Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dallas en omstreken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Dallas en omstreken

Bericht door RNA »

Ik ben onze reis in september naar Texas al aan het voorbereiden en heb o.a. uitgezocht wat we in Dallas willen doen. Op ons lijstje staat het Sixt floor museum, Reunion tower en Dallas world aquarium.
Later willen we ook naar het NASA space station & huntsville prison museum.

Nu vraag ik me af of iemand ergens Coupons weet te vinden voor deze attracties? Dallas heeft een citypass maar daar staat het world aquarium niet bij waardoor ik nog duurder uit ben.

Ik ben ook benieuwd of Texas nog afwijkende 'verkeersregels' kent t.o.v. bijvoorbeeld Florida? Handig om rekening mee te houden als we door de staat heenrijden. :D
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
hemmie
Amerika-expert

Re: Dallas en omstreken

Bericht door hemmie »

Bij Nasa kreeg je altijd korting als je vooraf (kan ook gewoon de dag ervoor of misschien zelfs op de ochtend van je bezoek) online kaarten kocht. De korting varieerde, wij hebben in het laagseizoen wel eens heel veel korting gekregen, maar soms is het maar een paar dollar. Weet niet of het nog zo is, wij waren er een jaar of 2 geleden voor het laatst.
Terug in Texas!
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Wij melden ons meestal aan voor Groupon voor steden die we bezoeken en hebben op die manier al eens leuke aanbiedingen of entreetickets tegen gereduceerde prijs gevonden.

Bij het Sixth Floor museum kregen we afgelopen jaar op vertoon van onze ANWB pas 2 dollar korting per persoon, niet veel maar toch leuk meegenomen.
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

In Texas zijn geen speciale verkeersregels. Parkeren in de grote steden op zondag is VRIJ! Dat geldt niet voor parkeergarages.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Jody schreef:In Texas zijn geen speciale verkeersregels. Parkeren in de grote steden op zondag is VRIJ! Dat geldt niet voor parkeergarages.
Hey das een leuke, bedankt!

@Anja nog andere tips voor Dallas? We verblijven ook een nachtje in Ft. Worth en gaan natuurlijk naar de Stockyards :D

@Hemmie die korting is er nog steeds, maar valt nog wat tegen :lol:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Wij sliepen in Arlington, precies tussen Dallas en Fort Worth in en kort bij SixFlags, waar we ook geweest zijn.

In Dallas hebben we verder eigenlijk niet veel gedaan, dus wat dat betreft geen verdere tips. Ik had zelf wel een aantal tips uit het verslag van Paula58 gehaald. Zij zijn wel een hele dag in Dallas geweest en er staan een aantal leuke dingen in hun verslag, misschien kun je daar nog wat tips uit halen.

We hebben wel een hele dag in Fort Worth doorgebracht en daar de Water Gardens, de Zoo en de Stockyards bezocht. 's Avonds hebben we gegeten bij de Woodshed Smokehouse, wat echt een aanrader is!
Onze ervaringen kun je lezen in ons reisverslag. Op dag 12 en 13 waren we in Dallas en Fort Worth.
Gast

Bericht door Gast »

De Dallas Cowboys (American Football) spelen een thuiswedstrijd op 3, 13, en 27 september.
clp90
Amerikafan

Bericht door clp90 »

Ik vond de Dallas Arboretum and Botanical Garden wel erg mooi eigenlijk, mocht je nog tijd overhebben.
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

In het sixth floor museum krijg je korting op vertoon van je anwb pas. Moet je wel lid zijn van de anwb :-) zo wie zo is dat handig omdat je op vertoon van je anwb pas bij veel keten hotels al snel 10% korting hebt.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Christiaan85
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Christiaan85 »

Afhankelijk van de data,

Ik ben op de statefair geweest. Is gewoon een kermis, alleen de hapjes zijn zeer verrassend.
I'm lovin' iT!
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

driftkop schreef:De Dallas Cowboys (American Football) spelen een thuiswedstrijd op 3, 13, en 27 september.
Op 15 september ook, daar zijn wij bij :thumbup:

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Hmm, de 15e zie ik hier niet bijstaan:

http://www.dallascowboys.com/team/season-schedule" onclick="window.open(this.href);return false;
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Sorry ik lees ook helemaal verkeerd, we gaan niet naar de Dallas Cowboys maar naar de Texas Rangers vs Houston Astros in Life park stadium. Ofterwijl, major league baseball!

Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ook als je niet naar een wedstrijd gaat is het stadion van de Cowboys wel een bezoekje waard (ligt naast het stadion van de Rangers overigens). Je kunt er ook een rondleiding doen (helaas niet toen wij er waren, toen waren er besloten trainingen), het stadion is echt immens groot!
Gast

Bericht door Gast »

RNA schreef:Sorry ik lees ook helemaal verkeerd, we gaan niet naar de Dallas Cowboys maar naar de Texas Rangers vs Houston Astros in Life park stadium. Ofterwijl, major league baseball!

Oftewel, ook leuk!
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Het mooie is dat ons hotel op loopafstand (700 meter) van het stadion ligt :thumbup:

Afbeelding
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Dank je Anja voor de link ;)
Het aquarium was wel aardig maar niet spectaculair, ik zou dan . toch eerder de zoo in Fort Worth aanraden, dat vonden we echt leuk en de moeite waard en natuurlijk de Water Gardens!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer