Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kofferafgifte KLM/delta vlucht vanaf Las Vegas
- Mascha76
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Kofferafgifte KLM/delta vlucht vanaf Las Vegas
Zaterdag vertekken wij vanaf Las Vegas weer terug naar Nederland. We hebben de vlucht geboekt bij de KLM maar de vlucht wordt uitgevoerd door Delta. Ik vraag me nu even af bij welke maatschappij we de kofferafgifte gaan doen? Is hiervoor een KLM punt op LV airport of gebeurt dit bij een Delta balie? We willen dit even weten ivm het gewicht van de handbagage. Voor de KLM geldt een gewicht van 12 kilo totaal en voor Delta telt geen max. gewicht.
Weet iemand dit zo?
Weet iemand dit zo?
Re: Kofferafgifte KLM/delta vlucht vanaf Las Vegas
Ik neem aan dat de regels voor Delta gelden zodra je met hun vliegt.
joh handbagage werd helemaal niet naar gekeken.
Tenminste niet bij ons en wij vlogen ook met Delta.
En Delta regels gelden aangezien je met Delta vliegt.
Tenminste niet bij ons en wij vlogen ook met Delta.
En Delta regels gelden aangezien je met Delta vliegt.
Nou, daar zal ik maar niet helemaal vanuit gaan dat er niet naar de handbagage wordt gekeken.
Wij zijn vorige week teruggekomen met KLM en mijn handbagage werd ook gewogen, 14 kilo (trolley en handtas). Ik moest dus 2 kilo eruit halen en in de koffers doen
. Gelukkig waren de koffers onder de 23 kilo, want anders had ik dus 2 kilo moeten betalen. Ging helemaal nergens over!! Dit was dus de terugvlucht vanaf LA. Heen vanaf Schiphol hebben ze inderdaad niet naar de handbagage gekeken.
Wij zijn vorige week teruggekomen met KLM en mijn handbagage werd ook gewogen, 14 kilo (trolley en handtas). Ik moest dus 2 kilo eruit halen en in de koffers doen

Wij zijn 25 augustus teruggevlogen van Las Vegas naar Amsterdam, met een tussenstop in Salt Lake City. Eerste vlucht was met Delta en tweede met KLM. We hebben ingecheckt bij een Delta balie op het vliegveld in Las Vegas. Er is niet gekeken naar het gewicht van onze handbagage. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het nooit gebeurd, maar dit was mijn ervaring.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
@Sandy, ik reageerde ook zo omdat het een Delta vlucht betreft en geen KLM vlucht.
- Mascha76
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het gaat idd bij beide vluchten om Delta vluchten. We konden vanmorgen ook niet inloggen via de KLM site maar dit moest via de Delta site. Ik ga er dus ook vanuit dat het geen probleem moet zijn, heb ook niet veel andere keus 

KLM vliegt niet op Las Vegas. Er is dus ook geen KLM balie/punt in Las Vegas.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1404 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 19 Reacties