Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Westkust in combinatie met Hawaii of cruise

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Saskia
Amerika-ontdekker

Westkust in combinatie met Hawaii of cruise

Bericht door Saskia »

Graag wil ik ervaringen vernemen van personen die een reis naar de Westkust van The States hebben gemaakt in combinatie met een weekje Hawaii of een cruise. Kan iemand ons vertellen over een dergelijke reis?

Groetjes, Saskia
Laatst gewijzigd door Saskia op 01 dec 2003, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben geinteresseerd in reisverhalen, tips en suggesties over een rondreis door West-Canada. Wat is een must om te zien? Wat is juist tegengevallen?
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Ik reageer even omdat ik redelijk wat ervaring heb met het reizen in het noordwesten van Washington State en het westen van Canada. Als je vragen hebt over het rondreizen in een van deze gebieden kun je ze altijd stellen, ik beantwoord ze graag.
Anneke
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

S.v.p. eventuele vragen en antwoorden online op dit forum te publiceren zodat andere mensen hier ook hun voordeel mee kunnen doen.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Het is niet helemaal passend bij je vraag, maar wij gaan vanuit Las Vegas naar Hawaii.
Wij vliegen eerst naar LA dan overstappen naar Honolulu.
Helaas geen eerdere ervaring om te delen.
Groetjes, Nel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer