Graag wil ik ervaringen vernemen van personen die een reis naar de Westkust van The States hebben gemaakt in combinatie met een weekje Hawaii of een cruise. Kan iemand ons vertellen over een dergelijke reis?
Groetjes, Saskia
Laatst gewijzigd door Saskia op 01 dec 2003, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben geinteresseerd in reisverhalen, tips en suggesties over een rondreis door West-Canada. Wat is een must om te zien? Wat is juist tegengevallen?
Ik reageer even omdat ik redelijk wat ervaring heb met het reizen in het noordwesten van Washington State en het westen van Canada. Als je vragen hebt over het rondreizen in een van deze gebieden kun je ze altijd stellen, ik beantwoord ze graag.
Anneke
Het is niet helemaal passend bij je vraag, maar wij gaan vanuit Las Vegas naar Hawaii.
Wij vliegen eerst naar LA dan overstappen naar Honolulu.
Helaas geen eerdere ervaring om te delen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.