Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

RV camping San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MvB2016
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

RV camping San Francisco

Bericht door MvB2016 »

Beste forum leden,

Van de zomer gaan we naar het Zuid-Westen met een RV en zullen we drie nachten (vr, za & zo) in San Fransisco verblijven. Nu ben ik opzoek naar een goede, betrouwbare camping, vanaf waar we snel naar het centrum kunnen. Ik kom twee campings tegen, Marin RV park en San Francisco RV Resort. Heeft een van jullie op beiden gekampeerd en welke heeft jullie voorkeur, of hebben jullie een passend alternatief? Ik lees nml dat bij Marin je de ferry kan nemen, maar deze lijkt heel erg weinig te varen in het weekend (huidige vaarschema geldig tm 31 maart - kan geen zomerschema vinden).

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: RV camping San Francisco

Bericht door Marenko »

Ik weet niet wat het vaarschema precies is, maar ik kan me voorstellen dat het rond de spitstijden wat minder zal zijn in het weekend. Maar er schijnt (geen ervaring, maar gelezen hier) een busverbinding te zijn. Dus je bent niet afhankelijk van de ferry. Alhoewel een ritje met de Ferry wel een ervaring op zich is, dus ik zou zeker 1 maal de ferry nemen.
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Wij hebben alleen op Marin gestaan. Wat ik me er vooral van herinner, is dat de mensen daar héél vriendelijk waren en enorm behulpzaam. Misschien kunnen zij je wel meer zeggen over de verbinding naar SF? Misschien eens een mailtje sturen?
Verstegen
Amerika-ontdekker

Bericht door Verstegen »

Wij stonden in juli op Marin. De frequentie van de vaartijden was voor ons geen probleem. Ik meen van om de drie kwartier of om het uur. Wat ik zeker weet is dat de laatste ferry naar Marin om half 10 vanuit SF vertrok.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Wij hebben in de zomervakantie op RV Marin gestaan en zijn zowel met de bus als met de ferry naar SF geweest en dat was erg leuk!
Met de Ferry kom je langs de brug, met de bus rijd je over de Golden Gate Bridge.
Praktische camping, goeie wasruimte, piepklein zwembad (geen gebruik van gemaakt).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer