Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is er Zika in Californie, Nevada, Utah of Arizona?
Is er Zika in Californie, Nevada, Utah of Arizona?
Het goede nieuws heeft ons bereikt dat mijn vrouw nu zwanger is! Dus onze reis naar Amerika zal voorlopig onze laatste verre reis worden.
Vorig jaar was het zika virus nogal een hot-item in Amerika. Hoe staat het nu met het zika virus in Californie, Nevada, Utah en Arizona?
Is dit veilig of moeten we onze mooie reis annuleren?
Vorig jaar was het zika virus nogal een hot-item in Amerika. Hoe staat het nu met het zika virus in Californie, Nevada, Utah en Arizona?
Is dit veilig of moeten we onze mooie reis annuleren?
Laatst gewijzigd door Arnie op 03 jul 2017, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Zika in Californie, Nevada, Utah, Arizona
Gefeliciteerd!
Tot nu toe is zika in VS nog steeds beperkt tot Miami en Brownsville, TX, zie hier. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik denk dat het zuid-oosten eerder risico gebied worden dan het zuid-westen.
En alvast voor de komende jaren, ook met een baby/kind kun je nog prima verre reizen maken, hoor, al zitten er natuurlijk wel extra kosten aan vast.
Tot nu toe is zika in VS nog steeds beperkt tot Miami en Brownsville, TX, zie hier. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik denk dat het zuid-oosten eerder risico gebied worden dan het zuid-westen.
En alvast voor de komende jaren, ook met een baby/kind kun je nog prima verre reizen maken, hoor, al zitten er natuurlijk wel extra kosten aan vast.
Terug in Texas!
Re: Zika in Californie, Nevada, Utah, Arizona
Lekker alarmerende titel zo, een vraagteken er achter is misschien wel prettig.
Re: Zika in Californie, Nevada, Utah, Arizona?
Het heeft wel je aandacht getrokken, dus dat werkte. 
Ik heb de titel aangepast.

Ik heb de titel aangepast.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1077 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z