Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kamperen bij san francisco
kamperen bij san francisco
kent iemand de China campground in San Rafael in het noorden bij San Francisco?
Is dat een prettige camping om met een tent te staan?
evt andere tips?
Is dat een prettige camping om met een tent te staan?
evt andere tips?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: kamperen bij san fransisco
Het ziet er wel zeer bosrijk uit in ieder geval als ik de foto's zo via google maps bekijk.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: kamperen bij san fransisco
In je andere topic had ik volgens mij Anthony Chabot regional park al genoemd. Een prachtige campground midden in de natuur niet te ver bij San Francisco vandaan.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: kamperen bij san francisco
Bedoel je China Camp State Park?
Daar hebben wij in 2011 op de camping gestaan. Prima camping, we hebben dat destijds als uitvalsbasis voor San Francisco gebruikt.
Let er wel op dat dit alleen walk-in sites zijn wat betekent dat je je spullen een eindje mee moet sjouwen. Bovendien sluit de poort om 9 uur 's avonds.
Dat wisten wij niet en we hadden destijds geluk dat de beheerder toevallig bij de ingangspoort was. Deze ligt nog een eindje van de camping af dus het is niet echt een optie om dan je auto aan de poort te laten staan.
Maar dit gezegd hebbende zou ik deze camping zo weer boeken voor een verblijf in San Francisco.
Hier onze ervaringen.
Daar hebben wij in 2011 op de camping gestaan. Prima camping, we hebben dat destijds als uitvalsbasis voor San Francisco gebruikt.
Let er wel op dat dit alleen walk-in sites zijn wat betekent dat je je spullen een eindje mee moet sjouwen. Bovendien sluit de poort om 9 uur 's avonds.
Dat wisten wij niet en we hadden destijds geluk dat de beheerder toevallig bij de ingangspoort was. Deze ligt nog een eindje van de camping af dus het is niet echt een optie om dan je auto aan de poort te laten staan.
Maar dit gezegd hebbende zou ik deze camping zo weer boeken voor een verblijf in San Francisco.
Hier onze ervaringen.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Re: kamperen bij san francisco
Dank voor je reisverslag. Heb er veel aan gehad en veel tips uit opgeschreven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 5894 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties