Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

front line tickets Universal studio's

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

front line tickets Universal studio's

Bericht door RuthdeLange »

Wij willen graag volgend jaar een dagje naar de universal studio's. Op dit forum lees ik dat de front line tickets de moeite waard zijn. Echter, op de website van US lees ik dat die in juli 254 dollar per persoon kosten... Kopen jullie die dan via een aanbieding of zijn de tickets goedkoper als je ze lang van te voren boekt? 3 keer 254 euro vind ik persoonlijk een beetje te gek.. (understatement ;-)
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: front line tickets Universal studio's

Bericht door Neil mcauly »

De tickets zijn mss. zeer duur maar als je maar 1dag gaat zou ik zeker de meerkost betalen.
Hou er rekening mee als je in juli en augustus gaat het zeer druk is. Wachttijden van 3uur op de meer populaire attracties zijn geen uitzondering, zo is je dag rap gepasseerd. Neem daarbij ook in rekening dat als je naar Universal Orlando gaat en het is in juli een gezellige Floridiaanse 32 graden met een luchtvochtigheid van 298,6% kan zijn. Als je dan in een eindeloze slangenrij moet aanschuiven is de pret rap voorbij!!

In LA kan het ook warm zijn maar is meestal wel te doen.

Ik moet wel zeggen dat de prijzen de laatste jaren enorm gestegen zijn.

Een andere optie is om 2 dagen te gaan. Je betaald nog steeds minder dan front of line tickets maar hebt dan meer tijd om de leuke dingen te doen!
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Zoek even naar de crowd calender. Dan kan je zien hoe druk ze het verwachten op de dagen..
RuthdeLange
Amerikakenner

ok goed idee, ga uik doen.
Wij gaan trouwens naar LA en niet in het weekend. maar 3 keer 254 euro vind ik zo buitensporig. Ik had gehoopt dat er organisaties waren die deze tickets met korting aanbieden.. Ik las daarover op dit forum maar kan die organisatie zelf niet vinden. iemand een idee?
SRings
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SRings »

Om even hierop in te haken, wij vertrekken woensdag naar Amerika en hebben komende zaterdag (13 mei) Universal Studio's op de planning staan.
We hebben nog geen tickets vooraf gekocht, zou dit wel noodzakelijk zijn?
Wij twijfelen namelijk ook nog steeds tussen 'gewone' tickets of front line. Zou het nu in mei op een zaterdag ook al enorm druk kunnen zijn>
2017: rondreis Westkust
2019: New York
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

Dat zijn toch geen bedragen meer, die ze daarvoor vragen......

Wij waren daar in LA op een doordeweekde dag in juli en hadden gewone kaarten. Meteen bij opening de studio tour gedaan, waar we meteen met mee konden en de rest viel mee qua wachttijden.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: front of line tickets Universal studio's

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben in 2006 gebruik gemaakt van de front of line pass (zie hier). Dat scheelde toen ontzettend veel tijd. Maar de extra kosten waren toen veel minder hoog. Voor 245 dollar zou ik het niet doen. Misschien is een studiotour bij bijvoorbeeld Warner Bros een leuk alternatief? En dan een dag Disneyland of een ander pretpark? Of geen pretpark?

Marianne
amboly
Amerikafan

Bericht door amboly »

SRings schreef:Om even hierop in te haken, wij vertrekken woensdag naar Amerika en hebben komende zaterdag (13 mei) Universal Studio's op de planning staan.
We hebben nog geen tickets vooraf gekocht, zou dit wel noodzakelijk zijn?
Wij twijfelen namelijk ook nog steeds tussen 'gewone' tickets of front line. Zou het nu in mei op een zaterdag ook al enorm druk kunnen zijn>
Ik was er begin oktober op een doordeweekse dag en heb zonder FOL-pas alle attracties meerdere keren kunnen doen. Een goede tip is in het achterste gedeelte van het park te begonnen met de studiotour en de Transformers.
Miam&Gilly
Amerika-newbie

Bericht door Miam&Gilly »

Wij zijn vorig jaar naar Universal LA geweest, en hadden na een tijdje twijfelen (ivm de prijs) toch vantevoren via de website front of line tickets gekocht.
Nou uiteindelijk in het park hebben we er geen moment spijt van gehad, het was superdruk (2 juli) maar konden zo alle rijen voorbij lopen, daardoor alle attracties in het park kunnen doen, het park was tot 22.00uur open.
Sandwitch
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandwitch »

Wij zaten met hetzelfde dilemma, volgens de crowcalendar (isitpacked.com) valt het op onze dag in oktober mee, dus we wagen het erop met gewone tickets. Volgens vrienden die er regelmatig komen valt het buiten de vakanties en op doordeweekse dagen erg mee, ik weet niet of jullie dan zouden kunnen. Ik begreep ook dat er een app is van het park met de wachttijden per attractie, dus daar kan je ook op plannen.
Teebee
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Teebee »

