Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis van 3 weken aan de westkust! Prijs.
Rondreis van 3 weken aan de westkust! Prijs.
Hoi iedereen,
Ik ben al in Florida en NYC geweest, nu is het tijd om naar het westen van Amerika te gaan!
Mijn vriendin geeft les, dus we kunnen enkel in de zomer. We zouden in de maand juli willen gaan. (We zijn belgen.)
Ik ben nu voor vliegtuigtickets aan het kijken en die komen al snel op 1000-1300 €. Zijn deze zo duur omdat het in de zomervakantie is?
Andere keren dat ik naar Amerika ging waren de vliegtuigtickets wel goedkoper.
Normaal bestel ik mijn vliegtuigtickets en plan ik alles apart, auto, hotels, etc. Nu vraag ik me af, omdat de vlucht al zo duur is, het misschien niet beter is om een "pakket"-reis te laten samenstellen door een reisbureau.
Bedankt.
Ik ben al in Florida en NYC geweest, nu is het tijd om naar het westen van Amerika te gaan!
Mijn vriendin geeft les, dus we kunnen enkel in de zomer. We zouden in de maand juli willen gaan. (We zijn belgen.)
Ik ben nu voor vliegtuigtickets aan het kijken en die komen al snel op 1000-1300 €. Zijn deze zo duur omdat het in de zomervakantie is?
Andere keren dat ik naar Amerika ging waren de vliegtuigtickets wel goedkoper.
Normaal bestel ik mijn vliegtuigtickets en plan ik alles apart, auto, hotels, etc. Nu vraag ik me af, omdat de vlucht al zo duur is, het misschien niet beter is om een "pakket"-reis te laten samenstellen door een reisbureau.
Bedankt.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Rondreis van 3 weken aan de west kust! Prijs.
In het hoogseizoen zijn tickets(hotels ook) altijd duurder. Maar dit wil niet zeggen dat er nooit goedkope tickets te krijgen zijn.
Af en toe hebben luchtvaartmaatschappijen acties en zou je een goede deal kunnen sluiten. Je moet de ticket sites gedurende langere tijd in de gaten houden. Maak eventueel een alert aan zodat je bericht krijg als de prijzen zakken.
Ik had vorig jaar in Sept tickets gekocht voor juli naar LA voor 699 euro. Geboekt bij cheaptickets.com, vlucht met BA en Virgin.
En of een pakketreis goedkoper is tja dat zul je moeten uitvinden door offertes aan te vragen.
Maar het hangt toch wel voor een groot deel af van de prijs van de vliegtickets.
Succes!
Af en toe hebben luchtvaartmaatschappijen acties en zou je een goede deal kunnen sluiten. Je moet de ticket sites gedurende langere tijd in de gaten houden. Maak eventueel een alert aan zodat je bericht krijg als de prijzen zakken.
Ik had vorig jaar in Sept tickets gekocht voor juli naar LA voor 699 euro. Geboekt bij cheaptickets.com, vlucht met BA en Virgin.
En of een pakketreis goedkoper is tja dat zul je moeten uitvinden door offertes aan te vragen.
Maar het hangt toch wel voor een groot deel af van de prijs van de vliegtickets.
Succes!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Re: Rondreis van 3 weken aan de westkust! Prijs.
Hmmm azo, was dit een rechtstreekse vlucht? Ik heb ook al op cheaptickets gekeken maar de goedkoopste ware dan vluchten waar je 2x ofzo moest overstappen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je heen vliegt. Volgens mij heb je vanuit Brussel sowieso toch al geen directe vluchten naar Het zuidwesten van Amerika? Je zal als je van Brussel vliegt altijd minimaal 1 overstap hebben.
Ik kijk altijd van Schiphol naar San Francisco, of is Las Vegas beter?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Of SFO of LV beter is hang af van het rondje dat je wil gaan maken. Je kunt ook een multicity ticket nemen als dat beter uit komt.
Onze tickets waren AMS-Lax met een overstap in Londen.
Onze tickets waren AMS-Lax met een overstap in Londen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Onze ervaring leert dat de prijzen nog wat zakken naar het eind van het jaar toe voor het ZW. Maar het loont om iedere dag de prijzen in de gaten te houden. Het kan zomaar enkele 100€'s schelen op een dag!
