Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisverslag vakantie Bert en Hanny april 2017
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Reisverslag vakantie Bert en Hanny april 2017
Hierbij het reisverslag van onze superleuke vakantie afgelopen april. Misschien dat mensen hier inspiratie uit kunnen halen.
https://deree10.wordpress.com/
Groeten Bert
https://deree10.wordpress.com/
Groeten Bert
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Reisverslag vakantie Bert en Hanny april 2017
Leuk reisverslag. Spijtig van de Tent Rocks. 3de keer, goeie keer zeker? En wat een slechte ervaring van de kinderen bij de tussenlanding. Spijtig dat ze niet direct zeggen, waarom je apart genomen wordt.
Zo'n 'close encounter" met een ratelslang heb ik ook ervaren. Hart gaat er wel sneller van kloppen, maar het zijn prachtige dieren.
Wordt wat laat nu, ga morgen zeker verder lezen. Tof. Hierdoor begint het weer in mijne buik te kriebelen. Nog 2 maanden ...
En weet je nu wat voor een soort "citrusvrucht" het was (in Tucson)? Heb ze wel al eens gezien, maar ken de naam ook niet.
Alleszins, proficiat met je reisverslag.
Zo'n 'close encounter" met een ratelslang heb ik ook ervaren. Hart gaat er wel sneller van kloppen, maar het zijn prachtige dieren.
Wordt wat laat nu, ga morgen zeker verder lezen. Tof. Hierdoor begint het weer in mijne buik te kriebelen. Nog 2 maanden ...
En weet je nu wat voor een soort "citrusvrucht" het was (in Tucson)? Heb ze wel al eens gezien, maar ken de naam ook niet.
Alleszins, proficiat met je reisverslag.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Leuk om de beelden van Tucson weer terug te zien.
Heb je een link van de villa waar jullie verbleven?
Heb je een link van de villa waar jullie verbleven?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Mooi verslag van een prachtige reis. Jullie hebben veel bijzondere plekken bezocht.
Met plezier heb ik het gelezen en de foto's bekeken.
Bedankt voor het willen delen met ons.
Met plezier heb ik het gelezen en de foto's bekeken.
Bedankt voor het willen delen met ons.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Vandaag heb ik even de tijd genomen om jullie verslag te lezen en ik heb ervan genoten. Leuk dat jullie ook plekken hebben bezocht die je niet zo snel in andere reisverslagen ziet, bijvoorbeeld in new Mexico. Vervelend wat de kinderen is overkomen op het vliegveld in Houston, doet me denken aan onze ervaringen in 2006 in Detroit.
Jammer dat het op sommige plekken zo vreselijk druk geworden is, ik kan me voorstellen dat jullie dat niet prettig vonden. Gelukkig waren er ook veel plekken waar het rustig was.
De kinderen zijn aardig gegroeid sinds we ze het laatst zagen in Moab in 2010
Je foto's zijn prachtig!!
Jammer dat het op sommige plekken zo vreselijk druk geworden is, ik kan me voorstellen dat jullie dat niet prettig vonden. Gelukkig waren er ook veel plekken waar het rustig was.
De kinderen zijn aardig gegroeid sinds we ze het laatst zagen in Moab in 2010

Je foto's zijn prachtig!!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Prachtig reisverslag, waar ik heel veel aan heb, want wij bezoeken tijdens onze aankomende reis in september / oktober 2017 heel veel plekken, waar jullie ook zijn geweest. Bovendien houden ook wij niet echt van drukte en met een selfiestick rondlopende toeristen. Dus tips voor wat minder bekende, rustigere gebieden zijn bij ons altijd welkom. Trouwens ook jullie blogs van eerdere reizen bevatten hele waardevolle tips en ik ben dan ook nog lang niet uitgelezen. Bedankt, dat we mogen meegenieten van jullie avonturen!
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hey Marjon, wat leuk dat je reageert en bedankt voor het compliment.
Arno bedankt, ik heb het verslag aangepast.
Nancy, adrenaline giert door je lijf met zo'n ratelslang, maar inderdaad ze zijn erg mooi.
Groeten Bert
Arno bedankt, ik heb het verslag aangepast.
Nancy, adrenaline giert door je lijf met zo'n ratelslang, maar inderdaad ze zijn erg mooi.
Groeten Bert
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3570 Weergaves
-
Laatste bericht door sep
-