de auto een cassettespeler en geen cd, maar na diverse klachten is Hertz ertoe overgegaan de Fords met cd speler uit te rusten.
3. Herbevestigen. Moest altijd maar de laatste 20 jaar nooit meer gedaan. Flauwekul. Dient alleen om claims te voorkomen. Registratie is een mess.
4. Het is Lombard Street. Vraag reeds beantwoord.
YH ook wel " De Zeikerd" -lol-
2. Als je pech hebt heeft de auto een cassettespeler en geen cd, maar na diverse klachten is Hertz ertoe overgegaan de Fords met cd speler uit te rusten.
3. Herbevestigen. Moest altijd maar de laatste 20 jaar nooit meer gedaan. Flauwekul. Dient alleen om claims te voorkomen. Registratie is een mess.
4. Het is Lombard Street. Vraag reeds beantwoord.
YH ook wel " De Zeikerd" -lol-
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3277 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-