Als ik eens kijk naar de prijzen in het verleden komt een retourticket Las Vegas -Las Vegas telkens her goedkoopst uit. Weet niet of dit toeval is. .....
Als ik eens kijk naar de prijzen in het verleden komt een retourticket Las Vegas -Las Vegas telkens her goedkoopst uit. Weet niet of dit toeval is. .....
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je vanuit Belgie naar Schiphol kijkt zou ik als ik jouw was ook de prijzen van Dusseldorf in de gaten houden. Air Berlin heeft ook regelmatig leuke aanbiedingen.
Ik zou het ook van de route laten afhangen. Ik heb het idee dag LA en Las Vegas vaak net wat goedkoper is dan San Francisco en Phoenix
Ik zou het ook van de route laten afhangen. Ik heb het idee dag LA en Las Vegas vaak net wat goedkoper is dan San Francisco en Phoenix
Okay, alvast bedankt voor alle tips!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je bent ook nog wel wat vroeg. Er zijn inschattingen te vinden op het web in welke periode voor een reis de tickets het gunstigst geprijsd zijn. 1 Ding dat vrij zeker is, is dat tickets vanaf een maand of drie voor de reis alleen maar duurder kunnen worden.
Hou ook rekening met de speciale aanbiedingen van airlines. Zo heeft KLM altijd de werelddeal-weken. Ik geloof 2 keer per jaar, waarvan 1 van de periodes altijd in januari ofzo is (forummers hier weten dat preciezer).
Daarnaast: hou rekening met de dag waarop je vertrekt. Een ticket met vertrek op dinsdag of woensdag is vaak goedkoper dan vertrek op vrijdag of zaterdag. Dit gaat trouwens niet altijd op.
Download bv de app ticketspy en stel verschillende alarms in: retour LA op bepaalde data, retour-Vegas, overweeg ook Phoenix voor het zuidwesten. Volgens mijn onderbuik is San Francisco meestal ietsje duurder dan LA of Vegas.
Happy hunting!
Hou ook rekening met de speciale aanbiedingen van airlines. Zo heeft KLM altijd de werelddeal-weken. Ik geloof 2 keer per jaar, waarvan 1 van de periodes altijd in januari ofzo is (forummers hier weten dat preciezer).
Daarnaast: hou rekening met de dag waarop je vertrekt. Een ticket met vertrek op dinsdag of woensdag is vaak goedkoper dan vertrek op vrijdag of zaterdag. Dit gaat trouwens niet altijd op.
Download bv de app ticketspy en stel verschillende alarms in: retour LA op bepaalde data, retour-Vegas, overweeg ook Phoenix voor het zuidwesten. Volgens mijn onderbuik is San Francisco meestal ietsje duurder dan LA of Vegas.
Happy hunting!
-
- Amerika-ontdekker
Ticketspy kende ik al maar ik wist niet dat je een alarm bij ze in kunt stellen? Hoe werkt dit?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Excuus, bedoelde Skyscanner!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij zijn ook Belgen en vertrekken steeds op 1 juli naar de Westkust. Eenmaal hebben we meer betaald dan 600 euro(649). Meestal betalen we tussen de 560 en 590 euro. Als je voor goedkope tickets kijkt vanaf Brussel ben je eraan voor de moeite. Ik kijk vanaf september dagelijks vanaf AMS, DUS en LUX naar SFO, LAX en LAS. Dit via de zoekrobots momondo en skyskanner. Het klopt dat de laatste jaren Las Vegas goedkoper was dan SFO en LAX. Soms heb je gedurende enkele dagen echt goede, en soms zelf spectaculaire prijzen in het hoogseizoen naar de Westkust. Met British Airways bv kon je de voorbije twee jaar in het najaar boeken vanaf Luxemburg (LUX) aan bijzonder scherpe prijzen. Vorig jaar was dit 443 euro naar LAS met vertrek in juli en augustus. En dit betroffen 'normale' vluchten met een niet al te lange reisduur. De promotie met BA kreeg ik trouwens binnen via Ticketspy. Dagelijks de tarieven nakijken is de boodschap. Je kan tot in januari koopjes doen. Ik heb trouwens op deze manier afgelopen week voor de paasvakantie volgend jaar BRU-LAX (jawel Brussel) geboekt aan 465 euro met AA. En door wat getreuzel liep ik de oorspronkelijke prijs van 433 euro mis. Wanneer je een interessante vlucht vindt kan je eens gaan kijken op de website van de airline zelf. Zij geven dikwijls aan dezelfde tarieven meer keuzemogelijkheden betreffende de vluchten dan diegene die je op de zoekrobots vindt.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik kan alleen maar beamen wat mersin schrijft!
wij boeken wel altijd 9 tot 11 maanden voor vertrek. dat leverde toch altijd de goedkoopste vluchten op. Ook boeken bij de maatschappij zelf was voor ons iedere keer goedkoper dan via skyscanner, momondo, kayak ed.
