Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campingspullen Walmart

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Daka11
Amerika-ontdekker

Campingspullen Walmart

Bericht door Daka11 »

Hoi,

Wij gaan in september'16 4 weken roadtrippen door het zuidwesten van Amerika.Dit is voor ons de 1e keer dat we gaan roadtrippen (al wel eerder wezen kamperen in Italië) en we plaatsen onze route denk ik binnenkort op het reisschema topic voor eventuele tips en leuke bezienswaardigheden.

Maaaarrrr we hebben al een aantal campings op de Nationale Parken geboekt en zijn nu benieuwd naar welke spullen naast een tent, luchtbed en slaapzak noodzakelijk zijn om aan te schaffen...
(Geen idee of hier al een topic voor is)

Groetjes,
K&D
Laatst gewijzigd door Daka11 op 18 jul 2016, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Campingspullen Wallmart

Bericht door michelly »

Kijk eens in dit topic.
Het is hartstikke leuk om met de tent te kamperen :thumbup:
Daka11
Amerika-ontdekker

Bericht door Daka11 »

Top! Gaan we eventjes lezen. Weet jij toevallig ook hoe het zit met het meenemen van de spulletjes terug naar NL? We vliegen met United Airlines..
Ook zo zonde om alles achter te laten..
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Met United mag je waarschijnlijk maar 1 koffer pp gratis mee terug nemen. Wij nemen altijd de tent, slaapzakken en matjes mee. Dat gaat op zich prima. Wij gebruiken altijd een plunjebaal voor de kampeerspullen. Handig, licht en sterk.
Stoeltjes en een koelbox kopen we meestal ginds en laten we op de laatste camping achter.
Voor de rest neem ik eigenlijk alles mee heen en terug. Ik vind het ook zonde om alles nieuw te kopen en dan achter te laten.
Er is hier ook een topic waar mensen hun spullen aanbieden als ze weer naar huis gaan. Misschien is er net iemand die naar huis gaat als jullie aankomen? En natuurlijk kun je dan misschien ook weer iemand blij maken met de spullen die je over hebt.
Daka11
Amerika-ontdekker

Bericht door Daka11 »

Klopt, 1 koffer PP van 23 kg mogen we gratis meenemen + handbagage. We willen sowieso daar de spullen halen bij Wallmart en zag laatst al dat je ook kunt kiezen voor een Free Pick up in de winkel. Dus misschien bestellen we alles al wel, hebben we iig niet het risico dat er geen kleine tentjes meer zijn.

Zal ook eens neuzen in het topic dat je nu meestuurde. Wie weet! Gewoon eens kijken de terugweg of we de tent in de koffer kunnen proppen en anders kan hij misschien mee onder het mom van 'camping equipment'. Stoeltjes en andere spullen kunnen we dan inderdaad misschien wel andere mensen blij mee maken.
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 19 jul 2016, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten gaarne niet quoten
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij hebben ook wel eens iets bij de Walmart online gekocht en afgehaald in LA. Dat was destijds in 2011 een roofbag. Ik meen me te herinneren dat het daarna niet meer mogelijk was om met een Europese creditcard online af te rekenen. Zie dit topic.
Ik weet niet wat de laatste stand van zaken is, misschien heeft iemand anders hier antwoord op.
SvenV
Amerikafan

Bericht door SvenV »

Ik heb het vorige week nog gedaan, en werkte prima :thumbup:
Tent en koelbox zullen (normaal gezien) netjes klaarstaan.
Betalen met Belgische Mastercard was geen probleem. Adres van mijn eerste hotel ingevuld en hoppa!
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Anne-Marie86
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Campingspullen Walmart

Bericht door Anne-Marie86 »

Hebben jullie op de Walmart site ook een optie gevonden om dit vooruit te bestellen? Ik zou graag aangeven dat mijn spullen op x datum in x filiaal klaarstaan, maar die optie heb ik nog niet kunnen vinden.
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
Daka11
Amerika-ontdekker

Bericht door Daka11 »

Ik zag deze button staan, dus ging er wel vanuit dat het mogelijk is.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 19 jul 2016, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten gaarne niet quoten
Anne-Marie86
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anne-Marie86 »

Daka11, dat klopt. Maar als je dat probeert kun je (voor zover ik weet) geen datum aangeven wanneer het klaar moet liggen. Zoals ik het nu wil doen zal ik ongeveer 7-9 dagen van tevoren de artikelen moeten bestellen.
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
SvenV
Amerikafan

Bericht door SvenV »

Volgens mij kan je geen datum ingeven voor bvb binnen 6 weken. De datum van aankomst staat bij het bestellen erbij. Dus je moet wat wachten tot de beste datum om effectief iets te bestellen.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Mokkataartje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Mokkataartje »

Ik heb net een tent ship to store besteld bij Walmart en het lijkt goed te gaan. De Nederlandse creditcard pikte hij inderdaad niet (ook niet op de manier die op de website wordt beschreven voor buitenlandse creditcards), maar met PayPal lukte uiteindelijk wel. Zeker weet je het helaas pas als je je tent in handen hebt ...

Ze houden je boodschappen een week vast na bezorging trouwens.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Bij mij lukte dit in mei nog wel met een Nederlandse credit card (ING/Mastercard).
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Wisten jullie dat Walmart tegenwoordig ook een pick-up service heeft voor de normale boodschappen? Vlees, groenten, melk, luiers, dat soort dingen. Zelfs in ons kleine stadje kan ik lekker makkelijk online shoppen en dan later ophalen. Super tijdens de zomervakantie want met 4 kinderen de hele winkel doorwandelen elke keer is niet altijd een pretje.
Dus als je vanuit Nederland toch je koelbox besteld kan je ook meteen zorgen dat je eten voor in de koelbox klaar staat bij aankomst. Lijkt me vooral handig als je met kinderen reist die moe zijn.
laros
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door laros »

Hi Daka, vanaf welke plek begint je trip? Misschien kunnen we wat afspraken. Wij kopen spullen voor 2 personen en eindigen onze trip in Vegas op 1 of 2 sep.
Daka11
Amerika-ontdekker

Bericht door Daka11 »

@Laros, wij komen 30 augustus aan in Las Vegas en vertrekken 1 september richting Zion..
Zou echt super zijn om wat af te spreken om spullen over te nemen. Weet niet wat je in de 'aanbieding' hebt ;)

Groetjes,
Danielle
BIANCAW
Amerika-ontdekker

Bericht door BIANCAW »

Ons was het helaas niet gelukt om van te voren te bestellen. Zowel via paypal als met de creditcard. En kamperen met de tent is echt een aanrader :thumbup:
Wij hadden verder nog spullen om te koken gekocht, koelbox, stoeltjes, kussens.

Gr Bianca
Daka11
Amerika-ontdekker

Bericht door Daka11 »

@BiancaW leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het kamperen, wij zijn heeeel benieuwd en kunnen niet wachten.
AroundA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door AroundA »

Mensen die ervaring hebben met pick up in den winkel van Wallmart?

Wij gaan over twee weken en willen alle benodigde kampeerspullen eigenlijk 7? dagen van te voren bestellen en ophalen ergens kp de route.
Mokkataartje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Mokkataartje »

Wij hebben de tent opgehaald via de pick up. Zorg dat je je paspoort bijdehand hebt en de e-mail waarin wordt bevestigd dat het klaar ligt en dan komt alles goed. Let wel op dat bij sommige spullen een week niet voldoende kan zijn om het naar de winkel te laten brengen. Bij ons hadden sommige items ineens een veel langere levertijd op het moment dat we wilden gaan bestellen. Om niet de hele levering te vertragen hebben we uiteindeljk alleen de tent op voorhand besteld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer