Ik ga in November 2015 voor 7 dagen met mijn broer naar Las Vegas, de eerste 3 nachten verblijven we in het Stratosphere hotel maar daarna willen we eigenlijk nog 3 nachten een wat grotere luxere kamer met een voorkeur voor jacuzzi of spa.
Nu heb ik al meerdere hotels gevonden die een spa suite aanbieden maar daar lijkt de rest weer wat minder of het is niet betaalbaar.
We zoeken iets tussen €500-1100 voor 3 nachten.
Heeft iemand een aanrader of ervaring met een mooie kamer met mooi uitzicht over de strip en waar misschien een jacuzzi inebgrepen is?
Ben jullie nu al dankbaar voor de reacties !
Wij hebben afgelopen zomer in de spa suite van New York New York geslapen. Deze kamer was groot en had een jacuzzi op de kamer (nou ja, zelfs in de kamer!). Wij hadden geen Stripview, maar er zullen vast wel suites zijn in NYNY die dit wel hebben.
Ik heb er, via een aanbieding, 102 dollar per nacht voor betaald.
Wij hebben in september 3 nachten geboekt in The Signature, dit hotel ligt achter MGM Grand en hoort daar ook bij. Ik weet niet of dat de luxe is die je zoekt, er is een grote badkamer (of 2) waar een bubbelbad in zit. Maar niet op de kamer zelf. We hebben een actie gevonden via travelvegas.com. We betalen voor 3 nachten 370 dollar incl tax en resort fee. En we hebben ook nog 120 dollar resort credit om daar te besteden.
Wij hadden dit jaar een petite suite met stripview in Treasure Island. 2 badkamers waarvan 1 met 2 persoons jacuzzi.
Dus niet in de kamer. TI is zeer betaalbaar.
Mijn vriendin en ik zitten in oktober in Hilton Elara. Een hotel achter (en voormalig eigendom van) Planet Hollywood.
Hier hebben wij voor 4 nachten een suite met 1 slaapkamer voor nog geen € 800,- met een jacuzzi in de slaapkamer. Ik heb hier dus nog geen ervaring mee maar de reviews zijn goed.
PSVwally schreef:Ik zat via MyVegas 2 jaar geleden in het Mandalay Bay in een grand suite. Ook hier, zoals in zoveel Vegas hotels incl Jacuzzi en tv op de badkamer.
Als je boekt via MyVegas ,kun je dan een kamer uitkiezen of was dit een aanbieding?
Wij hebben tot 2 keer toe in de Tower Spa suite in MGM gezeten voor rond de $100/120 per nacht dacht ik. Hadden geen Stripview, maar dat zal je vast kunnen boeken. We hadden de deal de 1e keer via [url]http://www..lasvegasdirect.com[/url] en de 2e keer via Expedia.
Ik raad je dan aan het Myvegas topic eens door te lezen 1ste x usa. Het is niet echt boeken zoals bij normale hotels. Die kamer is inmiddels bij dit spel niet meer beschikbaar
ik ben net terug uit Las Vegas en heb nu al 2x in caesar palace geslapen en 2x een "gewone" kamer geboekt.
2x toevallig de zelfde kamer gekregen met uitzicht op de strip en een groot bubbelbad, extra douche en aparte wc.
en het fijne is dat het super centraal op de strip ligt.
even deze een upje omhoog .
Ik ben op zoek naar hetzelfde.
Heeft iemand nog meer hotels waar ze deze spa kamers hebben.
Wij willen in juni gaan. Beste nu al boeken of worde nde prijzen straks nog lager?
the signature at MGM grand!
Zeer betaalbaar.
voor een dikke 100-150 $ per nacht heb je hier als je wil een two room balcony suite met aparte living/keuken, grote mooie slaapkamer, balkon, kleine badkamer en grote badkamer met tv en jacuzzi bad!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.