Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gouldings Lodge
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Gouldings Lodge
Hallo allemaal, heeft iemand ervaring met de Gouldings Lodge in Monument Valley? We twijfelen of we overnachetn in Kayenta of in de Gouldings Lodge. Schijnt heel mooi te zijn en dus ook erg prijzig. Vraag is het de oeite waard?
gr
Rein en Jolanda
http://www.raiuno.nl/USA/index.htm
gr
Rein en Jolanda
http://www.raiuno.nl/USA/index.htm
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Als je een beetje bijtijds opstaat heb je een prachtige zonsopkomst! Wij hebben overigens ook op de camping gestaan

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Nee, wij hebben er niet gelogeerd, steeds vol maar als je portemonnaie het toestaat moet je het beslist doen en de Navajo's zijn niet bepaald lachebekjes (er zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen) Vaak is het zo dat Goulding Lodge uitverkocht lijkt maar als je er langs rijdt (of rechtstreeks belt) hebben ze toch soms nog plaats.
Hier is het nummer: 435-727-3231
YH
Hier is het nummer: 435-727-3231
YH
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben niet overnacht in Gouldings Lodge, maar wel gegeten in het bijbehorende restaurant. Toen hadden we spijt dat we er niet hadden geslapen, want de ligging is erg mooi!
En de klantvriendelijkheid vond ik er heel erg meevallen, vooral in vergelijking tot de San Juan Inn waar wij hebben overnacht en gedineerd. Dat was onze slechtste ervaring met een motel in Amerika ooit!
Als je naar Gouldings Lodge gaat, ga dan zeker eten in het restaurant. Wij hebben de vingers afgelikt bij de Navajo Taco. Het is geen gewone taco, lijkt er niet eens op, maar wel zoooooooooooo lekker!

En de klantvriendelijkheid vond ik er heel erg meevallen, vooral in vergelijking tot de San Juan Inn waar wij hebben overnacht en gedineerd. Dat was onze slechtste ervaring met een motel in Amerika ooit!

Als je naar Gouldings Lodge gaat, ga dan zeker eten in het restaurant. Wij hebben de vingers afgelikt bij de Navajo Taco. Het is geen gewone taco, lijkt er niet eens op, maar wel zoooooooooooo lekker!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- BaconPopper
- Amerikafan
Interessant tip!!
Ik denk dat we dit in onze trip voor volgend jaar gaan inplannen.
Doorrijden tot Gouldin's Lodge luidt de boodschap
Het zou dan deze kamer worden
We gaan met 4 personen dus plaats genoeg
Weeral wat bijgeleerd in ieder geval...
@Des: Hoe heb jij die Cabin gereserveerd? Bij mij kwamen er alleen maar huizen/appartementen...
Ik denk dat we dit in onze trip voor volgend jaar gaan inplannen.
Doorrijden tot Gouldin's Lodge luidt de boodschap

Het zou dan deze kamer worden

Code: Selecteer alles
Red Rock Hill House. This 3 bedroom/2 bath home is equipped with kitchen, dining, and living room. Located on Goulding's property, approximately 1/2 mile from the motel office. Spectacular Monument Valley view from the living room and kitchen.
Weeral wat bijgeleerd in ieder geval...
@Des: Hoe heb jij die Cabin gereserveerd? Bij mij kwamen er alleen maar huizen/appartementen...
Laatst gewijzigd door BaconPopper op 23 sep 2006, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Nog een voordeel, je zit maar 5 mile van Monument Valley dus een zonsopkomts of ondergang meepakken moet lukken
De Campground is mooi, met laundry, showers (gaan wel om 20:00 dicht) een een (binnen) zwembad.
De lodge hebbe wij geen ervaring mee.
Tussen Goulding en MV indt je ook nog een benzinepomp en een (redelijk) grote supermarkt.
Rob

De Campground is mooi, met laundry, showers (gaan wel om 20:00 dicht) een een (binnen) zwembad.
De lodge hebbe wij geen ervaring mee.
Tussen Goulding en MV indt je ook nog een benzinepomp en een (redelijk) grote supermarkt.
Rob
http://www.gouldings.com/english/campground.htm
Dit is de link naar de cabin's van Goulding's Lodge.
Ik heb per e-mail gereserveerd.
- BaconPopper
- Amerikafan
aaah.Des schreef:http://www.gouldings.com/english/campground.htm
ik heb bij de lodges gekeken voor prijzen.
thx!
Op dit moment zitten we nu in Amerika, in Hurricane Utah om precies te zijn. Wij gaan zo naar Zion NP, maar wou toch ook effe antwoord geven.
Wij hebben een paar dagen geleden in een camping cabin in Monument Valley geslapen (nr. 1) en dat was best leuk!
Het is heel klein, maar wel met keuken en badkamertje, en een leuke veranda.
De t.v. binnen heeft zelfs een ingebouwde dvd
Ik raad jullie wel aan om jullie schoenen buiten of binnen dicht bij de deur te laten, want dat fijne rode zand uit MV blijft aan de schoenen hangen, en dus heb je zo een vieze vloer.
Groetjes Juliet.
Wij hebben een paar dagen geleden in een camping cabin in Monument Valley geslapen (nr. 1) en dat was best leuk!
Het is heel klein, maar wel met keuken en badkamertje, en een leuke veranda.
De t.v. binnen heeft zelfs een ingebouwde dvd

Ik raad jullie wel aan om jullie schoenen buiten of binnen dicht bij de deur te laten, want dat fijne rode zand uit MV blijft aan de schoenen hangen, en dus heb je zo een vieze vloer.
Groetjes Juliet.
de najavo Taco is idd aan te raden, die hebben wij vorige week ook op.
Maar de campground vonden wij niks, wel erg luxe enzo. Maar je stond op elkaar. Er is nog een campground in monument valley, geen hookup maar wel een veel mooiere ligging. Vanuit de campground heb je het mooiste uitzicht van monument valley. Op de goulding campground zie je alleen andere campers. Geen uitzicht want de camping ligt aan de andere kant van een berg vanuit de vallei gezien.
Groet Niels
Maar de campground vonden wij niks, wel erg luxe enzo. Maar je stond op elkaar. Er is nog een campground in monument valley, geen hookup maar wel een veel mooiere ligging. Vanuit de campground heb je het mooiste uitzicht van monument valley. Op de goulding campground zie je alleen andere campers. Geen uitzicht want de camping ligt aan de andere kant van een berg vanuit de vallei gezien.
Groet Niels
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Klopt, maar toch hád het wel wat, zo ingesloten tussen die rode rotsen. Monument Valley zelf zie je inderdaad niet, maar voor een overnachtingscamping midden in de zomer vond ik het wel prettig. Toen wij er waren was het bloedheet en het zwembad was toen héél lekker even.Maar de campground vonden wij niks, wel erg luxe enzo. Maar je stond op elkaar
Heb jij de naam van de andere campground? Volgend jaar komen we in mei waarschijnlijk weer daar en dan is het misschien wel wat voor ons.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 951 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-
- 5 Reacties