Verblijf in een hotel van Universal zelf, dan krijg je voor elke gast gratis skip the line passes die onbeperkt werken. Boek één nacht, en ga voor 8uur inchecken, doe baggage storage en vraag je passes, dan heb je 2 dagen plezier hiervan.
AfbeeldingAfbeelding
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

volg even dit draadje. Wellicht gaan wij volgend jaar juni naar Universal.
Dank ook voor de tip om te verblijven in een hotel van Universal. Maar eens tzt onderzoeken.
SRings
Amerika-ontdekker

Bericht door SRings »

Kunnen wij het beste voor komende zaterdag online al tickets reserveren? Of zou het daar aan de deur ook nog mogelijk zijn?
2017: rondreis Westkust
2019: New York
Jo&Les
Amerika-ontdekker

Bericht door Jo&Les »

@SRings:

Vrijdag 26-5 gaan wij naar Universal Hollywood. Voor het gemak, de korting en snelheid wel online al (gewone) toegangskaarten gekocht. Had ze bij UndercoverTourist.com voor $ 98,95 per stuk. Misschien heb je er nog wat aan..
September 2015 Chicago - Los Angeles > http://joenlesopreis2015.wordpress.com
Mei/Juni 2017 Los Angeles - Las Vegas > http://joenlesopreis2017.wordpress.com
Juni 2019 New York
RuthdeLange
Amerikakenner

Tebee, welke hotels bedoel je? Ik heb hier op gezocht maar onder de 'preferred hotels' zoals ze dat noemen staat alleen dat je early entrance krijgt, geen front of line maar misschien kijk ik verkeerd. Over welk hotel ging het specifiek? Alvast bedankt!
Big6230
Amerika-ontdekker

Bericht door Big6230 »

Wij gaan vrijdag, en hebben fronline tickets. Geen risico's :wink:
Mischavb
Amerika-newbie

Bericht door Mischavb »

Hi, wij zijn afgelopen zomer begin augustus naar Universal studio's gegaan. Wij hadden normale tickets en hebben alle attracties gedaan, waarbij we er een aantal zelfs meer dan twee keer deden. Het park is tot laat open - en de laatste twee uren is het echt rustig, vermoedelijk zijn dan alle lui met front line passes weg :-), doe daar dan je voordeel mee. Uiteraard moet je de weekenden vermijden, wij waren er op een donderdag - maar het park was toen al afgeladen vol.... Het was wel heel erg leuk!
TIReppie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door TIReppie »

We zitten op zondag 13 augustus in LA. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (14+16). Als we Front Line tickets zouden nemen kost ons dat incl parkeren meer als 1000 dollar! Dat vinden we echt te gortig. Maar heeft het zin op die zondag te gaan met gewone tickets. Aangezien je dan wachtrijen hebt van 40-100min. lijkt ons dat geen goed idee. Wat is jullie mening/ervaring?
ps. Vrijdag begin middag arriveren we in LA. Maandagochtend vertrekken we naar San Francisco. (zie https://familyof4roadtrip.wordpress.com/route/ voor onze route.)
Bekijk onze familiewebsite over onze eerste Amerikatrip: https://familyof4roadtrip.wordpress.com/
Tips zijn welkom.
Rindert
Amerika-newbie

Bericht door Rindert »

Afgelopen woensdag naar Universal Studio's geweest, online tickets gekocht met wat korting via Universal. 105 dollar per stuk, dan mocht je een uur eerder naar binnen zodat je de Harry Potter attracties alvast kan doen. Daarna meteen doorgegaan naar de populaire attracties, zodat de wachttijd minimaal was. Uiteindelijk alle attracties & shows kunnen doen, zonder te haasten en zelfs nog tijd over. Gelukkig geen front of the line ticket gekocht, maar in de zomermaanden zal het uiteraard een stuk drukker zijn.
Carmina
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Carmina »

Mischavb schreef:Hi, wij zijn afgelopen zomer begin augustus naar Universal studio's gegaan. Wij hadden normale tickets en hebben alle attracties gedaan, waarbij we er een aantal zelfs meer dan twee keer deden. Het park is tot laat open - en de laatste twee uren is het echt rustig, vermoedelijk zijn dan alle lui met front line passes weg :-), doe daar dan je voordeel mee. Uiteraard moet je de weekenden vermijden, wij waren er op een donderdag - maar het park was toen al afgeladen vol.... Het was wel heel erg leuk!
Dat viel mij ook op: dat het na 20 uur echt rustig begint te worden. Ik denk dat het effect vooral erin zit dat gezinnen met jonge kinderen dan weg zijn. Vooral bij familiegroepen bepaalt de leeftijd van het jongste kind hoe snel je wegmoet. Dat schiet dan lekker op.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer