Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kamperen langs highway 1

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
amboly
Amerikafan

kamperen langs highway 1

Bericht door amboly »

Onze reis komt nu toch wel echt dichterbij en ik wil 1 dezer dagen gaan beginnen aan het maken van een roadbook. Er is qua slaapplaatsen nog 1 ding waar ik echt niet uitkom. Ik heb hier op het forum proberen te zoeken en heb ook gegoogled, maar kan maar geen antwoord vinden...

Wat zijn nou leuke campings (voor een tent!) tussen LA & San Francisco? En hoe zit het daar met de drukte in oktober? Is reserveren nu wel of niet nodig?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: kamperen langs highway 1

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben met de tent twee keer bij Big Sur gestaan. Erg mooi, vooral Pfeiffer Big Sur vonden we mooi. Wel druk (september en juni).
Misschien kun je wat tips halen uit de verslagen van sep (http://bertensaskia.blogspot.nl/) en uit die van Elly (www.michelly.nl).

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 08 jul 2015, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Je beste plaats om te kamperen is Big Sur, denk ik: http://www.bigsurcalifornia.org/camping.html
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 08 jul 2015, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link werkend gemaakt
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Point Mugu state beach bij Ventura met je tentje op het strand staan :clap:
L&Musa
Amerika-ontdekker

Bericht door L&Musa »

Echt prachtig was de camping in Montana De Oro State Park (niet zo ver van Morro Bay).

Als je het ziet zitten om wat te sleuren met het kampeermateriaal zijn er zelfs 4 environmental sites, waar je ongeveer een halve mijl van je auto staat, maar waar je helemaal alleen bent en zicht op de oceaan.
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
amboly
Amerikafan

Bericht door amboly »

Bedankt voor de fantastische tips! Er zit een flink aantal campings bij die ik nog niet had gevonden. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer