Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

campings nabij Page (en wat als alles vol zit)?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Catmar
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

campings nabij Page (en wat als alles vol zit)?

Bericht door Catmar »

Hoi!
Wat is dit een heerlijk forum om door te spitten :)

Ik zie 1 vraag nergens voorbij komen: wat doe je als alle campings waar je in de buurt komt vol zitten?
Bij Page lukt het ons niet een plek te krijgen bij Lake Powel of Wahweap (Lone Rock is niet te reserveren, maar of daar straks in het hoogseizoen plek is weten we dus niet). Of zijn er RV-campgrounds in de buurt die wij over het hoofd zien?

Zelfde bij Yosemite: we hebben een plekje in de valley voor 3 nachten (YESSS, dankzij de supertips van deze website), maar we willen ook graag een nachtje bij bijvoorbeeld White Wolf, waar je niet kunt reserveren. Kun je uiteindelijk altijd wel ergens terecht en maak ik me onnodig 'zorgen', of kan het echt gebeuren dat je door moet blijven rijden omdat je nergens op een camping kan en ook niet op een parkeerplaats mag overnachten?

Hoe doen de avonturiers onder ons -die ook in het het hoogseizoen nergens een plekje reserveren- dit?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: campings nabij Page (en wat als alles vol zit)?

Bericht door Martin & Marianne »

Je eens kijken naar iets in de buurt van Lee Vining. Tuolumne Meadows heeft wel plaatsen waar je kunt reserveren maar dat lukt nu niet meer.
Misschien heb je iets aan deze site voor campings buiten het park: http://jrabold.net/yosemite/campn.shtml

Marianne
Jacostar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jacostar »

Wij hebben Wahweap vorige week gewoon telefonisch kunnen reserveren.. zat nu alles vol?
Catmar
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Catmar »

Bedankt voor je reactie allebei! Inmiddels heb ik ook gebeld en ik heb idd nog een plek kunnen reserveren.
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Hoe doen de avonturiers onder ons -die ook in het het hoogseizoen nergens een plekje reserveren- dit?
Wat ik meestal doe en je zelf ook al aangaf, is doorrijden naar een andere campground. Ik weet er nu een groot aantal waar altijd wel een plekje is omdat ze wat afgelegener zijn, maar dat betekent dat ik inderdaad soms een uur langer ergens heen moet rijden (en dag erna weer terug als ik iets wil zien), maar dat neem ik graag voor lief omdat ik een rustigere campground zoiezo prefereer boven een die vol zit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer