Ik ben regelmatig op dit Forum te vinden en ik zie de meest gave reizen voorbij komen. Ben zelf ook regelmatig in Amerika te vinden, maar wij gaan altijd naar Florida aangezien mijn vriend daar vandaan komt en zijn familie daar woont. Dat is dus alleen ieder jaar een kwestie van een ticket kopen en that's it.
Nu willen we graag een rondje Zuidwesten doen en hadden als budget € 3000 per persoon in gedachten. Dit zou zijn voor 3 weken inclusief vlucht, auto, hotels, eten, benzine e.d. Je zou denken (althans dat dachten wij) dat dit een aardig bedrag is voor een mooie vakantie. Maar nu zit ik alles te berekenen en kom ik daar echt ver boven. Ik kan me haast niet voorstellen dat iedereen op dit forum zo'n 4 a 5000 duizend euro per persoon, per jaar uitgeeft voor een rondreis. HELP! Wat doe ik fout? Waar kijken jullie voor bijvoorbeeld hotels? Die vind ik nog het meest tegenvallen! Of is een camper dan toch goedkoper? Ik kan niet echt de kosten van staanplaatsen vinden. Het zou gaan om de periode juni 2016 of misschien september 2016. In ieder geval net voor of net na de zomervakantie.
Alvast heel erg bedankt

Groetjes, Ivy