Ik heb wel altijd nagekeken of er in januari ofzo nog deals waren, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar was iedere keer blij te constateren dat dat niet zo was!
Als je naar LA wil:wij boekten DUS-FRA-LAX voor 607 euro pp afgelopen vrijdag:vliegen met A380. Enkel te vinden op Lufthansa zelf.
Je kan je best abonneren op het topic vliegtuigprijzen hier op het forum, daar zetten mensen dikwijls aanbiedingen op die ze zagen en dan kan je zo boeken.
het is ook makkelijk om te weten welke route je ongeveer wil afleggen en hoeveel tijd je precies hebt. Prijzen zijn soms maar laag op bepaalde data.
wij boeken wel altijd 9 tot 11 maanden voor vertrek. dat leverde toch altijd de goedkoopste vluchten op. Ook boeken bij de maatschappij zelf was voor ons iedere keer goedkoper dan via skyscanner, momondo, kayak ed.
Ik heb wel altijd nagekeken of er in januari ofzo nog deals waren, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar was iedere keer blij te constateren dat dat niet zo was!
Als je naar LA wil:wij boekten DUS-FRA-LAX voor 607 euro pp afgelopen vrijdag:vliegen met A380. Enkel te vinden op Lufthansa zelf.
Je kan je best abonneren op het topic vliegtuigprijzen hier op het forum, daar zetten mensen dikwijls aanbiedingen op die ze zagen en dan kan je zo boeken.
het is ook makkelijk om te weten welke route je ongeveer wil afleggen en hoeveel tijd je precies hebt. Prijzen zijn soms maar laag op bepaalde data.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
Is het nu al bekend met welk vliegtuig je gaat?katrienenluc schreef:IAls je naar LA wil:wij boekten DUS-FRA-LAX voor 607 euro pp afgelopen vrijdag:vliegen met A380.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
ja, staat bij de boeking erbij. ze knn altijd nog veranderen, maar dat is bij ons slechts 1 keer gebeurd.
Groeten, Katrien
Oki bedankt! Ga me zeker meer bezig houden met het zoeken van vluchtjes super goede info!
Welke topic is dit hier waar ze soms ticket acties posten? Bedoelen jullie deze: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=15391
Welke topic is dit hier waar ze soms ticket acties posten? Bedoelen jullie deze: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=15391
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat topic en soms in een nieuw topic in dat forumdeel
Okay ga dit in het oog houden, bedankt voor de reactie!PSVwally schreef:Ja, dat topic en soms in een nieuw topic in dat forumdeel
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Hallo allemaal, ik zoek vaak via http://www.chaser.nl ook een site waar bijna alle vliegprijzen op staan en vanaf Nederland en omstreken, je kan dan zelf aanvinken vanaf Brussel, A'dam Dusseldorf etc. En op volgorde van prijs, van laag naar hoog,
Ikzelf woon in Tilburg en merk dat vaak voor mijn zoekopties via Brussel richting de VS goedkoper is als via A'dam of Dusseldorf. Maakt voor mij wat afstand betreft niet uit maar met ov is A'dam wel eenvoudiger. Maar voor mij geen punt als dat toch een stuk voordeliger is. Zeg altijd: geef het graag uit maar wil er ook zo veel mogelijk voor hebben.
Ikzelf woon in Tilburg en merk dat vaak voor mijn zoekopties via Brussel richting de VS goedkoper is als via A'dam of Dusseldorf. Maakt voor mij wat afstand betreft niet uit maar met ov is A'dam wel eenvoudiger. Maar voor mij geen punt als dat toch een stuk voordeliger is. Zeg altijd: geef het graag uit maar wil er ook zo veel mogelijk voor hebben.

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1576 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-