Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel omgeving LA dichtbij strand

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Americandreamboy
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hotel omgeving LA dichtbij strand

Bericht door Americandreamboy »

Hallo Forumleden,

Wij zijn onze Amerika reis aan het plannen en we willen graag 2 nachten (31 juli en 1 augustus) dichtbij het strand slapen. Het liefst in de omgeving van LA, maar een paar uur rijden richting San Diego of San Francisco is ook geen probleem (anders wordt het ook onbetaalbaar).
We zijn met 5 man en zoeken een hotel, appartement of wat anders waarvan we binnen een kwartier, half uurtje bij een mooi strand zijn. Heeft iemand tips voor een accommodatie? Richtprijs is zon 150-200 euro per nacht, moet niet veel meer zijn.

Alvast bedankt!
Gilster
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Hotel omgeving LA dichtbij strand

Bericht door Gilster »

Per persoon? Anders is denk ik dat airbnb een betere optie is. Of je moet qua lokatie en/of kwaliteit extreem in willen boeten...
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel omgeving LA dichtbij strand

Bericht door PSVwally »

Het liefst in de omgeving van LA, maar een paar uur rijden richting San Diego of San Francisco is ook geen probleem (anders wordt het ook onbetaalbaar).
Ik weet niet waar je vandaan komt voor je naar LA gaat, maar richting SF lijkt me wat vreemd.

Ik denk alleen dat het met 5 man op 1 kamer (ik weet niet of het allemaal volwassenen zijn) in een hotel wat lastig gaat worden bij de meeste hotels.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer