Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kamperen in valley of fire in de zomer

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

kamperen in valley of fire in de zomer

Bericht door ONYX666 »

heeft iemand al eens in de zomer (wij gaan in augustus) met de tent gekampeerd in valley of fire ? we willen laat aankomen(18-19 uur) en dan sochtends een paar wandelingen doen .
zo zouden we grootste hitte kunnen vermijden. maar snachts is het er volgens mij ook nog heet. is dit te doen met een tent ?
De campgrounds zijn vroeg vol ik zou dan het liefst atlatl willen, maar ze zijn niet te reserveren zou er nog plaats zijn als we zo laat aankomen ?
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Re: kamperen in valley of fire in de zomer

Bericht door Anneleen »

Wij hebben er met de camper gestaan. En het blijft er ook 's nachts warm. Er stonden ook tenten, en er waren lege plaatsen. Als ik het me goed herinner, bevonden de tentplaatsen zich veel dichter bij de rotsen, zodat ze daar allicht schaduw van hebben.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Wij hebben in de nazomer (eind augustus) met de tent op Atlatl gestaan en het bleef idd ook s nachts warm. Ik vond het echter niet oncomfortabel (maar ik ben wel wat gewend wat hitte betreft... :wink: ). Het was ongeveer driekwart vol in het weekend.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Wij waren er in juni en oooooohhhh zoooooo blij dat we een airco hadden. Eerst stonden we op een plek zonder hookup, maar zijn verhuist naar een plek met. Het was erg warm, te warm.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Een airco in de tent? :?
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

:lol: in de camper :lol:

Er waren toen mensen met een tenttrailer met een airco en die stond de hele nacht te loeien.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer