Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kampeerspullen kopen of bestellen bij Wallmart

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RobB
Amerika-ontdekker

Kampeerspullen kopen of bestellen bij Wallmart

Bericht door RobB »

Wij gaan onze spullen bij Wallmart halen maar ik zie dat je ze ook kan bestellen en dan afhalen in de winkel. Iemand ervaring? En wat met promoties dan?
avusa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Kampeerspullen kopen of bestellen bij Wallmart

Bericht door avusa »

Wij hebben afgelopen zomer probleemloos een gasstelletje en mobile accesspoint via store pickup gekocht. We hebben toen betaald met onze Skrill creditkaart die officieel een UK kaart is. Via een bevestigingsmail en orderpickup form de spulletjes op onze eerste reisdag opgehaald. Btw De mobiele access point was via deze weg $30 goedkoper dan in dezelfde winkel. Promotions gaan dus ook op deze manier.

Let op: Ik heb wel gelezen dat sommigen in het verleden problemen hadden met "Nederlandse" creditkaarten. Ook melden sommigen dat betalen via paypal mislukte vanwege de "Nederlandse" herkomst.
Laatst gewijzigd door avusa op 13 mar 2015, 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
RobB
Amerika-ontdekker

Bericht door RobB »

En hoelang op voorhand kan je bestellen. Ik zou nu al graag bestellen voor in mei (vanwege online promo's).
avusa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door avusa »

In het helpcenter staat dat spullen 14 dagen in de winkel bewaard worden. Daarna worden ze teruggestuurd en gecrediteerd op de creditkaart.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Walmart schrijf je met één L
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Hou er ook rekening mee dat je pech kan hebben, en dat een bestelling kan verdwijenen. Hebben wij laatst gehad. Had een toddler bed besteld voor de jongste en ergens onderweg is dat kwijtgeraakt. Heel gedoe om te proberen te achterhalen waar het was, en uiteindelijk opnieuw besteld. Wel netjes afgehandeld door Walmart, maar erg frustrerend omdat zo'n kleintje niet snapt hoe iets onderweg kwijt kan raken. Helemaal omdat onze UPS dame zo lief is.

Meestal gaat het goed, heb over de afgelopen jaren aardig wat besteld bij Walmart en maar zelden problemen gehad, maar het ging dan wel helaas altijd om dingen die we toch echt graag op tijd hadden willen hebben.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij hebben destijds ook site-to-store besteld. Dat kan pas vrij laat. Je moet het een beetje proberen te timen. Als je het te vroeg doet, heb je kans dat het weer teruggezonden is, te laat spreekt vanzelf.
Met cc lukte toentertijd bij ons ook niet, uiteindelijk met Paypal betaald. Maar ik heb hier daarna vaak gelezen dat het niet meer lukt met de betaling; ik zou er dus niet zomaar vanuit gaan dat het nog kan. Zelfs mensen met Walmartcadeaubonnen (gekocht in de VS) hadden problemen met bestellen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer