Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Los Padres NF (Santa Barbara) in februari

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
mocatow
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Los Padres NF (Santa Barbara) in februari

Bericht door mocatow »

Ik vroeg mij af of Los Padres NF boven Santa Barbara goed begaanbaar is in februari. Op de officiele site van Los Padres NF kan ik niks vinden over de verschillende seizoenen, of ik kijk scheel. Ik zou graag vanuit SB gaan wandelen in Los Padres NF :) Wie heeft er info voor mij?
goldenhills
Amerika-expert

Re: Los Padres NF (Santa Barbara) in februari

Bericht door goldenhills »

Als ik afga op onze ervaringen met de Santa Cruz Mountains en Coastal Range hier dan kan het erg modderig zijn in februari, en gezien de hoogte (max 9000 ft) ook kans op sneeuw (>4000 ft schat ik zo). Maar je kunt ook net een droge periode treffen met relatief warm weer en dan is het alleen rond de bergbeekjes modderig. Wij zijn zo gek om met een poncho gewoon door de regen te wandelen, en dat heeft ook zo z'n charme. Het is dan in ieder geval erg rustig :wink:
mocatow
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Los Padres NF (Santa Barbara) in februari

Bericht door mocatow »

Hahaha, dat heeft inderdaad ook zijn charme :) Bedankt voor je reactie!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer