Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Korting campings ANWB
Korting campings ANWB
Binnekort begint onze rondreis door west -Amerika. We hebben een ANWB lidmaatschap.
Klopt het dat je bij sommige campings korting krijgt?
Hoe werkt dat met vooraf reserveren thuis? We hebben inmiddels al onze campings geboekt. Hoe weet je of dat een camping korting heeft met ANWB. En kunnen we nog achteraf korting vragen?
Bij voorbaat dank.
Klopt het dat je bij sommige campings korting krijgt?
Hoe werkt dat met vooraf reserveren thuis? We hebben inmiddels al onze campings geboekt. Hoe weet je of dat een camping korting heeft met ANWB. En kunnen we nog achteraf korting vragen?
Bij voorbaat dank.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Korting campings ANWB
Als je thuis al gereserveerd hebt en je kunt korting krijgen vanwege je ANWB lidmaatschap dan kun je dat bij aankomst van de camping melden. Nagenoeg iedere camping geeft je dan die korting gewoon zonder problemen. Als je bij een camping aankomt die nog niet gereserveerd is kun je het gewoon melden en/of vragen.
Re: Korting campings ANWB
hallo
en bij hotels neem ik altijd AAA.
Je krijgt dan vaak 10% korting.
ik heb mijn anwb pas nog nooit hoeven laten zien in Amerika.
succes.
en bij hotels neem ik altijd AAA.
Je krijgt dan vaak 10% korting.
ik heb mijn anwb pas nog nooit hoeven laten zien in Amerika.
succes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht