Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vegas: Cash vs Creditcard?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Orpian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Vegas: Cash vs Creditcard?

Bericht door Orpian »

Nog 3 maanden en wij vertrekken alweer naar Vegas. Zoals gewoonlijk pakken wij een deel cash mee, alsook een kredietkaart.
Sinds dit jaar heb ik echter een nieuwe kaart (met hogere limiet), dus denk ik dat ik slechts een minimum aan cash zal meenemen.
Uiteindelijk dient de cash voor de tips, (en wat slotplay) de rest (bar/restaurant/shopping/taxi...) kan je met kredietkaart betalen.
Graag jullie mening! :wink:
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vegas: Cash vs Creditcard?

Bericht door Mrvanilla »

Ik neem 0 cash mee, pin één keer een dollar of $200 en voor de rest betaal ik alles met cc. Waarom met veel cash rondlopen als het niet hoeft? :). Tips in restaurants kun je ook gewoon met cc betalen overigens.
Groetjes,
Daniel
Orpian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Orpian »

Mrvanilla schreef:Ik neem 0 cash mee, pin één keer een dollar of $200 en voor de rest betaal ik alles met cc. Waarom met veel cash rondlopen als het niet hoeft? :). Tips in restaurants kun je ook gewoon met cc betalen overigens.
Inderdaad (zelfs bij sommige bars), je hebt zeker een punt. Andere jaren sleurde ik $1000+ mee.. dus denk dat ik gewoon ter plaatste wat cash uit het kastje haal en de rest met kaart betaal. Thanks! :thumbup:
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Over het algemeen viel het mij op dat een CC vaak een gunstigere omwisselkoers had dan een betaalkaart.
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer